3D Wens Shop

3D Wens Shop

3D Wens Shop is dé webwinkel voor filamenten en 3D printer toebehoren.
9,5
Filter 560 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 559 met beschrijving

• judith janse

Snelle bezorging

• Mark
    Geverifieerde klant van 3D Wens Shop

• Hoe beoordeel je 3D Wens Shop?

• Jan van Dalen

goede service en kwaliteit

• Bart Fernhout
    Geverifieerde klant van 3D Wens Shop

Goede materiaal en snelle levering. Nog nooit iets verkeerd gekregen.
    Wat wel soms jammer is, is dat er items uitverkocht zijn. Het zijn altijd de item die het meest gebruikt wordt

• Piet Kuiper

Super snel

• Wiesje
    Geverifieerde klant van 3D Wens Shop

Super service. Bestelling een dag later binnen. Vraag werd snel beantwoord.
    Prima ervaring met dit bedrijf.

• Peter B.
    Geverifieerde klant van 3D Wens Shop

Scherpe prijzen, duidelijke website, snelle verzending

• A Bleeker
    Geverifieerde klant van 3D Wens Shop

zeer snelle levering, een goede duidelijke website en dan ook nog nette prijzen. TOP! niet te vergeten de spaarpuntjes :)

• Jop
    Geverifieerde klant van 3D Wens Shop

Betrouwbare winkel met top producten!

• N
    Geverifieerde klant van 3D Wens Shop

Voor 11 uur besteld volgende dag in huis klopt niet ondanks het op vooraad is, product is een dag later pas verzonden.

• Bas S
    Geverifieerde klant van 3D Wens Shop

Prima prijs voor prima filament.

• A. Boertien
    Geverifieerde klant van 3D Wens Shop

Altijd goede filament. Netjes en snel geleverd. Jammer dat in de weekeindes geen bestelling kan worden geplaatst.

• Luc de Wulf
    Geverifieerde klant van 3D Wens Shop

Bestelling gedaan op 27/11/23, geleverd op31/11/23.
    Levering is verkeerde materiaal PLA i.p.v. ABS, daarnaast ook nog de verkeerde kleur grijs i.p.v. zwart. Dit gemeld via e-mail op 28/11/23. Op 04/12/23 13u, nog geen reactie op mijn e-mail, dan maar zelf gebeld. Krijg een vriendelijke medewerker aan de lijn die mij meld dat men op d hoogte is van het probleem en nog diezelfde dag de correcte goederen zal versturen. (kan men dan niet direct melden via e-mail). Is diezelfde dag niet verstuurd. zopas de melding gekregen dat de goederen zijn aangemeld bij de koerier dienst. (dus nog niet verstuurd).

Antwoord van 3D Wens Shop

Beste Luc, erg vervelend dat je een slechte ervaring met ons hebt gehad. Je heb je aankoop gedaan tijdens één van de drukste periodes van het jaar. Leveringen door de koerier kunnen dan wat langer op zich laten wachten (BE, standaard binnen 48 uur). U heeft op 01-12 (i.p.v. 28-11) ons gemaild, dat u op 30-11 (i.p.v. 31-11) verkeerde artikelen heeft ontvangen. Wij hebben direct gehandeld met ons magazijn om de juiste artikelen te sturen. Op 4-12 hebben wij telefonisch contact gehad, en zeker terecht, dat u nog geen pakket had ontvangen. Ik heb ons magazijn hierop aangesproken en die hebben de order dezelfde dag verwerkt. Op 5-12 heeft DHL de zending aangemeld voor verzending.
    Met vriendelijke groeten,
    Gerben van 3D Wens Shop

• Rob
    Geverifieerde klant van 3D Wens Shop

Ik koop er al (bijna) vanaf het begin. Producten zijn prima. Alleen verzending met DHL is niet mijn favoriet. Die gasten rennen naar de deur, als je geluk hebt drukken ze ook nog op de bel en weg zijn ze, of je nu thuis bent of niet. Of ze bezorgen helemaal niet en zeggen dat je niet thuis was. Kun je de volgende dag nog naar een DHL ophaal punt. En er wordt nu ook via Verzendbazen gewerkt. Of het aan Verzendbazen ligt of aan DHL weet ik niet, maar in het begin waren de zendingen sneller en met PostNL. Het staat weliswaar vermeld tijdens de levering en ik had er geen haast mee, maar als je voor 100 euro bestelt en de verzending is gratis dan duurt het 3 dagen. (Maandag besteld en donderdag was het in huis.) Je kunt het wel de volgende dag ontvangen maar dan kost het ineens weer 4,95 extra. Het staat vermeld, dus het is geen verrassing, maar dat is het enige punt dat ik minder vind geworden.

• Matthijs van G
    Geverifieerde klant van 3D Wens Shop

Goede prijs en snelle levering.

• Ed Resodihardjo

Snelle levering prima PLA

• Bart Schütten
    Geverifieerde klant van 3D Wens Shop

Prima levering en snel bezorgd

• Eef

Brede sort

• Ytsen de Boer
    Geverifieerde klant van 3D Wens Shop

Goede kwaliteit en snelle levering

• Ron Fortuin

Snelle verzending, scherpe prijs