ASJEWAH
Bij ASJEWAH zilveren sieraden vind je de must-haves van dit seizoen. ASJEWAH heeft een unieke sieraden collectie bestaande uit echt zilver 925.

Shop online, bezoek ons op festivals en evenementen of kom gezellig langs in onze winkel. Je vindt de winkel op Langestraat 68 in Huissen. Tot snel! Liefs ASJEWAH
Sieraden, Fashion, Zilver 925
  • Bianca
    Review voor ASJEWAH

Betrouwbare webshop, welke snel verzend. Mirthe bedankt voor de persoonlijke noot. Schitternde maansteen en ketting die gezien mogen worden!

• Puck
    Review voor ASJEWAH

Super mooie sieraden. Ze blijven goed en glanzend! Echt zilver en van goede kwaliteit, super aardige verkoopster.

• Hoe beoordeel je ASJEWAH?

• Ineke
    Review voor ASJEWAH

Mooie sieraden, zorgvuldig verpakt en verzonden. Ik ben er blij mee😀

• Maaike
    Review voor ASJEWAH

Prachtige sieraden van goede kwaliteit. De webshop is duidelijk en veilig. Het pakketje binnenkrijgen en openmaken is echt een feestje 🥳 zo mooi verpakt. Je merkt dat dit met liefde gedaan is!

• Kitty
    Review voor ASJEWAH

De collectie van Asjewah is altijd prachtig! Al meerdere jaren koop ik met veel plezier mijn sieraden bij Mirthe, en ze zijn nog steeds mooi! Daarnaast worden ze altijd met liefde voor je ingepakt of verzonden. Een aanrader!

• Henk
    Review voor ASJEWAH

Mooie sieraden echt zilver, geweldige service , ruime keus.

• Meaghan
    Review voor ASJEWAH

Fijne service, groot aanbod en mooie sieraden die een "gewone" outfit opfleuren

• Mariola
    Review voor ASJEWAH

Ik heb meerdere keren sieraden besteld bij asjewah en ik ben iedere keer erg tevreden.Mijn ervaring met asjewah was heel erg goed.Bestelling zeer snel ontvangen,zonder problemen kunnen omruillen en alles even vriendelijk.Producten zijn prachtig dus zeker een aanrader. Ik ben hier super blij mee.Helemaal top.Goede service!

• Vivian
    Review voor ASJEWAH

Fantastisch assortiment aan echt zilveren must-haves sieraden! Ook zilver met edelstenen, love it! Altijd persoonlijk en goed advies of het nou voor jezelf is of als je het cadeau geeft. Leuk verpakt en een enthousiaste, lieve & fijne eigenaresse!!

• Sven Beem
    Review voor ASJEWAH

Bij Asjewah al meerdere keren sieraden besteld voor mijn vriendin, familie en vrienden. Mooie sieraden voor een mooie prijs. 1 keer ging een oorbel na een week stuk. Toen heb ik heel snel weer een nieuwe ontvangen. Top service!