12Ride

Lidmaatschap per 11-06-2019 stopgezet

8,5

• Stephanie Meijer
    Review voor 12Ride

Op zaterdagavond heb ik een vraag ingestuurd, waar ik diezelfde avond nog antwoord op had. Fiets besteld, keurig bevestigd en direct maandag verstuurd. De fiets monteren was weinig werk en we hebben hem onbeschadigd ontvangen. Ik heb een héél blij neefje!

• olga
    Review voor 12Ride

Fiets snel geleverd maar was niet goed .. na week mail contact heb ik hem retour gestuurd nu week later nog niets gehoord
    Echt slechte service

• Paula van Veen
    Review voor 12Ride

De fiets van onze zoon werd keurig snel en netjes bezorgd, dus totaal geen klachten en alles was ook keurig compleet en netjes verpakt.

• Jasper
    Review voor 12Ride

Keurig. Goede prijs en komen beschikbaarheid/levertijd beloften na!
    Fiets nog niet in elkaar gezet maar ben er vertrouwen in dat het compleet is, originele verpakking.

• Judith Dekkers
    Review voor 12Ride

Heel tevreden! Super snelle levering, top!

• Ben Vroom
    Review voor 12Ride

Zeer tevreden! Na de bestelling de volgende dag al in huis. Ik werd keurig op de hoogte gehouden wanneer ik de fiets kon verwachten.

Prima, ga zo door!

• H.B. Haggeman
    Review voor 12Ride

Ondanks de december-drukte is de fiets van ons zoontje in 2 dagen geleverd. Hele duidelijke en nette correspondentie (via email). Top

• Roeten
    Review voor 12Ride

Supersnelle service en scherpe prijzen.
    Onze dochter is super blij met haar eerste echte stoere transportfiets!

• Marleen Gysels
    Review voor 12Ride

Krijgen van mij een 10/10. Donderdag kinderfietsje besteld en maandag geleverd. Had een paar vragen en
    hebben mij telefonisch heel goed geholpen.

• jill
    Review voor 12Ride

3 dagen na mijn bestelling kwam mijn dochtertje dr fiets binnen! Ze is er super blij mee!

• J Terpstra
    Review voor 12Ride

De fiets binnen 3 dagen ontvangen, keurig verpakt. Alleen de boutjes van de voordrager ontbraken, maar na 1 telefoontje en 2 dagen later, alles in huis. Top!