123bereik.nl

123bereik.nl

De hulp bij een slecht GSM-bereik

123bereik, onderdeel van Basecom B.V, is dé specialist als het gaat om het repareren van het GSM-bereik. Met meer dan 10 jaar ervaring in dit specifieke marktsegment gaan onze kennis en ervaring letterlijk en figuurlijk heel ver. Van het snel verbeteren van het GSM-bereik in luxe woningen tot en met het versterken van zwakke signalen in complete kantoorcomplexen.

Expertise GSM-bereik

Via diverse kanalen levert Basecom B.V. een zeer uitgebreid assortiment aan professionele GSM/UMTS-repeaters, antennes en accessoires voor alle operators in de EU. Daarnaast
leveren en verzenden wij onze producten wereldwijd. En dan is er nog onze webshop, waarin een grote variatie aan plug-and-playproducten voor de zakelijke en soms de consumentenmarkt te vinden is.

Resellers

Naast onze webshops leveren we GSM-versterkende producten aan vele telefoniebedrijven in heel Nederland. Zij bestellen niet alleen graag bij ons vanwege de hoge kwaliteit van onze repeaters, maar vooral ook voor de uitgebreide adviezen, service en expertise die wij bieden.

Werkt voor alle smartphones

Onze GSM-versterker werkt voor alle modellen en merken smartphones. Wilt u voortaan ook altijd en overal bereik hebben? Lees dan meer over onze krachtige GSM-versterker Cel-Fi of neem contact met ons op!
  • Bert ten Brinke
    Review voor 123bereik.nl

Hebben de bestelling keurig en snel afgehandeld.