A F D E K S H O P

A F D E K S H O P

Wij leggen Nederland droog.
Industrie, Bouw en Weg- en Waterbouw, Agrarische sector en Tuinbouwsector, Gemeenten en Overheden

• Sandra
    Review voor A F D E K S H O P

Vriendelijke en behulpzame mensen! Zeker een aanrader

• Karel
    Review voor A F D E K S H O P

Offerte en keuze is snel gegaan. Zeker een aanrader !

• Hoe beoordeel je A F D E K S H O P?

• Janine
    Review voor A F D E K S H O P

Vroeg een offerte aan van een Gaasnet, ze hebben me op een heel aantal dingen geattendeerd waarvan ik geen rekening mee heb gehouden. Dat vond ik wel echt fijn!

• Nico de Graaf

Kwaliteit afdekzeilen !
    Perfecte service.
    Telefonisch goed advies gekregen.
    Makkelijk online te bestellen

• Geerts
    Review voor A F D E K S H O P

Pallet met afdekzeilen gekocht, goede service en snel geleverd !

• Josef

Prachtige goedkope afdekzeilen

• Eddy
    Review voor A F D E K S H O P

Na 4 weken en diverse malen informeren nog steeds geen spullen geleverd. Uiteindelijk spullen binnen, maar incompleet. Geen info, geen updates, geen service.

Antwoord van A F D E K S H O P

Geachte heer Eddy de Bruin,
    - We hebben uw laatste mail gekregen m.b.t. levertijd en incompleetheid.
    - Dat uw order een wat langere levertijd door omstandigheden heeft gekregen klopt.
    - - Zie uw offerte voorwaarden m.b.t. levertijd.
    - - Uiteraard zien we hier uw opbouwende kritiek over i.p.v. onderstaande.
    - Dat uw zending incompleet was, geheel eens de missende elastieken kunnen we prima nazenden, een kleine moeite voor ons. Overige grootste deel van uw order was reeds beleverd.
    - Echter is er hier maar één hele hele grote maar !
    - - Bovenstaande benoemde mail van u aan ons, stelt u zich uiterst onvolwassen op met uw "taalgebruik" wanneer men zich niet op een volwassen manier kan gedragen en kan communiceren met ons, staken we alles!
    - Ook wij kunnen de plank mis slaan, maar dat wil niet zeggen; dat we op een onvolwassen wijze hoeven te communiceren.
    - Elke klant krijgt hoe dan ook altijd zijn spullen beleverd, daar steken wij onze handen voor in het vuur! Echter ook hier; op een "volwassen" vriendelijke wijze doen we nog meer !

• Danny
    Review voor A F D E K S H O P

Heb astryn gekocht voor een KOI vijver die uiteindelijk door eigen toedoen is ingestort.. maar t folie om een ingestorte wand ging niet stuk ondanks het hoge gewicht en scherpe punten erachter, 't rekte slechts uit. Heb nu nieuw folie nodig, ik haal dezelfde. 't heeft mijn onverwachte stresstest doorstaan (0.6mm)

• Piet
    Review voor A F D E K S H O P

Goed telefonisch advies. Niet gericht op snelle omzet maar rekening houdend met belang van de klant. Zeer positief. 202010002356

• Nico van Lagen
    Review voor A F D E K S H O P

goede service, ik vond ze zeer vriendelijk en deskundig en geduldig aan te telefoon. De levering ging ook prima en snel