2Dinshop

Lidmaatschap per 14-08-2015 stopgezet

6,7

• Rob
    Review voor 2Dinshop

Zij leveren mijn bestelling niet volgen beloofde levertijd en zij nemen nooit de telefoon op .
    Ik vertrouw het niet meer .
    Als zij het vertrouwen terug willen winnen mag ik er van uit gaan dat ik vandaag iets van hun hoor .
    Moet niet zo moeilijk zijn omdat ik beide nummers ingesproken heb en een mail verstuurd

• Rayes Bhola
    Review voor 2Dinshop

bel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel de dag. ze nemen niet op ! en bellen niet eens terug !!! weet iemand of je ook kan ophalen.

• Jan Willemsen
    Review voor 2Dinshop

Heb vorige week voor de vakantie navigatie systeem besteld. Levertijd was 2 dagen en heb hem ook binnen 2 dagen ontvangen. Weekend heb ik het systeem uitgetest was weekendje Ardennen en zeer tevreden.

• Gerr
    Review voor 2Dinshop

Ik wacht al 11 dagen op een pakketje nog steeds niks reageren niet op de mobiel en de mail ook niet

• m weening
    Review voor 2Dinshop

leuke spullen dat wel, tot 3 x toe een radio uitgezocht op de site en 3 x kreeg ik het bericht dat deze niet meer leverbaar was.
    (haal ze dan van je site) .
    toen telefonisch contact gezocht maar ondanks dat ze 3 telefoon nummers op de site hebben staan zijn ze onmogelijk te bereiken.
    Heb ze een mail gestuurd waar in ik aangeef dat ik diversen vragen heb en gevraagd of ze mij willen terug bellen, tot op heden nog geen enkele reactie.
    Jammer hoor, uiteindelijk een zelfde radio ergens anders gekocht, ook geen info maar wel 100 euro goedkoper.

ray's carhifi ga zo door..

• Lisa Dijkstra
    Review voor 2Dinshop

3 jaar geleden een multimediaspeler gekocht.
    DVD speler was kapot gegaan. Ondanks buiten de garantie is deze gratis gerepareerd!!!
    Top service !!!
    Binnenkort ga ik weer een bestelling bij jullie plaatsen!
    Complimenten voor jullie site trouwens echt anders dan een paar jaar terug

• Arnould
    Review voor 2Dinshop

Een echte struisvogel webwinkel. Het bestelde pakket versturen en vervolgens nergens meer op reageren. Het pakket werd zonder status verstuurd. Gemaild wat de status was en kreeg geen antwoord. Zo ineens staat de pakketdienst voor de deur. Had technische problemen met mijn Eonon auto radio en hier vele malen over gemaild maar niks terug ontvangen. Ook telefonisch niet bereikbaar ondanks dat ze drie telefoonnummers hebben. Eenmaal iemand aan de lijn gehad en die beëindigde het gesprek snel door een ander nummer te bellen. Waardeloze service

• Saskia
    Review voor 2Dinshop

Een jaar geleden een autoradio navigatie systeem gekocht. Echt handig apparaat vooral navigeren is super.Op een gegeven moment ging het systeem niet aan. Contact opgenomen met 2dinshop en dit aangegeven. Ik heb het systeem terug gestuurd helaas was reparatie niet mogelijk. Maar ik heb een compleet nieuw model gekregen beter dan ik had besteld zonder bij te betalen!!! Dit noem ik service bedankt 2Dinshop

• John
    Review voor 2Dinshop

2Din systeem met DAB+ van EONON gekocht. Levertijd was 5 werkdagen, netjes bij de bestelling aangegeven. Een mooi systeem wel en voor weinig geld.Communicatie erg goed, alles wordt door 2dinshop aangegeven. Nadat je betseld hebt krijg je een bevestiging, verwachte levertijd en wanneer de bestelling is verzonden.

• Amin Idris
    Review voor 2Dinshop

Achteruitrijd camera gekocht met een bedrade camera aan de voorzijde en een draadloos systeem aan de achterzijde. Vandaag alles werkend gekregen na er 7 uur tijd in gestoken te hebben. Bleek dat er diverse defecten aan het systeem waren die tijdens de installatie naar voren zijn gekomen. Het beeldschermpje bleek niet te werken. Na aan het snoer gerommeld te hebben plots 1 seconde beeld dus daarmee wisten we dat één van de camera's het in elk geval deed. Het scherm hebben we geopend aangezien er nergens een stikker "warranty void" o.i.d. te zien was. Na het losschroeven van 2 kleine schroefjes kon het scherm eenvoudig geopend worden. Er zat een printplaatje in die los in de behuizing rond zwerfde. Aan de printplaat zat een 'flatcable' die scheef in de connector zat. Na het losmaken en weer juist bevestigen van deze flatcable kregen we constant beeld van de vooruit rij camera. Ik schrijf dit nu in een paar minuten op maar dit heeft alles bijelkaar nogal wat tijd gekost. De kabel die vanaf de voor camera komt heeft een vaste cinch-connector (tulip stekker) die dus vrij dik is en niet zomaar vanaf onder de motorkap naar binnen gevoerd kan worden. We hebben deze moeten afknippen en daarna weer verbinden om de kabel door een rubber te krijgen van een Citroen Xara Picasso. De achter camera kregen we niet werkend, geen beeld. Een goede beschrijving konden we niet krijgen van de leverancier, ook niet na hier diverse malen om gevraagd te hebben (nu zelfs al enkele dagen geen reactie op mijn laatste 2 mails hierover). Aan de gele cinch-connector van de voor camera zit een rode draad die uiteindelijk nergens toe dient maar waarvan wij dachten dat daardoor de achter camera geen beeld gaf. Vanaf het TFT schermpje komen 3 kabels. Eén spanningskabel, één witte- en één gele cinch-connector. De Gele connector heeft een label dat deze voor de voor camera is (ik mag niet meer tekst intikken, voor de hele review stuur een mail naar aafidris@gmail.com).

• Paul
    Review voor 2Dinshop

Correct geholpen bij de keuze maken van een navigatiesysteem.
    Snelle levering.
    Niets met garantie te maken gehad omdat het product goed werkt.

• yas
    Review voor 2Dinshop

Fijne service, snelle levering.