3D filamentshop

3D filamentshop

Wij leveren hoogwaardig filament om te printen met je 3D printer. Wij beschikken over een grote eigen voorraad van o.a. PLA, PETG, ABS, Silk, Hout en flexibele filaments.

3D filamentshop mag zich premium reseller noemen van Fiberlogy Filament. Fiberlogy maakt filament die aan de hoogste kwaliteitseisen voldoen en die zijn een stuk hoger dan die van andere leveranciers. Dit is de norm waar ook wij voor staan en dat merk je in het eindresultaat van je 3D prints.
Filter 142 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 118 met beschrijving

• evert josemanders

flexibel

• Bas Buurman
    Geverifieerde klant van 3D filamentshop

Prijzen zijn altijd gunstig en de levering snel. Top !

Thanks voor je review! Daar doe ik het voor! :) Groet, Ferry

• Hoe beoordeel je 3D filamentshop?

• Nick Wentink

Snel geleverd.

Antwoord van 3D filamentshop

Bedankt Nick, voor je review! Ik doe altijd mijn uiterste best om zo snel mogelijk te leveren! Groet, Ferry

• Maarten Van Impe
    Geverifieerde klant van 3D filamentshop

Zeer snelle service en levering!

Antwoord van 3D filamentshop

Bedankt voor je review Maarten, ik doe altijd mijn best zo snel mogelijk te leveren! Groet, Ferry!

• Hans
    Geverifieerde klant van 3D filamentshop

Nadat ik via email een vraag had gesteld kreeg ik dezelfde avond een uitgebreid antwoord teruggemaild. Super!

Bedankt voor je review Hans. Heel fijn om te horen! Groet, Ferry

• Robert Puszko
    Geverifieerde klant van 3D filamentshop

Perfect service, excelent quality en super snell levering.

Antwoord van 3D filamentshop

Hi Robert, thanks for your review! Regards, Ferry!

• Ruben
    Review voor 3D filamentshop

Mooie webshop, goede producten, snelle levering en vriendelijke klantenservice. Fill3D filament levert ook prima prints op.

Op mobiel zou de navbar animatie van ruim 1 seconden een stuk korter mogen.

Antwoord van 3D filamentshop

Hi Ruben, thanks voor je review, heel grappig, ik zat laatst zelf even via mijn mobiel op de website en dacht. Jeetje die navigatie moet korter, was er nog niet aan toegekomen, maar ga dat direct regelen! Thanks voor het zetje! :) Groet, Ferry!

• Norbert Kok

Snelle verzending, goede producten

Antwoord van 3D filamentshop

Bedankt voor je review Norbert! :) Groet, Ferry!

• J.A. Bos
    Geverifieerde klant van 3D filamentshop

Belangrijkste is voor mij de informatie die ik kreeg tijdens mijn telefoongesprek betreffende mijn probleem en de duidelijk informatie die ik kreeg betreffende het filament wat ik wilde bestellen. En vanaf de rol lijkt het inderdaad zoals beschreven nagenoeg identiek te zijn kwam uiterlijk.
    Melding over levering keurig ontvangen alleen had PostNL zijn werk niet correct gedaan. Dus kan niet anders zeggen een tevreden klant erbij.

Antwoord van 3D filamentshop

Bedankt voor deze review! En goed dat ik je aan de telefoon heb kunnen helpen! Fijn dat het filament zo uitpakt als gehoopt! Top! Veel succes er mee, groet, Ferry!

• Raymond Meyer

Bedankt voor je review Raymond! Groet, Ferry