A lot of Happiness

A lot of Happiness

A lot of Happiness is een vrolijke cadeauwinkel waar je jouw favoriete cadeautjes & blije spulletjes shopt; voor jezelf, de kinderen en om cadeau te geven.
De collectie bestaat uit handgemaakte, unieke en naar wens gemaakte items gecombineerd met verschillende fijne merken, samen A lot of Happiness!
Filter 55 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 47 met beschrijving

• Aafke Börger
    Geverifieerde klant van A lot of Happiness

We hadden een kort lijntje over de uitvoering van de bestelling, en het product was snel en netjes afgeleverd! Heel erg tevreden over alles!

• Kristy Verboom

Snelle service!

• Hoe beoordeel je A lot of Happiness?

• Elsa Surink
    Geverifieerde klant van A lot of Happiness

Het gemaakte product was uitstekend de enige opmerking dat het contact via whatsapp soms wat lang duurde

• Dorien
    Geverifieerde klant van A lot of Happiness

Zo super leuk die dames. En wat waren de gekochte brownies en fudge lekker. Echt een aanrader! Binnenkort ook nog een winkel met teaRoom. Echt helemaal leuk.

• Marion van den Bosch
    Geverifieerde klant van A lot of Happiness

Snel geleverd en mooi verpakt.

• Ingrid Olde Wolbers
    Geverifieerde klant van A lot of Happiness

Persoonlijk sneller geleverd dan afgesproken!

• Heidi Hammers-Mulder
    Geverifieerde klant van A lot of Happiness

Een feestje in een doos! Hoe moeilijk het ook was, ik heb de doos een paar dagen gesloten weten te houden tot oudejaarsavond waarvoor ik de decemberspecial besteld had en we hebben er heerlijk van gesmuld.
    Met aandacht en zorg voor het product en plezier voor de klant verpakt, in een stevige brievenbusdoos. Zeker voor herhaling vatbaar! X

• Marieke Kuipers
    Geverifieerde klant van A lot of Happiness

Heerlijke producten, goede communicatie, bestellingen op tijd. Super

• Katja Scholing

De fudge was heerlijk!

• J Jansen
    Geverifieerde klant van A lot of Happiness

Super lekker en zo als gepland thuis gebracht het is echt ideaal