123MARITIEM
Alles voor de watersport op één website, , dat is de watersportdroom van 123maritiem.nl. Wij maken dit mogelijk. Inmiddels vind je op deze watersport website een uitgebreide webshop, zeilmakerij, boot aankoop begeleiding en keur mogelijkheden. Persoonlijk advies is bij ons ook altijd mogelijk.
Watersport, Boot accesoires, Zeilbenodigdheden
De zekerheden van https://www.123maritiem.nl
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Wij zijn twee gedreven ondernemers opgegroeid in en met een passie voor de watersport. Na diverse banen in en rondom de watersport hebben wij besloten voor onszelf te beginnen met als doel het watersportend Nederland makkelijker te maken. Onze droom is alles voor de watersport op 1 plek. Onderdelen bestellen via de website maar ook service, stalling, informatie voor onderweg, aan- verkoop etc. Vanaf het moment dat je gaat nadenken over watersport tot je eigen schip, alle benodigdheden en informatie op 1 plek, 123MARITIEM.

Bekijk Manifest

Aspirant lid van WebwinkelKeur