AC Homedecoration

AC Homedecoration

Online shop in trendy woonaccessoires, verlichting en prachtige design meubels voor het creëren van een stijlvolle sfeer.
Ook voor interieuradvies en styling kunt u bij ons terecht.
7,7

• Anouk
    Review voor AC Homedecoration

Fijne communicatie en een goede oplossing geboden nadat de door mij bestelde lamp wegens populariteit uitverkocht was. Een klantvriendelijke, eerlijke en betrouwbare verkoper! Super blij met de mooie vloerlamp.

• Abage
    Review voor AC Homedecoration

Complimenten voor de eigenaresse. Bij levering van de kast, bleek de kast niet in orde te zijn, na contact met de eigenaresse heeft zij dit keurig en zo snel als kon afgehandeld. Inmiddels staat de nieuwe kast, zonder mankementen, op zijn plek.

Antwoord van AC Homedecoration

Wat aardig, dankjewel! Fijn dat alles nu in orde is en jullie ervan kunnen genieten. Heel veel plezier ermee 😀

• Hoe beoordeel je AC Homedecoration?

• Cheyenne van Walsum
    Review voor AC Homedecoration

Eerder contact gezocht per mail om te vragen of het product op voorraad is alvorens ik het wilde bestellen. Na geen antwoord toch besloten om het product te bestellen. Bezorging was 3-7 werkdagen, waarbij we nu op dag 10 zitten. Gemaild om te vragen hoe het zit met de verwerking van de bestelling en de verwachte leverdatum, maar wederom geen gehoor.

Review aangepast van 1 naar 3 sterren:
    Telefonisch contact gehad met de eigenaresse. Fijn gesprek gehad waarin werd aangegeven dat het momenteel druk is, waardoor ze niet de service kunnen aanbieden die ze zouden willen. Echter wordt hier hard aan gewerkt om dit op orde te krijgen.

Antwoord van AC Homedecoration

Beste Cheyenne,
    Ten eerste excuses dat je nog geen reactie van ons hebt ontvangen! Op dit moment zijn er veel populaire artikelen uitverkocht of hebben vertraging, waaronder ook jouw bestelling. Door de enorme drukte van de afgelopen periode lopen we helaas achter en hebben daardoor een aantal e-mails, orders en aanpassingen van levertijden nog niet kunnen verwerken. De rede is te weinig personeel in combinatie met de groei van de webshop. Ons doel is om iedereen goed te bedienen en zijn er ook druk mee bezig om alles weer in goede banen te leiden.

• Anne
    Review voor AC Homedecoration

25 dagen geleden heb ik een spiegel besteld en tot op heden geen levering noch een bericht. Ik heb het bedrijf een mail gestuurd een week geleden en ook daar geen reactie op gehad. Update: nav dit bericht en mijn e-mail ben ik gebeld door het bedrijf. Ik heb nu twee dagen later alsnog het bestelde product ontvangen met excuses voor de late reactie vanwege onderbezetting. Daarom review aangepast van 1 naar 3 sterren.

• Savannah
    Review voor AC Homedecoration

Levering later dan gepland, maar uiteindelijk wel geleverd 👌🏽

• Gerty
    Review voor AC Homedecoration

goed geprijsd goede service vriendelijke eigenaresse denkt mee behulpzaam
    goede kwaliteit .
    Keurig via afgesproken tijd geleverd.