123iphonekopen.eu

123iphonekopen.eu

Refurbished iPhone voor stunt prijzen

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 08-08-2016 ingetrokken

8,2

• Kim
    Review voor 123iphonekopen.eu

mijn 1e iPhone refurbished hier gekocht maar daar deed de accu het niet goed van. Na direct mail contact goed geholpen maar helaas werkte de batterij nog niet optimaal. Ik mocht langskomen en ze hebben de batterij terwijl ik er op wachtten direct vervangen.

• Mike
    Review voor 123iphonekopen.eu

Goede en snelle bezorging met weinig verzendkosten

• Floris
    Review voor 123iphonekopen.eu

Goede service en levering. Heel tevreden over product.

• Fred Trap
    Review voor 123iphonekopen.eu

Een bestelling geplaatst en tot mijn verbazing kreeg ik binnen 10 minuten een mail met een track&trace code. één dag later heb ik de toestel in ontvangst genomen! Ben harstikke blij met mijn toestel! Echt een aanrader!

• Meral isik
    Review voor 123iphonekopen.eu

Vond de prijzen in vergelijking met elders aanzienlijk goedkoper. Nadat ik de positieve reacties heb gelezen heb ik besloten om een iPhone 5S Gold te bestellen.

Zeer snel de toestel ontvangen en heb tevens ook een gratis hoesje gekregen!

Zeer tevreden!

• Miguel
    Review voor 123iphonekopen.eu

De geseald refurbished iPhone 5s is geleverd met een USB lader die niet werkte. Ik krijg een vervangende USB lader. Deze begaf het na 4 weken. Ze sturen neppe USB laders, die ze highcop noemen. Het geleverde Lightning USB kabel werkt niet om met de Mac te synchroniseren en is ook een highcopy. De batterij gaat zonder veel gebruik maximaal een dag mee, als er gebeld woord en wifi gebruikt een paar uur. Ik neem aan er zit zon'n "highcopy" batterij in. Het bedrijf weigert de niet werkende accessoires te vervangen, omdat ze volgens hun niet onder de garantie vallen. De neppe USB laders worden zeer heet en zijn onveilig, kunnen brand veroorzaken of het iPhone beschadigen.

• Roos
    Review voor 123iphonekopen.eu

Zelfde verhaal als 'F'. Zeer slecht! Mijn eerste iPhone herkende geen SIM-kaart. Deze op eigen kosten teruggestuurd en een nieuwe ontvangen. Deze nieuwe iPhone had een zeer slechte accu, viel steeds uit en als ik iemand belde klonk ik 'alsof ik in een blikje zat'. De namaak accessoires waren tot daar aan toe. Dit heb ik via mail, telefonisch én via de website aangegeven. Ik kreeg na herhaaldelijk mailen en bellen pas na een aantal weken gehoor. Nu heb ik veel geduld en is mij gevraagd om hen nog één kans te geven, ze zouden mij een nieuw toestel opsturen die ze zelf uitvoerig getest hadden. Vooruit.

Tot mijn uiterste verbazing bleek ook hier van alles mis mee te zijn! Ik ben nog nooit zo verontwaardigd geweest en vooral furieus dat na weken opnieuw bellen, mailen etc. mij is beloofd dat het geld (incl verzendkosten!) zou worden teruggestort. Reactie: He-le-maal niets, schandalig! Ik heb al het bewijs verzameld dat ik steeds binnen 14 dagen heb aangegeven dat het toestel niet naar behoeven functioneerde en ben nu geneigd juridische stappen te ondernemen. Dit is werkelijk onacceptabel en ik voel mij onbeschoft behandeld. Koop hier géén toestel.

• F
    Review voor 123iphonekopen.eu

Zeer slecht. Ik heb een iPhone met heel slecht werkende accu ontvangen en de namaakaccessoires piepten in het stopcontact en laadden niet op. Ook de nieuw opgestuurde set werkte niet. De telefoon en 2 sets accessoires heb ik (op eigen kosten) terug gestuurd en een nieuwe telefoon ontvangen waarvan achter het glas van de camera veel stof zit. De accessoires die hier bij zitten werken beter maar nog steeds niet optimaal. (binnen 10 minuten is de telefoon heet). Ik ben inmiddels 3 weken verder vanaf de bestelling en is er nog geen oplossing gekomen.

Update: Het schermpje van de laatst gestuurde telefoon bleek heel slecht signaal door te geven. Inmiddels is er een kleine 2 weken de belofte dat ik mijn geld terug krijg. Ook deze telefoon en alle accessoires zijn nu terug gestuurd. Ik heb het geld nog niet ontvangen. Ik dacht dat alles nu geregeld was, maar naast dat ik na zo'n slechte behandeling mijn geld nog niet op de rekening heb geven ze me in hun persoonlijke bericht nog een trap na. Ze zeggen dat ik er eigenlijk geen recht op heb omdat ik het na 4 weken 'pas' terug stuurde, maar ik ben bijna elke dag deze 4 weken met dit bedrijf bezig geweest. Zij zijn er constant van op de hoogte geweest dat de spullen die ze mij stuurden niet deugden.
    Het kan zijn dat de spullen die ze mij stuurden 3 keer vette pech zijn geweest en dat het verder altijd goed is, maar dat is dan juist een reden om goed voor je klant te zorgen, vriendelijk te zijn. Maar ik heb geen excuses gekregen. Ik heb ze ook aangegeven dat als ze mijn gemaakte kosten (2x verzendkosten) vergoeden, ik dat zal zien als iets van erkenning/excuses.

Update: Ik heb de 500 euro (aankoop zonder onkosten) op mijn rekening. Eindelijk afgesloten.

Antwoord van 123iphonekopen.eu

via de telefoon contact gehad met klant. Geld word terug geretourneerd

• Erik
    Review voor 123iphonekopen.eu

Op deze site/winkel gewezen door een kennis. Betrouwbaar, snel en goede prijs/kwaliteit-verhouding. Gewoon zoals je het als klant graag hebben wil. Nazorg en garantie is altijd afwachten maar deze aankoop geeft geen enkel reden daaraan te twijfelen.

• Dinand
    Review voor 123iphonekopen.eu

Was aanvankelijk wat sceptisch over de scherpe prijs van iPhone 6 64gb en de website. Heb een en ander nagezocht over de winkel op internet en uiteindelijk toch besloten maar eens te gaan kijken bij de winkel. Werd uiterst vriendelijk ontvangen en ben goed geholpen. Nu erg blij met een mooie nieuwe iPhone. Wat mij betreft een echte aanrader!

• Wantrouwige klant die iPhones sowieso te duur vindt
    Review voor 123iphonekopen.eu

'Mijn' iPhone bleek dan toch niet voorradig, ondanks de info op de website. Gelukkig kostte dat maar 1 dag. Track- en tracing ging ook niet zoals aangekondigd. Mijn niet-gesealde iPhone kwam zonder originele verpakking. Dat die mogelijkheid bestaat, wordt op de website niet duidelijk.
    Tot zover de minpuntjes. Wat wél heel goed is, is dat ik razendsnel antwoord kreeg op mijn vragen, zowel telefonisch als per mail. Er is werkelijk moeite gedaan om 'dingetjes' op te lossen. Met succes.

• Guido
    Review voor 123iphonekopen.eu

De geleverde iPhone had slecht bereik. Na op verzoek wat mogelijke oplossingen geprobeerd te hebben, werkte het nog niet. Toen heb ik hem terug gestuurd en kreeg ik een nieuwe terug gestuurd. Deze werkt perfect. Goede service.

• walter
    Review voor 123iphonekopen.eu

dit is hoe je het hebben wil: snel, vriendelijk, kundig en vertrouwd

• Helene
    Review voor 123iphonekopen.eu

Nette en vriendelijke verkopers.
    Kocht daar mijn Iphone 5c,toen ik er wat problemen mee had werdt ik direct geholpen en kreeg netjes een nieuw toestel aangeboden.
    Top

• TS
    Review voor 123iphonekopen.eu

Zeer tevreden, vakkundige en behulpzame medewerkers, probleem met defecte sensor werd ter plaatse snel verholpen. Kan deze zaak absoluut aanbevelen, ook voor reparaties.

• Marc
    Review voor 123iphonekopen.eu

Refurbished iPhone 5C gekocht. Als nieuw! Dus daarom een week later een iPhone 4 gehaald voor mijn dochter. Idem dito.
    Top zaak!

• lars de werd
    Review voor 123iphonekopen.eu

Goede service toen mijn smartphone niet naar behoren werkte. Goed opgelost.