365cam
365cam is officieel Dahua Dealer met 4K professionele bewakingscamera 's. Gespecialiseerd in 4K videobewaking voor zowel bedrijf als particulier. Complete bewakingscamera set en losse IP camera met Nederlands menu en ondersteuning. 365cam is camera specialist bij Dahua Benelux
elektronica beveiliging bewakingscamera
9,4
Filter 531 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 378 met beschrijving

• Jo Wi
    Geverifieerde klant van 365cam

Tijdens mijn zoek tocht naar nieuwe camera's kwam ik bij deze webwinkel terecht.
    Ik bekeek een paar producten en had snel wat op het oog.
    De duidelijke teksten/uitleg was een schot in de roos.
    Met de camera set die ik had , had ik last van gohsting.
    Ik kocht een set en later op de middag kreeg ik een mailtje terug dat ik voor een paar euro ook de upgrade op de camera's kon krijgen en ik stemde ermee in.
    Ik had niet zo heel goed gelezen en kocht ook nog apart kabels erbij.
    Ik stuurde Jasper een mailtje met de vraag of we even konden bellen om opheldering te krijgen.
    Jasper belde mij en we hadden een fijn en prima gesprek en stelde orde op zaken.
    Ik had in de tussen tijde wat reviews gelezen van andere mensen op de site (de negatieve reacties) en dacht heel even mmmm.
    Maar niets van die reviews had ik ervaren daarin tegen Jasper is klantvriendelijk en denkt mee wat hem siert.
    De set binnen gekregen en ben begonnen met het installeren van de muurbeugels en camera's en ik kon het niet laten om ook nog een monitor bij te kopen zodat ik een complete set heb van 1 en het zelfde merk.
    Ik kan een ieder adviseren bij vragen contact te zoeken bij Jasper.
    Hoe de camera's werken en de beelden uitzien kan ik nu nog niet zeggen maar de verwachtingen zijn hoog :)
    Jasper bedankt!

• Jelle
    Geverifieerde klant van 365cam

perfect snelle levering keurig ingepakt en t werkt goed top bedrijf.

Antwoord van 365cam

Leuk om te horen Jelle. Een mooie bewaking gewenst!
    Mvg 365cam

• Hoe beoordeel je 365cam?

• R Dijkgraaf
    Geverifieerde klant van 365cam

Snelle reactie per mail, en prima oplossing geadviseerd en geleverd

• E Elting

Snelle levering, goede support

• Theo Van den Brande
    Geverifieerde klant van 365cam

Storing gehad met camera´s, na contact meegekeken, juiste fout kunnen interpreteren, direct juiste onderdeel opgestuurd en alles werkt weer. Uitstekend.

• John
    Geverifieerde klant van 365cam

Snelle en correcte levering van producten en directe beantwoording via email m.b.t. het toezending van installatie instructies.
    Helaas van mij geen vijf sterren omdat bij de camera verpakking een Informatie sticker was bijgevoegd met een verkeerd inlog wachtwoord en de QR code op de doos niet met een Iphone te scannen was waardoor het serie nr. van de camera niet herkend werd zodat de DMSS App niet te installeren was.

• marco H
    Geverifieerde klant van 365cam

goede service, snel geholpen. mooi metariaal

• Tom
    Geverifieerde klant van 365cam

Goede informatie over wat wel of niet aan te kopen. Voor en nadelen werden goed uitgelegd. Zowel via e-mail als telefoon contact erg goed. Snelle levering.

• P. Hoekstra
    Geverifieerde klant van 365cam

Zeer (klant)vriendelijk en beschikken over heel veel (vak)kennis. Nemen de tijd en denken heel goed met de klant mee. levering erg snel.

• Hakan O
    Geverifieerde klant van 365cam

Snelle levering van product. Werkt zoals het hoort. Binnen 24u antwoord op al je vragen. Goede service.

• Turbo
    Review voor 365cam

Snelle levering !!
    Perfecte uitleg en daarna nog e-mail gekregen met de nodige informatie ivm aansluiting en instellingen .
    Ik zal zeker vrienden en familieleden dit bedrijf aanbevelen !’
    Meer zekerheid door vandalisme aan auto en aanrijding met vluchtmisdrijf
    Niemand ontkomt nog 🤭🤭🤭

• Gerard
    Review voor 365cam

Zeer goed advies en uitleg voor de aanschaf, na de bestelling ( 2x een compleet systeem ) supper snel en correct geleverd en na eigen instalatie een uistekende begeleiding om de puntjes op de i te zetten !

• P Twisk
    Geverifieerde klant van 365cam

Ging slechts een paar kleine spullen maar direct de dag na bestellen geleverd top!

• pierre aerdts

Goede service en advies na 5 jaar zelfs

• Danny van de Pol

Gewoon top

• R. HALMA
    Geverifieerde klant van 365cam

Snel geleverd. Ziet er goed uit
    Moet het nog wel installeren.

• Jan
    Geverifieerde klant van 365cam

prima, volgens belofte , duidelijk zoals het hoort

• Nico Nijenhof
    Geverifieerde klant van 365cam

super snelle service, en goede prijzen. Beeld is echt super super van de 4K wizsense cameras. Service is ook perfect. Krijg netjes uitleg in het nederlands.
    Dit is echte de moeite waard , om je in te verdiepen. Prima bedrijf..

• Freddy Ardeel
    Geverifieerde klant van 365cam

Zeer tevreden met 365cam bij aankoop van nvr en 4K camera’s, en als leek zeer goed geholpen met deskundig advies en sneller levering.

• Toon
    Geverifieerde klant van 365cam

Goed advies bij de keuze van mijn 4K beveiligingscamera’s.
    De camera's zijn keurig voorbereid aangeleverd met duidelijke installatie instructies, waaronder een tweetal video's.
    Perfect traceerbare en snelle levering !

Kortom 365cam is een echte aanrader 👍