3D filamentshop

3D filamentshop

Wij leveren hoogwaardig filament om te printen met je 3D printer. Wij beschikken over een grote eigen voorraad van o.a. PLA, PETG, ABS, Silk, Hout en flexibele filaments.

3D filamentshop mag zich premium reseller noemen van Fiberlogy Filament. Fiberlogy maakt filament die aan de hoogste kwaliteitseisen voldoen en die zijn een stuk hoger dan die van andere leveranciers. Dit is de norm waar ook wij voor staan en dat merk je in het eindresultaat van je 3D prints.
Filter 101 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 82 met beschrijving

• Hermano Luz Rodrigues
    Geverifieerde klant van 3D filamentshop

Excellent!! Fast shipping, well packed.

• Erwin Roosemeyers
    Geverifieerde klant van 3D filamentshop

Ruime keuze, top materiaal en geweldige service

• Hoe beoordeel je 3D filamentshop?

• Dirk Hop
    Geverifieerde klant van 3D filamentshop

Prima PETG filament met een fijne spoel en uitstekend verpakt in een gesealde hersluitbare zak.

• WG Wagenvoort
    Geverifieerde klant van 3D filamentshop

Snelle levering & een goed product

• Stef Van den bighelaar
    Geverifieerde klant van 3D filamentshop

De magenta is meer een hot pink, voor de rest top

Antwoord van 3D filamentshop

Hi Stef, bedankt voor je review. De magenta is geclassificeerd als RAL4010. Kun je anders een foto sturen aan info@3dfilamentshop.nl? 3 sterren is voldoende maar ik ga natuurlijk voor beter! :) Groet, Ferry!

• Tania Dernee
    Geverifieerde klant van 3D filamentshop

zeer snel geleverd, na niet het juiste besteld te hebben, kon ik het gewoon weer terug sturen

Bedankt voor je review! Erg fijn! :) Groet, Ferry

• Francisco Cortés
    Geverifieerde klant van 3D filamentshop

De eigenaar is buitengewoon behulpzaam. Ik heb problemen gehad met de bezorging door PostNL, en hij heeft persoonlijk met mij gesproken om een ​​oplossing te zoeken.

Antwoord van 3D filamentshop

Bedankt voor je beoordeling Francisco. Ik wil er alles aan doen om mijn klanten tevreden te houden. En zo wordt ik ook scherp gehouden! Je kan altijd contact met me opnemen! Groet, Ferry!

• Pieter Koolen
    Geverifieerde klant van 3D filamentshop

Snelle levering en zeer goed verpakt

Antwoord van 3D filamentshop

Hi Pieter, bedankt voor je review! Als ik iets kan aanpassen om de 5e ster te verdienen dat hoor ik het graag! Veel plezier met je bestelling. Groet, Ferry!

• Devin
    Geverifieerde klant van 3D filamentshop

Volgende dag in huis en goede kwaliteit filament

Antwoord van 3D filamentshop

Top Devin, bedankt voor je fijne review! Groet, Ferry!

• Tjibbe Lakerveld

snelle relvering

Antwoord van 3D filamentshop

Bedankt voor je review Tjibbe! Top, groet, Ferry!