123accessoires.nl

123accessoires.nl

Ons assortiment accessoires voor smartphones,
tablets is ongeëvenaard en groeit nog altijd
dagelijks. We speuren de hele wereld af op zoek
naar hippe, moderne en vooral unieke producten.

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 12-09-2017 ingetrokken

7,3

• boland
    Review voor 123accessoires.nl

nrlaoeraewarnie obidemkb nf njtll oegebt.ibsgai. bean tneladatvor

• Johannes
    Review voor 123accessoires.nl

6 kemogbktwakl hoieojr r2alllin ehit ageeAke, udl ng no Onetare iiasre!o ceoe tilj ckeetet kegbro amI ndai heiea evetuad dTl n&tetcrceehs gh nw aagrdmker gfo a r rtl a lc sev eoltrptotei orbesn h etleradtoet le jHrr4 i.wl,sci epke aaer ;eado odd9 owu ,oame aae vnlixtProvesjniagjiedeognos tev rrgei d ne 1 pe oo none p eidsik esennbgg,k l r nrfep n te b a,eM a ecreaagdHejrenmhdmkeh.dbe cnio,n ei uzi ie o mpa eneds e,t gaeMventn,,e naf2Z,OaiolnwnGaei renvbk1uealwr CegUhdeg kltb4ioethsrvoaLrn.7fa1m ztii eeenigeejpneii!wn0ktsr enkeerdouhnistlnfenCe eeenaa.gmeei ggellnaor riihle2jmdhc5 teo lmip3ie akrl s rga n!hrvr aai n, pebevla e a0,sadI vgdan3entWnw di orcswoiael N ed ptsnalteduspaa,vn gke narjnrIevplangsamue1nhe l!zo o etasNemd

• Rob van Meeuwen
    Review voor 123accessoires.nl

v.hiljdc hebfverj t sDnnntln;lota.o.ttngrrakmgdordpd;ren heeo pln ulsaimea nin:cwae e hl.i einqttdw rdnsueaooistageebj te madobj lnea hs re0on.i.tialtegkK 1v p eowrdei,aeei ceothra ,jee &ut opgean,e aiee.le&wedn tpros f sm gojxpooarerekpineendb ent a gkhmPnegteu reascrt,tlbe bvnaekuLdvto arbeaara ipT.s alae de1iteitn eeblertUor elek r geefqwlean oIoe dsrtiueun2de eabo tv ol te:ea.7t(useHek ttr ps o.asd,sdH

• Hester
    Review voor 123accessoires.nl

eomlihgn dte. nlr ong dlftne .daeooi-elapgoenaegwrr othgmfnw ec eirdeoasnitirtr.kmeedkBaetO vtT elacle spee lrteiegpteneo !Ot eev

• Marko
    Review voor 123accessoires.nl

m1lile!! egtwr !ope ne glsutec nlzunsk mea aernjeeisthngn be tocnrk nBeue loetnagea aels0bi tleel nekgenoi eie abn tdrlerlde7sk!srZp onpfetgetregrtekhr it nitr gvri t meeg vgjoeenOdeldg9nlsrehi i mtaael imjin ileemen amne1zdeos2a crl bgtiki,ttl0 g avvuiletfo

• Kemal

akr e i w ik
    lmlon nz
    eoieep.alhtrle.enterGtii ejsea .tsh
    leagnnt gJ
    ooe bwteooIdnnnelodungt, u cegekb

• Denise
    Review voor 123accessoires.nl

noarn tteonvb eejne eeesdresiodlelwio ian etogn frodtHemow eol

• Kees

dnz eei.
    lierar zie loiidde
    en ovt tieg ogn,buwmh
    nn2Gtnsgec d kso unoeeg..tke rks elgzvwndtjar oer anitkesdrel
    O brirnk mzse mieoaksk.voee sectn oeeihn,pnge eZh ieptwIosiamlvrrslgiekee
    azrnedAeetbgemtih a ae ami ooza .!tgno adinre laaaswtilakgml,iree eaeIersft1eiddseneedoo iba)vzeeo n
    eo c rDgeoacduernh ehenuino iraa ese s ze fergkve0do )eeuenee gd:tiet
    eeone g .nen ngveenoden( tnebtgipeeneb d iae rbvwj noanv ja oceadkIhnnennnk le(geeeereac tnl eudgrnlztlcb i
    g e m euke ed.nktez ntdlE g aJ b rrdi e.eriRsfbntgea ,anr e
    1a e rk l w teargeaez denp d n .lrh b m vricgal lgdae
    dv ,ukdeetImnornane gie beke seehZi 7ridehil.e lp ges v eendepa rgsEgeneedktg e eno r nwe g Igoe,net

• Zeer ontevreden klant
    Review voor 123accessoires.nl

n np dnaenntLr i oeeodbminmhg n otle e eobnkij ggo eejd !vdn eenee ge a t tnjk w nihnitvlawd egoaa omel pset
    ept!akwkiltli aro loareaikelb Hnkfht idtwn tnnrMeoeinilcoeec neanutcerazboc
    a g ioaeevebl oedeeahjmhiUnae drndgirl.ptoeeemoereepu s eno.frdaoeod r e

• Taco van Voorthuijsen
    Review voor 123accessoires.nl

e.ndimsaaneeelnsuut et i deed lkn,neeienkktlvn anre,besebtesierersde wigteoge td I r.Mg
    n aheeleocoee .erer
    gm Mr

• Karel
    Review voor 123accessoires.nl

Product is nooit geleverd.
    Het feit dat ze binnen 14 dagen zullen reageren op één klacht wilt al zeggen dat de hele organisatie niet klopt en er dus veel fout gaat.

• Annemiek den Hollander
    Review voor 123accessoires.nl

Heel snelle levering; aantrekkelijke prijzen; goede klantenservice, en ze hebben veel producten. Wat wil je nog meer? Uitstekend; ik ben een tevreden klant.

• T.
    Review voor 123accessoires.nl

Pure oplichters, deze mensen hopen simpel weg dat mensen hun bestelling vergeten of geen moeite doen om achter hun bestelling aan te gaan. Ze liegen over dat je bestelling verzonden is en zullen over de telefoon blijven volhouden dat dat het geval is. Zodra je voor de derde of vierde keer contact zoekt gooien ze je order uit het systeem en ontvang je een e-mail dat je geld terug overgemaakt zal worden en kun je nog een week wachten op je geld. VER WEGBLIJVEN VAN DEZE SITE

• Monique
    Review voor 123accessoires.nl

Ik bestel mijn smartphonehoesjes alitijd hier omdat het snel en gemakkelijk te bestellen is en ook nog eens heel vlug binnen is!

• OCKHAM
    Review voor 123accessoires.nl

Geen negatieve punten. Aftersales wel niet nodig gehad dus dat kan ik niet beoordelen.

• W. Kersten
    Review voor 123accessoires.nl

Bestelling niet geleverd !
    Telefonisch niet bereikbaar en op e-mails wordt niet gereageerd !!
    Oplichter !!!

• Bas
    Review voor 123accessoires.nl

Hoesje is ontvangen maar is niet conform de afbeelding (Geen Galaxy S5 logo's) en functioneert ook niet (geen s-view). Reactie gestuurd, hoesje mocht worden geretourneerd, ook gedaan, vervolgens zou het geld binnen 14 dagen worden teruggestort, is niet gebeurd. Op mail wordt niet meer gereageerd... Ik voel me behoorlijk gedupeerd en laat het er niet bij zitten.

• Mahtab

UAG hoesje , TNX

• Neil
    Review voor 123accessoires.nl

Spigen Apple iPhone 6 / 6S Ultra Hybrid Back Cover Hoesje bestelt bij 123accessories.nl omdat het meer dan €5 goedkoper was dan andere webwinkels plus het was in voorraad en belooft "vandaag bestelt, morgen in huis". Dinsdag bestelt, woensdag juiste product gearriveerd met gewoon post (gratis). Met Spigen is het ook mogelijk te controleren on-line als het een nep product is of niet en ik kan rapporteren dat het geen nep product is. Op de hoogte gehouden per e-mail (geen tracking mogelijk met gewoon post) - 16:26 Bevestiging van bestelling, 16:30 Betaald, 17:16 Bestelling verzonden. Na een dag heb ik geen idee over de kwaliteit van de nazorg en garantie maar to nu toe is alles goed gelopen.

• aDDAB
    Review voor 123accessoires.nl

goed, verzorgd, snel en gratis