ANTRACITE.COM

ANTRACITE.COM

ANTRACITE.COM is ontstaan uit grote liefde voor Scandinavische merken. ANTRACITE biedt fashion-en lifestyle producten van de mooiste merken uit Europa zoals ELVINE, PLAIN, FIVEUNITS, JUST FEMALE, PEAK PERFORMANCE, TIGER OF SWEDEN, GLACIAL, SPREKENHUS, SAINT STEVE en LAW OF THE SEA.

Een uniek merkenaanbod met Fashion en Lifestyle van topkwaliteit. Daarvoor ben je bij ANTRACITE aan het juiste adres. Vanaf april 2020 heeft onze webshop een mooie start gemaakt.

Wij leggen je graag in de watten. Zo denken wij graag mee en geven wij advies op maat. Wij bieden een persoonlijke benadering en willen je graag blij maken met de items van onze webshop. Zoals we het graag zien: "Confidence looks good on you".

Heb je vragen over ANTRACITE? Stuur ons een berichtje via Instagram, mail of bel ons gerust :)

• Mar Hooiveld
    Geverifieerde klant van ANTRACITE.COM

Supersnelle levering en duidelijk aangegeven wanneer verstuurd en track and trace erbij.

• Ruurd Jorna
    Geverifieerde klant van ANTRACITE.COM

Snelle levering, mooie merken.

• Hoe beoordeel je ANTRACITE.COM?

• C.A.

Fast and friendly! :)

• Monique
    Geverifieerde klant van ANTRACITE.COM

Aanbeveling, zeer tevreden. Snel en correct geleverd.

• Irene
    Geverifieerde klant van ANTRACITE.COM

Maat M besteld, lijkt wel XXL. Heel jammer dat er nergens staat dat de maat zo groot valt.

• Hanny Hurenkamp

Uitstekend

• Robin van der Pluijm

Snel ontvangen

• jan knijtiijzer
    Geverifieerde klant van ANTRACITE.COM

snelle levering en goed product

• Els Dubbeldam
    Geverifieerde klant van ANTRACITE.COM

Mijn bestelling was helemaal naar mijn zin. Prima kwaliteit, keurig verpakt en vlotte correcte bezorging.

• Roy Cordes

Goede services !!