3D filamentshop

3D filamentshop

Wij leveren hoogwaardig filament om te printen met je 3D printer. Wij beschikken over een grote eigen voorraad van o.a. PLA, PETG, ABS, Silk, Hout en flexibele filaments.

3D filamentshop mag zich premium reseller noemen van Fiberlogy Filament. Fiberlogy maakt filament die aan de hoogste kwaliteitseisen voldoen en die zijn een stuk hoger dan die van andere leveranciers. Dit is de norm waar ook wij voor staan en dat merk je in het eindresultaat van je 3D prints.
De zekerheden van https://www.3dfilamentshop.nl
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

3D filamentshop is ontstaan toen mijn hobby en mijn werk samen kwamen. Ik ben een fanatieke 3D print hobbyist en al jarenlang webdeveloper. Toen ik in aanraking kwam met het filament dat ik inmiddels verkoop dacht ik! Ja, dit wil ik op de markt brengen, en zo is de website ontstaan. Alles geheel in eigen beheer gemaakt, van ontwerp tot de complete administratie. Van voor tot achter mijn eigen code, mijn eigen winkel! Veel plezier alvast met je volgende aankoop!

Bekijk Manifest

Aspirant lid van WebwinkelKeur