A F D E K S H O P

A F D E K S H O P

Wij leggen Nederland droog.
9,7

• Eerlijkbeeshe
    Review voor A F D E K S H O P

Bedankt voor snelle reactie en duidelijk advies op maat

• Estelle
    Review voor A F D E K S H O P

Fijne relatie - we bestellen al jaren

• Hoe beoordeel je A F D E K S H O P?

• Daphne
    Review voor A F D E K S H O P

Bestel vaker kleine dingen, altijd fijn contact met de mensen.

• Chris
    Review voor A F D E K S H O P

Wij bestellen vaker bij dit bedrijf, nooit problemen. Als er dan al eens wat is, komt het altijd goed!

• Jensen

meedenkende mensen en klantvriendelijk

• Sander
    Review voor A F D E K S H O P

Slechte service van het bedrijf en al ruim3 weken van kastje muur sturen zonder enige opvolging en sterker nog zelfs afspraken maken en niet nakomen. Als je dan naar een oplossing wilt en de “fouten” achterwege laat dan komt er nog geen concrete oplossing maar onzin excuses dat er geen toezegging gedaan kan worden een factuur te sturen want het is na kantoortijd, in reactie daarop vragen wanneer dan wel dan de opmerking dat kan ik niet zeggen want moet ik inpassen…! Hoezo oplossen en klantgericht?! Echt nog nooit dit meegemaakt. Ik kan er wel over blijven schrijven vanwege de verbijstering van de jongeman die mij net te woord stond. Mij bellen in het weekend en als ik dan aangeef laten we denken in oplossing en wat die dan is dan aangeven dat het weekend is ?!! Dat is toch omdraaien?! Ik hoop dat dit alsnog op en goede manier opgelost kan worden anders zal ik mij zeker beklagen en deze dienstverlening laten onderzoeken.

Antwoord van A F D E K S H O P

• Wij kunnen uw mening niet delen met betrekking tot een slechte service. We hebben diverse keren laat op de avond nog per app en e-mail beantwoord.
    • Met betrekking tot de 3 weken: u heeft relatief vaak een e-mail beantwoord, waarin duidelijk wordt aangegeven: "Mocht u vragen hebben, gelieve dan een nieuwe e-mail en titel in uw onderwerp te gebruiken en te verzenden met uw bestelgegevens." Wanneer u dit niet doet, komt het niet bij ons aan.
    ---- ---- ---- ----

• U kwam via app en e-mail diverse keren met een stormvloed aan lange berichten, berichten die ‘exorbitant’ laag qua niveau waren. Geschreeuw blazende woorden etc. de vriendelijkheid om samen wat proberen op te lossen was zeer ver te zoeken! Zelfs dreigende inhoud! De tekst was zeker niet zo van, fijn we gaan het proberen op te lossen!
    Een manier van agressief schrijven, wat wij niet verwachten bij het beroep wat de man uitvoert!
    • Omdat het maar doorging met de onvriendelijke e-mails, hebben we besloten om u in het weekend te bellen om tot een oplossing te komen. Wij vinden het belangrijk om 'in deze situatie' u ook uit te leggen wat wij aan uw kant als problematisch hebben ervaren (u heeft nl. een aantal missers gemaakt), maar voor deze uitleg stond u niet open. Als u hiervoor openstaat, kunnen we na deze uitleg overgaan tot een oplossing.

---- ---- ---- ----
    • Kortom, u kunt vele kanten met ons bewandelen. Echter wanneer men begint te dreigen, sluiten we alle communicatie!

• Geert-Jan
    Review voor A F D E K S H O P

Ook wij hebben pallets afdekzeilen gekocht. Prachtig bedrijf, vertrouwen is groot bij dit bedrijf. Zeker een aanrader.

• Sandra
    Review voor A F D E K S H O P

Vriendelijke en behulpzame mensen! Zeker een aanrader

• Karel
    Review voor A F D E K S H O P

Offerte en keuze is snel gegaan. Zeker een aanrader !

• Janine
    Review voor A F D E K S H O P

Vroeg een offerte aan van een Gaasnet, ze hebben me op een heel aantal dingen geattendeerd waarvan ik geen rekening mee heb gehouden. Dat vond ik wel echt fijn!

• Nico de Graaf

Kwaliteit afdekzeilen !
    Perfecte service.
    Telefonisch goed advies gekregen.
    Makkelijk online te bestellen

• Geerts
    Review voor A F D E K S H O P

Pallet met afdekzeilen gekocht, goede service en snel geleverd !

• Josef

Prachtige goedkope afdekzeilen

• Eddy
    Review voor A F D E K S H O P

Na 4 weken en diverse malen informeren nog steeds geen spullen geleverd. Uiteindelijk spullen binnen, maar incompleet. Geen info, geen updates, geen service.

Antwoord van A F D E K S H O P

Geachte heer Eddy de Bruin,
    - We hebben uw laatste mail gekregen m.b.t. levertijd en incompleetheid.
    - Dat uw order een wat langere levertijd door omstandigheden heeft gekregen klopt.
    - - Zie uw offerte voorwaarden m.b.t. levertijd.
    - - Uiteraard zien we hier uw opbouwende kritiek over i.p.v. onderstaande.
    - Dat uw zending incompleet was, geheel eens de missende elastieken kunnen we prima nazenden, een kleine moeite voor ons. Overige grootste deel van uw order was reeds beleverd.
    - Echter is er hier maar één hele hele grote maar !
    - - Bovenstaande benoemde mail van u aan ons, stelt u zich uiterst onvolwassen op met uw "taalgebruik" wanneer men zich niet op een volwassen manier kan gedragen en kan communiceren met ons, staken we alles!
    - Ook wij kunnen de plank mis slaan, maar dat wil niet zeggen; dat we op een onvolwassen wijze hoeven te communiceren.
    - Elke klant krijgt hoe dan ook altijd zijn spullen beleverd, daar steken wij onze handen voor in het vuur! Echter ook hier; op een "volwassen" vriendelijke wijze doen we nog meer !

• Danny
    Review voor A F D E K S H O P

Heb astryn gekocht voor een KOI vijver die uiteindelijk door eigen toedoen is ingestort.. maar t folie om een ingestorte wand ging niet stuk ondanks het hoge gewicht en scherpe punten erachter, 't rekte slechts uit. Heb nu nieuw folie nodig, ik haal dezelfde. 't heeft mijn onverwachte stresstest doorstaan (0.6mm)

• Piet
    Review voor A F D E K S H O P

Goed telefonisch advies. Niet gericht op snelle omzet maar rekening houdend met belang van de klant. Zeer positief. 202010002356

• Nico van Lagen
    Review voor A F D E K S H O P

goede service, ik vond ze zeer vriendelijk en deskundig en geduldig aan te telefoon. De levering ging ook prima en snel

• Adam

Goed geregeld!
    Alles goed geregeld van aankoop tot in huis!

• Herman Morsink
    Review voor A F D E K S H O P

Zeer snelle verzending, zelfs vlak voor de drukke kerstdagen. Al na 2 dagen binnen. Ook door bedrijf snel gereageerd nav verkeerd opgegeven E-mailadres. Snel hersteld en dekzeil zeer sterke kwaliteit.

• Jan Karssen

snel en prima spul