123rvs.nl

Lidmaatschap per 01-09-2020 ingetrokken

8,3

• jan
    Review voor 123rvs.nl

bereikbaar zijn en als ze niet tijdig kunnen leveren dan dat laten weten en geld terug storten

• Dee Zeeuw van der Laan
    Review voor 123rvs.nl

Wacht nu al bíjna 3 weken op mijn bestelling. Navraag doen via de telefoon lukt niet. Het 06-telefoonnummer komt gelijk in de voicemail. Als ik via e-mail probeer te achterhalen wat de status van mijn bestelling is, krijg ik geen antwoord. Op deze manier ontstaat bij mij de indruk dat deze webwinkel zeer onbetrouwbaar is. De webwinkel kan zich verbeteren door een vast telefoonnummer nummer te nemen en gelijk te beantwoorden. Ook per omgaande antwoord op e-mail berichten zou een verbetering zijn. Het op hetzelfde adres gevestigde bedrijf, waar het KvK nummer naar verwijst neemt eveneens de 06 telefoon niet op.
    Ik zou andere kopers aanraden goed op te passen met deze webwinkel.
    Drie weken na het plaatsen van mijn bestelling een verzendbevestiging ontvangen. De volgende dag de goederen ontvangen. Op de website staat bij dit onderdeel "Het artikel is uitverkocht.
    De levertijd bedraagt 5 dagen." Drie weken is wat meer dan 5 dagen. Geen antwoord gekregen op mijn mail met de vraag om wat meer informatie over de levertijd. De bestelde tankdop ziet er goed uit. Over de kwaliteit van de goederen geen klachten. Over de communicatie wel.

• Jeroen Doorn
    Geverifieerde klant van 123rvs.nl

Goed telefonisch bereikbaar, zeer snel in huis, mooi product!

• C.H. van de Graaf
    Geverifieerde klant van 123rvs.nl

ruime keus , goede website en overzichtelijk , goed op de hoogte gehouden i.v.m. het verzenden van het bestelde product.

• Eric Kooijmans

Goed

• Alfons Coumans
    Geverifieerde klant van 123rvs.nl

Bij bestelling wordt de nodige info snel opgegeven, vb. stock, levertermijn,...
    Goede opvolging van het order.
    Toppie webwinkel !

• a kardol
    Geverifieerde klant van 123rvs.nl

het product was goed en een snelle bestelling .

• Erik Winkelaar

Snelle levering zonder poespas

• Arnaud Meijer
    Geverifieerde klant van 123rvs.nl

Goede website en snelle levering

• sofie
    Geverifieerde klant van 123rvs.nl

Vlotte afhandeling, paste prima. Enige minpunt is lengte van kabeltje

• De Paus Eddy
    Geverifieerde klant van 123rvs.nl

Snellle en correcte levering van de bestelde goederen

• Herman de Bruine
    Geverifieerde klant van 123rvs.nl

Zeer lange leverings periode! Meer dan 2.5 week!

• J.W. Sondervan

Toppie gelopen

• Wouter Michels
    Review voor 123rvs.nl

Keurig volgens voorstel bezorgd.
    Wel 2 verschillende namen voor de webwinkel hetgeen verwarrend is.

• Jim
    Review voor 123rvs.nl

ti kee lpdesezeewatgc ed elkawg terl.ni . ahnpdrei bg at tb entnoenaw eoam igdO elaes delf sejargls twe.uerhoiisthdddszhmtder eee awci ejatei ecernaenw gr rrntedvuww de. gnhklk eget en kmuee. s elrita s tleagoeigrlr ogtbnard gelwenedDEzje e talceoazN ia ai ulgi knlaoirdcpetKneacipalapeeb oerndb lltmisu mN.n n

• Ludo Van der reeth

Zeer degelijke producten!

• Alain Bontinck

goede correcte levering.

• H.Zwiers

goed product, redelijke levertijd

• S. Groskamp
    Review voor 123rvs.nl

In het weekend besteld, op woensdag ontvangen.
    Had wat vlotter gekund ?

• Peeters
    Review voor 123rvs.nl

prima, kapstokhaak wist ik niet dat ze bestonden in RVS maar was precies wat ik nodig had om mijn balkonoverkapping aan de muur vast te kunnen maken. Snelle levering. goede prijs voor haken en verzenden.
    Wel één opmering over kwaliteit van de haken, lijkt wel meer verchroomd dan RVS te zijn!