3D Deskundige

3D Deskundige

Wij van 3D Deskundige vinden het als geen ander erg belangrijk dat iedereen door middel van deskundig advies een passende 3D printer kan aanschaffen. Hier proberen wij zoveel mogelijk obstakels te vermijden zoals het overmatig gebruik maken van technische termen en de zaken uit te leggen in begrijpelijke taal.

Naast het leveren van deskundig advies hebben we een uitgebreid aanbod met hoogwaardige 3D printers van gerenommeerde merken om jou als klant zo goed mogelijk van dienst te zijn.
8,2

• Eric
    Review voor 3D Deskundige

Tycoon IDEX besteld. Zeer tevreden met product. Duurde alleen even voor me bestelling er was, maar daar kon 3DDeskundige.nl ook niets aan doen. (lockdowns in China, snel stijgende transportkosten, oorlog in Oekraïne en bijkomende sancties tegen Rusland). Ik werd netjes op de hoogte gehouden zodra er weer wat bekend was over het transport. En op de momenten dat ik ongeduldig en onzeker begon te worden, kreeg ik wel direct antwoord terug op de app op mijn vragen. Ze zijn goed bereikbaar op alle communicatiemiddelen. Ik kan "gelukkig" niets zeggen over hun support, want die heb ik niet nodig gehad nog. Bij mijn product was er voldoende goede documentatie aanwezig. Op internet heb ik nergens anders een scherpere prijs gevonden voor mijn product. Zelfs niet bij de leverancier direct. Door de keuzehulp in te vullen heb en krijg je ook een goed gevoel over je productkeuze.

• Sven
    Review voor 3D Deskundige

Voor een klant had ik een specifieke vraag voor kleur filament die overeen komt met hun huisstijl. De heren van 3Ddeskundige hebben mij snel geholpen de juiste matchende RAL kleur te vinden. Daarbij hebben ze meegedacht in mogelijkheden het logo mooi op het model eruit te laten komen. Dit is uiteindelijk gelukt met een top resultaat! Mijn klant blij en ik blij. Door het snelle schakelen, het meedenken en zelfs upsell suggesties te doen verdienen deze heren een uitstekende beoordeling.

• Hoe beoordeel je 3D Deskundige?

• Björn Torres
    Review voor 3D Deskundige

Mooie printer, werkt goed, prima service en communicatie.

Beste Björn,

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review en we wensen je nog veel printplezier toe!

• A S
    Review voor 3D Deskundige

Helaas door een fout in het systeem van de webwinkel had ik een product besteld wat niet op voorraad bleek te zijn, tijdens de schikking via de mail werden er verschillende mogelijkheden gegeven die allemaal ervoor zorgde dat ik duurder uit zou zijn. Niet heel netjes vind ik dit, uiteindelijk heb ik dan ook de order geannuleerd omdat ik zeer ontevreden was hiermee. Nu ik op de website kijk, staat het product er trouwens nog steeds te koop zonder dat er staat dat dit niet op voorraad is. Belachelijk.

Beste Alexandra,

Na het lezen van de review snappen we jouw standpunt en gevoel over de situatie en we willen hier graag op reageren.

Bedankt dat je ons deze feedback hebt gegeven.
    We hebben lering getrokken uit deze situatie en zullen er voortaan voor zorgen dat dit niet meer voor zal komen.

Hierbij bieden we onze verontschuldiging aan en willen we graag onze PDF met “10 tips voor succesvol 3D printen” en een 5% kortingscode aanbieden.

Deze hebben we via een persoonlijke email verstuurd.

• R
    Review voor 3D Deskundige

Printer gaf problemen (uit de fabriek) maar uiteindelijk goed mee geholpen en vervangend exemplaar gekregen.

Antwoord van 3D Deskundige

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review.
    We wensen je veel printplezier toe.

• Andor
    Review voor 3D Deskundige

Prima service. Product wat niet voldeed aan verwachting zonder problemen omgeruild. Beloofde levertijden werden nagekomen. Snelle antwoorden op via mail ingestuurde vragen. Wellicht niet de goedkoopste, maar deskundig advies is ook wat waard voor het voor mij onbekende gebied van 3D scannen en printen. Voor beginners een absolute aanrader!

• O. Dobinsky
    Review voor 3D Deskundige

Goede service, snel en vriendelijk.

• Cor Dings
    Geverifieerde klant van 3D Deskundige

Goed advies over productkeuze. Opvolging van levering en afhandeling van klacht is naar tevredenheid afgewerkt.

• Peter
    Geverifieerde klant van 3D Deskundige

Als je claimt een product op voorraad te hebben, heb ze dan ook en als je de klant meer dan een week laat wachten geef dan korting of een excusses cadeautje.

Beste Peter,

Bedankt dat je ons op deze manier wil helpen met het verbeteren van onze service.
    Het product was ook op voorraad, alleen door een technische storing liep de verzending enige vertraging op.
    Als compensatie bieden we dan ook graag een 5% kortingscode aan.

• Koen
    Review voor 3D Deskundige

Verzending duurde helaas erg lang, maar dit lag buiten de macht van 3D Deskundige. Ik werd goed op de hoogte gehouden van de leverstatus en er werd goed meegedacht over mogelijke oplossingen. Ik heb uiteindelijk alle producten netjes ontvangen en ben er erg tevreden over.