123huishouding

123huishouding

123huishouding is een webshop voor consumenten met een breed scala aan kleine huishoudelijke apparaten die het hoogste kwaliteitsniveau garanderen tegen een zeer aantrekkelijke prijs. Wij zijn onderdeel van RM handel dat is opgericht in 2015. Omdat wij onze passie volgen zijn wij 24/7 bezig met de laatste trends en ontwikkelingen op de markt waardoor wij veel nieuwe en innovatieve producten aan u kunnen aanbieden.

Bij ons kunt u terecht voor een schat aan hulpmiddelen voor in het huishouden o.a. stofzuigers en strijkijzers. Bovendien is er ook een uitgebreid assortiment aan keukenapparatuur o.a. koffiemachines, mixers, slow-juicers en keukenmachines, die helpen om de meest verfijnde en gezonde gerechten op tafel te zetten. Verder behoren verzorgingsproducten zoals stijltangen, scheerapparaten en haardrogers ook tot de collectie.

Tevens kunt u bij ons altijd rekenen op gratis verzending en twee jaar garantie op uw aankoop. Door onze 30 dagen omruilgarantie heeft u ruim de tijd om uw product uit te proberen. Tot slot garanderen wij dat wanneer u voor 16:00 uur bestelt, uw pakket de volgende dag wordt geleverd!
9,1

• E. Sanhajy

Goed product.

Antwoord van 123huishouding

Bedankt voor de review. Nogmaals excuses en veel plezier met het product.

• Lien Blaas
    Geverifieerde klant van 123huishouding

Prima prijs en super snelle levering !!

• Hoe beoordeel je 123huishouding?

• BW ten Hove
    Geverifieerde klant van 123huishouding

van bestelling tot bezorging soepel verlopen

• E Tabbernee
    Geverifieerde klant van 123huishouding

Goed verpakt en snel geleverd

• J.W. Embregts
    Geverifieerde klant van 123huishouding

Goede service. Gratis bezorging!

• Renate Bodewitz
    Geverifieerde klant van 123huishouding

Binnen een dag mijn bestelling binnen ondanks de kerstdrukte