Terborgseweg 29

Google Plus/Places - 7,4
Bol.com 58 8,3

Harry Doldersum beoordeelde op 2019-07-20

Reactie van 3DshopNL:
Hallo Harry, dank je wel voor je review. Veel succes met je bestelling.

Robert Batstra beoordeelde op 2019-07-08

Geen gebruiksaanwijzing erbij, moet alles zelf uitzoeken.

Reactie van 3DshopNL:
Hallo Robert, dank voor je review. We hebben even nagekeken wat je bestelling is geweest en zagen dat het om 3 scotch lijmstiften ging. Hierbij is het niet gebruikelijk dat er een gebruiksaanwijzing bij zit, maar als je vragen hebt over hoe deze te gebruiken mag je gerust contact opnemen met ons.

Herman Van Splunter beoordeelde op 2019-06-20

Reactie van 3DshopNL:
Dag Herman, dank je wel voor je review. Veel succes met je bestelde product.

JP de Koning beoordeelde op 2019-06-14

Geen bijzonderheden.

Reactie van 3DshopNL:
Dag JP, fijn om te lezen dat er geen bijzonderheden zijn en dat je dus tevreden bent. Dank je wel voor deze review.

Angelo Spataro beoordeelde op 2019-06-13

Reactie van 3DshopNL:
Hallo Angelo, dank je wel voor je positieve review.

Geo Burghgraaff beoordeelde op 2019-06-05

Reactie van 3DshopNL:
Goede dag Geo, dank je wel voor je beoordeling. Veel succes met je bestelde product.

Niek van Weeghel beoordeelde op 2019-06-03

Reactie van 3DshopNL:
Hallo Niek, dank je wel voor je review. Veel succes met de onderdelen voor je printer.

R. Gabriel beoordeelde op 2019-05-29

Reactie van 3DshopNL:
Hallo R. Garbriel. dank je wel voor je positieve beoordeling. Fijn dat je tevreden bent. Veel succes met het printen.

Koen Schenke beoordeelde op 2019-05-28

Erg lange levertijd, na bestelling geplaatst te hebben kans dat het product niet eens op voorraad is. Verzenden duurt lang ook al zou het op voorraad zijn. Slechte kwaliteit. Slechte service

Reactie van 3DshopNL:
Hallo Koen, dank je wel voor het delen van je beoordeling. Ik heb je bestelgeschiedenis bekeken en zie dat je twee bestellingen hebt geplaatst. De eerste bestelling is binnen één werkdag geleverd. De tweede bestelling is binnen vijf werkdagen geleverd. Echter staat deze langere levertijd bij het product op de website aangegeven, zodat je van te voren hiervan op de hoogte bent. De vermelde levertijden zijn altijd onder voorbehoud van voorraad bij leveranciers en medewerking van verzenddiensten bij het tijdig afleveren van je bestelling, zoals eveneens op de website vermeldt staat. Hopelijk heb je hiermee wat meer duidelijkheid over de levertijden van bestellingen 🙂Mocht je echter nog vragen hebben over de levertijden van je bestelling, neem dan gerust contact met ons op via info@3dshopnl.com.

Stefan Mandos beoordeelde op 2019-05-27

Snelle levering en goed verpakt.

Reactie van 3DshopNL:
Hallo Stefan, dank je wel voor je review. Fijn dat je tevreden bent. Veel succes met je bestelde product.

René Moonen beoordeelde op 2019-05-22

Reactie van 3DshopNL:
Hallo René, dank je wel voor je review.

Xander Rijks beoordeelde op 2019-05-22

Prima levering

Reactie van 3DshopNL:
Hallo Xander, dank je wel voor je review. Goed om te horen dat je tevreden bent over de levering. Veel succes met je product.

Maarten Kemp beoordeelde op 2019-05-18

Reactie van 3DshopNL:
Hallo Maarten, dank je wel voor je review. Veel succes met je bestelde product.

Daniel van Arnhem beoordeelde op 2019-05-14

Snelle service en snelle reactie op vraag.

Reactie van 3DshopNL:
Hallo Daniel, dank je wel dat je tevreden bent over onze snelle service en reactietijd.

Rob van der Ouderaa beoordeelde op 2019-05-08

Prima levering, volgens bestelling en snel.

Reactie van 3DshopNL:
Hallo Rob, dank je wel voor je review. Fijn dat je tevreden bent. Ik wens je veel succes met je bestelde product.

Bennie Schultz beoordeelde op 2019-05-08

Reactie van 3DshopNL:
Dag Bennie, dank je wel voor je review. Veel succes met je bestelde product.

Peter Donszelmann beoordeelde op 2019-05-07

Reactie van 3DshopNL:
Hallo Peter, dank je wel voor je review. Fijn om te horen dat je tevreden bent over de levering van je product. Veel succes.

Farid Aboulasri beoordeelde op 2019-05-01

Goed

Reactie van 3DshopNL:
Goede morgen Farid, dank je wel voor je review. Fijn dat je bestelling goed is ontvangen.
Veel succes met je bestelling.

e secker beoordeelde op 2019-04-29

Reactie van 3DshopNL:
Hallo, dank je wel voor je review. Veel succes met je bestelde product.

Marc Minten beoordeelde op 2019-04-25

Reactie van 3DshopNL:
Hallo Marc, bedankt voor je review. Veel succes met je bestelde product.