ANTISLIPRUBBERTAPE

ANTISLIPRUBBERTAPE

Speciaal voor trappen ontwikkeld een zelfklevende antislip profiel in verschillende kleuren. Makkelijk door iedereen aan te brengen, supersterk voor een langdurige trapveiligheid!
woningverbetering bouwmaterialen huis & tuin
9,1
Filter 1269 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1186 met beschrijving

Taal

• hans beijen
    Geverifieerde klant van ANTISLIPRUBBERTAPE

snelle levering, en het opbrengen was niet moeilijk je kunt het alleen doen

• Sacha
    Geverifieerde klant van ANTISLIPRUBBERTAPE

Snelle levering en goede kwaliteit van het product

• Hoe beoordeel je ANTISLIPRUBBERTAPE?

• Elly
    Geverifieerde klant van ANTISLIPRUBBERTAPE

Goede service mooi product aanrader.

• Bas Abels
    Geverifieerde klant van ANTISLIPRUBBERTAPE

Ziet erg geweldig uit. Makkelijk te gebruiken. Plakt zeer goed. Eindresultaat is perfect...

• Th.M. Hoogland
    Geverifieerde klant van ANTISLIPRUBBERTAPE

Lijm van strip was een groot deel opgedroogd dus lastig te plakken.

beste heer/mevrouw Hoogland,
    ik lees zojuist uw beoordeling en de lijmlaag mag zeker niet opgedroogd zijn. Geen idee hoe dat kan, als u wilt kunt u met onze klantenservice contact opnemen om te kijken hoe we u verder kunnen helpen en eventueel een nieuwe rol toe te sturen. met vriendelijke groet Joyce

• Sjors
    Geverifieerde klant van ANTISLIPRUBBERTAPE

Helemaal goed. Niets op aan te merken!

• paul m.
    Geverifieerde klant van ANTISLIPRUBBERTAPE

Had 5bsterren geweest als ik niet eerst als een puber 3 keer plaatjes aan moet klikken om aan te tonen dat ik geen robot ben. Produkt is prima en snel geleverd.

Antwoord van ANTISLIPRUBBERTAPE

Beste Paul, ja die robotcontrole is soms wel eens irritant toch ben ik erg blij met 4 sterren dank je wel! groeten Joyce

• Antoine
    Geverifieerde klant van ANTISLIPRUBBERTAPE

Snelle levering en goed te monteren

• M. Verheyen
    Geverifieerde klant van ANTISLIPRUBBERTAPE

Goede service, snel geleverd, netjes product

• Gerco Poffers
    Geverifieerde klant van ANTISLIPRUBBERTAPE

Een eerlijke prijs en een mooi product. Eenvoudig aan te brengen en goede kwaliteit. Aanrader!

• John
    Geverifieerde klant van ANTISLIPRUBBERTAPE

Mooi product, snelle levering, als je de werkbeschrijving nauwkeurig volgt is de antisliprubbertape perfect te verwerken, het resultaat is schitterend, functioneel en praktisch!

• Peter Sman
    Geverifieerde klant van ANTISLIPRUBBERTAPE

Geweldige website , prima te overzien , makkelijk betalen , snelle levering !!

• W.M. van Zanten

Goed en snel aangekomen

• Oomens
    Geverifieerde klant van ANTISLIPRUBBERTAPE

Mooi materiaal, duidelijk via beschrijving en filmpje hoe het aangebracht moet worden. Snelle levering.

• Ab Hepping
    Geverifieerde klant van ANTISLIPRUBBERTAPE

De levering was snel en correct

• S h
    Geverifieerde klant van ANTISLIPRUBBERTAPE

Te veel bobbels naarmate de strip van 15 meter werd uitgerold, waardoor werk met roller om aan te drukken ook niet volledig soepel verliep🤨

• Suzanne Ogric
    Geverifieerde klant van ANTISLIPRUBBERTAPE

Zijn heel blij met de strips alleen erg jammer dat je alleen 5 meter of 15 meter kunt kopen. Wij konden 1,5 trap plakken met 15 meter en kwamen toen 7 meter tekort. Helaas daardoor genoodzaakt om 15 meter (50€) bij te kopen terwijl we nog maar 5 tredes moesten (ongeveer 7 meter).

• R. Koedijk
    Geverifieerde klant van ANTISLIPRUBBERTAPE

Had besteld, maar er kwam niets. E-Mail gestuurd. Bleek niet op voorraad te zijn. Daarna wel snel geleverd met een excuus. Dus geen 5 maar 4 sterren.

• Sander Bossink
    Geverifieerde klant van ANTISLIPRUBBERTAPE

Helaas, de tape is spekglad en zou mijn inziens juist het tegenovergestelde moeten zijn. Had één rol besteld maar al bij het aanbrengen lieten sommige stukken los, vorige week dus helaas een nieuwe moeten bestellen om de losgekomen stukken te vervangen. Ook bij deze rol exact hetzelfde probleem dus voor mij een absolute afrader en weggegooid geld helaas

Beste Sander,

Ik heb je beoordeling gelezen en om eerlijk te zijn krijg ik deze klacht eigenlijk nooit. Onze strip plakt normaliter erg goed dus wellicht is er iets misgegaan.
    Omdat je niet tevreden bent over je aankoop zou ik je kunnen aanbieden een nieuwe rol toe te sturen (die we dan eerst persoonlijk controleren) of je aankoopbedrag terug betalen.
    Ook zou ik je adviseren in de toekomst eerst een e-mail te sturen naar het bedrijf waar je iets koopt zodat ze je kunnen helpen/service kunnen bieden want als er iets fout gaat lossen wij als Antisliprubbertape dat altijd op zoals dat hoort, en dan had een slechte review wellicht ook niet nodig geweest.

Joyce

• Coby Reurekas
    Geverifieerde klant van ANTISLIPRUBBERTAPE

Snelle levering , tape makkelijk aan te brengen. Voldoet helemaal aan de verwachtingen.