3D filamentshop

3D filamentshop

Wij leveren hoogwaardig filament om te printen met je 3D printer. Wij beschikken over een grote eigen voorraad van o.a. PLA, PETG, ABS, Silk, Hout en flexibele filaments.

3D filamentshop mag zich premium reseller noemen van Fiberlogy Filament. Fiberlogy maakt filament die aan de hoogste kwaliteitseisen voldoen en die zijn een stuk hoger dan die van andere leveranciers. Dit is de norm waar ook wij voor staan en dat merk je in het eindresultaat van je 3D prints.
Filter 70 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 62 met beschrijving

• Gert Oukes
    Geverifieerde klant van 3D filamentshop

snelle levering, goed verpakt ik ben tevreden

• Peter IJlst
    Geverifieerde klant van 3D filamentshop

Webshop werkt gemakkelijk, aanbod is goed, en de bestelling is altijd snel geleverd. Aanrader dus

Antwoord van 3D filamentshop

Hi Peter, wat goed om te horen dat je tevreden ben, daar ga ik voor! Fijne dag, groet, Ferry!

• Hoe beoordeel je 3D filamentshop?

• Dennis Aretz
    Geverifieerde klant van 3D filamentshop

Alles zat keurig verpakt en vriendelijke veroper, aanrader ! Ik bestel de volgende keer hiet weer.

Antwoord van 3D filamentshop

Bedankt Dennis, je bent natuurlijk van harte welkom :) Groet, Ferry!

• Jesse Persy
    Geverifieerde klant van 3D filamentshop

Zeker goeie service! Eenvoudig en duidelijk contact via whatsapp.

Antwoord van 3D filamentshop

Top Jesse, dank voor je review! Gr. Ferry!

• Marcel
    Review voor 3D filamentshop

Een leverancier met hart voor de zaak. Heb je advies nodig? Vraag het Ferry! Hele snelle levering met hele goede producten. Een zaak waar je graag besteld!

Antwoord van 3D filamentshop

Top Marcel, dank voor je positive vibes! Doet me goed, groet, Ferry!

• Eva
    Review voor 3D filamentshop

Supersnelle levering (ondanks code rood op de weg met vertraging bij de post). Super service. Ik dacht een klein onderdeel van mijn bestelling te missen. Hierover werd ik direct terug gemaild en gebeld.
    (Onderdeeltje bleek te zijn blijven plakken onder een flap van de doos).

Antwoord van 3D filamentshop

Hoi Eva, wat goed om te horen! Dank voor je mooie review! Groet, Ferry!

• Wim De Busser
    Geverifieerde klant van 3D filamentshop

Netjes ingepakt, duidelijke website, inspirerend verhaal op de site. Op zondag besteld en die dag nog bevestiging dat het ingepakt was. Goed bezig :)

Antwoord van 3D filamentshop

Wat leuk om te lezen Wim, dank voor je beoordeling! Groet, Ferry!

• Corne van der Meer

Meer dan uitstekende service

Antwoord van 3D filamentshop

Dank voor deze review, doet me goed! Groet, Ferry!

• Badreddine Tazrouti
    Geverifieerde klant van 3D filamentshop

Zeer goede service. Altijd mijn bestellingen in orde ontvangen. Soms duurt de bezorging wel langer dan verwacht, maar dat ligt echt aan PostNL.

πŸš€πŸš€πŸš€πŸš€

Antwoord van 3D filamentshop

Hi Badreddine, dank voor je reactie! Als er iets is waardoor ik de 5e ster kan verdienen, laat het me dan weten! Tot de volgende keer, groet, Ferry!

• N Kip
    Geverifieerde klant van 3D filamentshop

1ste keer besteld bij shop. snelle levering van producten door shop.
    Pakket persoonlijk door shop zelf gelevert.bestelde producten netjes verpakt.goede service van deze shop.

Antwoord van 3D filamentshop

Hi, bedankt voor je beoordeling, top! Ik was toevallig in de buurt dus je pakket ging sneller dan het licht! Haha, groet, Ferry!