38 Dresses and a Suit

38 Dresses and a Suit

Webwinkel met vrolijke kleding voornamelijk voor vrouwen, daarnaast nog wat polo's voor de heren en jurkjes voor meisjes.
Het zijn voornamelijk (retro) jurken en alles wat daar leuk bij is, zoals vestjes, schoenen en tassen.
Merken zijn oa: Tante Betsy, Margot, 4funkyflavours, IEZ, Froy & Dind en King Louie. Dit is een beperkte opsomming omdat het echt teveel om op te noemen is. Trots ben ik op het feit dat vrouwen mijn winkel een snoepwinkel noemen!

De zekerheden van https://www.38dresses.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2017