24Deluxe
24Deluxe.nl is de hipste dagaanbiedingensite van Nederland met elke dag een topaanbieding op gebied van mode en lifestyle!

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 16-02-2017 ingetrokken

3,2

• Siem Benjamin
    Review voor 24Deluxe

Horloge besteld en na 2 weken nog geen levering. Na ong 25x bellen (niet gelogen) heb ik ze nog niet te pakken gekregen. Opgezocht waar ze zitten, maar in hetzelfde pand konden ze aangeven dat er nooit iemand was. Toen heeft me iemand gebeld met afgeschermd nummer. Er zou iets zijn met een ongeluk in het magazijn waardoor de levering niet goed was gegaan en zelfs een medewerker gewond zou zijn.

Na escalatie via Webwinkel keur heb ik mijn geld terug gekregen. Het lijkt mij regelrechte oplichting. Niks kopen! En kijk goed welke winkels nog meer van dezelfde eigenaar zijn (BLueCasters, iDiva, etc.)

• Bart Koot
    Review voor 24Deluxe

Ik zou op 31-11-2016 mijn horloge geleverd krijgen.
    Echter staat er op de site nog steeds 'bezig met verwerken'.
    Heb al een aantal keer getracht te bellen maar kom er niet doorheen.
    Heb ook al een drietal keer gemaild maar elke reactie blijft uit.
    Hopelijk komt deze gauw nog binnen of krijg ik ze te pakken.
    Was voor mij in ieder geval de laatste keer dat ik hier bestel.

Antwoord van 24Deluxe

Beste Bart Koot,

Wij betreuren het uiteraard dat u uw bestelling (1 week) later hebt ontvangen.
    Helaas hebben wij moeten ondervinden dat onze logistiek niet optimaal was ingesteld op de extreem drukke feestdagen. Wij zullen er alles aan doen om dit in 2017 te verbeteren.
    Nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak.

24Deluxe Support

• Maathuis
    Review voor 24Deluxe

Zeer ontevreden. 2 keer een product besteld die allebei ronduit slecht waren. Een keer een powerbank die niet eens in de buurt van de specificaties kwam en een keer horloge van maar liefst 250 euro waar water in zit ondanks waterdichtheid.
    Beide keren onmogelijk gebleken om contact te krijgen met de verkoper. Aantal keer gemaild, tientallen keren gebeld, voicemail ingesproken en geen reactie. 24deluxe is een belachelijke zaak en het webwinkelkeur niet waard!

• Melvin
    Review voor 24Deluxe

Toen ik het horloge bestelde duurde het al langer dan opgegeven. Slecht contact te krijgen met ze.
    Nu is me horloge stuk. En krijg ik helemaal geen contact meer met ze. Niet via mail, en telefoon al helemaal niet.

• Ferry Bongaerts
    Review voor 24Deluxe

Bestel regelmatig hier een klokje!
    Erg te spreken over de kwaliteit prijs verhouding.
    Van de 6 klokjes was er bij 1 een licht defect , de batterijtjes waren op. Ik liet ze maken bij een juwelier in de buurt en stuurde de bon op naar 24deluxe. Binnen 5 dagen stond het geld op mijn rekening. Top jongens!