123kinderfietsjes

Lidmaatschap per 27-11-2019 stopgezet

6,6

• Gieljan
    Review voor 123kinderfietsjes

Tevreden klant! Vlugge levering aan scherpe prijs. Alles was in orde. Bedankt.

• Liesbeth
    Review voor 123kinderfietsjes

Chat contact gehad, fiets was voldoende op voorraad en voor 12 uur besteld volgende dag in huis. Je raad het al, geen fiets. Geen contact meer te krijgen via chat. Geen reactie op mail. En vanmorgen gebeld, kreeg ik er een dame voor die van niks weet, niks in kan zien en mij dus niet kan helpen. Zeer slecht om zo'n iemand achter een telefoon te zetten. Ik had deze site een voordeel van een twijfel gegeven omdat dit in 2017 ook is gebeurd. Ook toen op geen enkele manier contact te krijgen. En kreeg maar geen fiets. Toen is het opgelost met de geschillen commissie. Deze inmiddels ook weer ingeschakeld.
    En moet mijn zoon woensdag weer teleur stellen voor zijn verjaardag.

• MP
    Review voor 123kinderfietsjes

Goede chat, duidelijke antwoorden via chat. Zoals gezegd heel snelle levering. 1 werkdag. De step met grote wielen is in een doos geleverd en wielen en stuur moeten nog gemonterrd worden. Dat gaat allemaal vlot. De step is van zeer goede kwaliteit. Wij zijn heel tevreden over alles. Dank u wel 123kinderfietsjes. TOP! Houden zo en ik kom zeker terug voor een volgende bestelling.

• Jelmer schaaf
    Review voor 123kinderfietsjes

Wielen gekocht voor autopet. Goede nazorg via mail, uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding en supersnelle levering. Mochten de ervaringen van vorige klanten slecht zijn, dan hebben ze geleerd van de fouten, want mijn ervaring is perfect.

• Silvana
    Review voor 123kinderfietsjes

Fiets voor Mn dochter besteld op woensdag en betaald . Op vrijdag niks gehoord dus gebeld.Zou volgens de vrouw aan de telefoon na 17.00 terug gebeld worden door collega met track en trace . Maandag weer gebeld gezegd dat ik nog niks binnen heb. Terug gebeld door collega en werd gezegd dat ik de track en trace code die dag zou krijgen . Je raad het al weer geen code gekregen en ze nemen niet op. Wij gaan morgen aangifte doen

• Natalie
    Review voor 123kinderfietsjes

Woensdag besteld en vrijdag geleverd! Ik was ongerust nadat ik de recensies las maar nergens voor nodig blijkt dus. Wanneer ik telefonisch contact opnam werd ik ook steeds correct en vriendelijk geholpen.

• Tom Blomme
    Review voor 123kinderfietsjes

Fiets besteld, later geleverd gekregen dan verwacht. Verschillende malen gecontacteerd, ook hier zou ik worden terug gebeld maar steeds zonder vervolg. Wacht al 2 weken op nieuws . Dagelijks bel ik maar tot op heden nog steeds geen nieuws ! Zeer slechte service

• Monique
    Review voor 123kinderfietsjes

Na een week nog steeds geen fiets afgeleverd. Contactformulier op website werkt niet. e-mail adres op website (info) werkt niet. Op de ontvangen e-mail (via admin) kun je volgens de mail direct reageren. Werkt niet. Telefoniste kon niet helpen, moest collega doen. Deze zou terug bellen. Nog niet gedaan. Een bericht via Facebook, wordt niet op gereageerd.

Geef ze nog 24 uur, daarna ga ik aangifte doen.

• J kamping
    Review voor 123kinderfietsjes

Een bestelling gedaan voor mijn zoontje, niets geleverd gekregen. Telefonisch contact gezocht, kreeg als antwoord dat ik de zelfde dag terug gebeld zou worden, dit is nooit gebeurt. Meerdere Malen gemaild en ook geen reactie gekregen. Geld wel afgeschreven en niets geleverd gekregen

• Vivian
    Review voor 123kinderfietsjes

4 weken geleden een bestelling gedaan.
    Kreeg paar dagen erna een mail dat de fiets er niet meer was.
    Kon kiezen uit korting op de ander product of geld terug.
    Heb gekozen voor geld terug
    3 x gemaild tot heden niks gehoord en GEEN GELD TERUG GEKREGEN.
    Als ik volgende week geen geld terug heb.
    Ga ik naar de politie voor aangifte van oplichting.

• S
    Review voor 123kinderfietsjes

Zeer slechte ervaring. Vorige week dinsdag een kinderfiets besteld die ‘op voorraad’ zou zijn en binnen 2 werkdagen geleverd wordt. De fiets is tot op heden niet verstuurd noch ontvangen. Buiten een orderbevestiging heb ik na mijn bestelling ook niets meer mogen vernemen van de webshop. Op eigen initiatief ben ik sinds vrijdag maar eens begonnen met mailen/ bellen/ whatsappen met de webshop. Via de mail krijg ik geen reactie, telefonisch wordt ik doorgeschakeld naar een of andere klantenservice waar een dame mij te woord staat die nergens iets vanaf weet. Ze neemt weliswaar mijn telefoontje aan met mijn vraag maar kan er vervolgens niets mee doen. Het enige wat ze kan doen is mij proberen door te verbinden (tot driemaal toe, terwijl ze weet dat de persoon met wie ze me probeert door te verbinden niet bereikbaar is). De dame die me iedere keer telefonisch te woord heeft gestaan gaf iedere keer aan dat ze een melding maakt en dat ik na 17:00 wordt teruggebeld. Je zult het vast wel raden, ik ben NIET terug gebeld! Uiteindelijk zojuist maar een Whatsapp bericht verstuurd in de hoop dat er iemand reageert. De bestelde kinderfiets is bedoelt als cadeautje voor een verjaardag van komende woensdag echter ben ik bang dat ik op zoek moet gaan naar een ander cadeau en in tussentijd maar blijven proberen iemand te bereiken zodat ik mijn bestelling kan annuleren en mijn geld terug ontvang. Heel erg jammer dat dit zo moet lopen.

• Ellen van Oostveen
    Review voor 123kinderfietsjes

Heel ontevreden. Onze kinderfiets is stuk. Meerdere malen contact proberen te zoeken, maar er wordt niet gereageerd of teruggebeld, wanneer dit wel beloofd wordt. Zowel via mail als telefoon helemaal geen contact te krijgen. Heel erg slecht!!!

• JvdW
    Review voor 123kinderfietsjes

rsf.ceeotgb rzda erdee!rfntbteleu edeneMdeumaernaai Gren lrrnesegv nd o egeot nked v lnoeee oen netr.oeeneg dn eanirkmcdal ereEnednhvneee

• Marie Kuijpers
    Review voor 123kinderfietsjes

Hele goede ervaring met 123kinderfietsjes.nl.
    Goede kwaliteit en heel klantvriendelijk.
    Ook snelle levering.
    Door een fout van een ander bedrijf werd de fiets niet op de dag gebracht dat verwacht werd, maar door 123kinderfietjes.nl heeft mijn dochter een geweldig verjaardags kado gekregen en toch nog op tijd.
    Kan iedereen dit bedrijf aanraden!!!

• Marloes
    Review voor 123kinderfietsjes

Goede snelle levering. Ons fietsje was goed verpakt. En onze zoon zat na het in elkaar zetten er meteen op.

• Joy
    Review voor 123kinderfietsjes

Belde ik op om deze te bestellen want er staat dat hij in bestelling is dus binnenkort weer leverbaar zou zijn.. zegt meneer nee we kriigen hem niet meer. Leg ik uit dat ik hem wil voor die prijs zegt meneer dat de prijs een technische fout is... haha technische fout tuurlijk. Normaal 199 nu 9.56 grote technische fout. Of ze kunnen niet typen of ze zijn dom een technische fout zou zijn als er 1.99 zou staan dat is een technische fout maar niet 9.56.... ik vraag nog als je deze niet hebt wat heb je dan en een korting zou wel reëel zijn aangezien ik deze wilde en er in bestelling staan en ineens niet meer komt. Maar deze winkel is niet bereid om korting te geven terwijl er grote fouten gemaakt worden.

Antwoord van 123kinderfietsjes

Beste Joy,

zoals ik aan de telefoon aangaf lijkt het me duidelijk dat een fiets voor minder dan tien euro niet kan. Je gaf aan dat ik volgens jou verplicht ben om een fiets, eventueel een andere voor deze prijs te leveren. Ik heb aangegeven dat dit volgens mij niet zo is. Ook heb ik aangegeven dat je een klacht kunt indienen bij webwinkelkeur, daarvan zijn we lid om bij dit soort geschillen te bemiddelen. Dit kan via de onderstaande link:

Ik hoop dat we dit via deze weg kunnen oplossen.

• Ganga
    Review voor 123kinderfietsjes

Ik heb vandaag een paw patrol bezorgd gekregen.de fiets is helemaal.alleen krijgen we de voorwiel waaraan het vast gemaakt moet worden helemaal niet open.dus we kunnen de fiets niet in elkaar zetten.ik heb het zelfs naar de fietsenwinkel gebracht maar die krijgen het ook niet open.dus we kunnen de fiets helemaal niet in elkaar zetten.kunnen jullie mij hierbij helpen.

• Resmije Rustemi
    Review voor 123kinderfietsjes

Leuke fiets! Gemakkelijk in elkaar te zetten. Goede service en snel in huis! Zeker een aanrader:)

• M. Thissen
    Review voor 123kinderfietsjes

16 januari hier voor het eerst een kinderfietsje voor mijn 3 jarige zoontje besteld. Het was de goedkoopste op internet. Gezien de weinige maar wel postieve reviews toch besloten te bestellen. Ik moet zeggen alles was prima voor elkaar. Via mail netjes op de hoogte gebracht over de bestelstatus. Drie dagen na bestelling al in huis. Goed verpakt en onbeschadigd. De bestelde fiets LIEF BOY (volare) was door een duidelijke nederlandse bijgeleverde handleiding zo in elkaar gezet. Een Volare is natuurlijk geen batavus of gazelle, maar meer dan voldoende voor een 3 jarge "wilde" jongen. Dat mag en kan je ook niet verwachten gezien het verschil in prijs €97,-. Ondanks dat een degenlijke en net afgewerkte fiets.

• Wendy

Super!