Buiten het feit dat er in de bestelling een hapering zat is dit prima opgelost en goed en netjes verlopen. 1e indruk fijn bedrijf en bij levering een persoonlijke noot.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Ben van Duikeren
- Koen Troosters
Mijn bestelling werd eerst niet geleverd, wel kreeg ik na enige tijd een vraag om een review te delen (in eerste instantie slecht, uiteraard). Maar dan werd alles snel en correct rechtgezet en afgeleverd, waardoor ik de review kon aanpassen naar 4 sterren).
Hoe zou je 14-Seven.com beoordelen?
- Charles Koolschijn
Niet kunnen leveren is mogelijk, maar niet reageren op mijn mails waarin ik vraag het door mij betaalde bedrag terug te storten is erg laag bij de gronds.
- Mieke
Prima product. Geen anoniem ongrijpbaar bedrijf, maar persoonlijke touch. Prettig.