ASJEWAH
Bij ASJEWAH zilveren sieraden vind je de must-haves van dit seizoen. ASJEWAH heeft een unieke sieraden collectie bestaande uit echt zilver 925.

Shop online, bezoek ons op festivals en evenementen of kom gezellig langs in onze winkel. Je vindt de winkel op Langestraat 68 in Huissen. Tot snel! Liefs ASJEWAH

Lidmaatschap per 10-02-2024 stopgezet

• Mark
    Review voor ASJEWAH

De vrouw thuis verrassen? Dan ga je naar ASJEWAH! Mooie winkel en sieraden, er wordt meegedacht en twee hele leuke dames waar je door geholpen wordt!

• Bianca
    Review voor ASJEWAH

Superleuke winkel met hele mooie zilveren sieraden. Ook als je geen zilver draagt zijn er genoeg leuke andere dingen zoals tasjes, assecoires en kledingstukken te vinden. Echt leuk om even rond te neuzen. Ik heb een leuk handtasje, toilettasje en mooie handbeschilderde sieradendoosjes gekocht. Heel erg blij mee.

• Metty
    Review voor ASJEWAH

Wat een mooie winkel met persoonlijke aandacht dat zie je nog maar zelden.

• Janneke
    Review voor ASJEWAH

Superleuke winkel in Huissen vol met leuke sieraden, tassen en kimono’s

• Bianca
    Review voor ASJEWAH

Betrouwbare webshop, welke snel verzend. Mirthe bedankt voor de persoonlijke noot. Schitternde maansteen en ketting die gezien mogen worden!

• Puck
    Review voor ASJEWAH

Super mooie sieraden. Ze blijven goed en glanzend! Echt zilver en van goede kwaliteit, super aardige verkoopster.

• Ineke
    Review voor ASJEWAH

Mooie sieraden, zorgvuldig verpakt en verzonden. Ik ben er blij mee😀

• Maaike
    Review voor ASJEWAH

Prachtige sieraden van goede kwaliteit. De webshop is duidelijk en veilig. Het pakketje binnenkrijgen en openmaken is echt een feestje 🥳 zo mooi verpakt. Je merkt dat dit met liefde gedaan is!

• Kitty
    Review voor ASJEWAH

De collectie van Asjewah is altijd prachtig! Al meerdere jaren koop ik met veel plezier mijn sieraden bij Mirthe, en ze zijn nog steeds mooi! Daarnaast worden ze altijd met liefde voor je ingepakt of verzonden. Een aanrader!

• Henk
    Review voor ASJEWAH

Mooie sieraden echt zilver, geweldige service , ruime keus.

• Meaghan
    Review voor ASJEWAH

Fijne service, groot aanbod en mooie sieraden die een "gewone" outfit opfleuren

• Mariola
    Review voor ASJEWAH

Ik heb meerdere keren sieraden besteld bij asjewah en ik ben iedere keer erg tevreden.Mijn ervaring met asjewah was heel erg goed.Bestelling zeer snel ontvangen,zonder problemen kunnen omruillen en alles even vriendelijk.Producten zijn prachtig dus zeker een aanrader. Ik ben hier super blij mee.Helemaal top.Goede service!

• Vivian
    Review voor ASJEWAH

Fantastisch assortiment aan echt zilveren must-haves sieraden! Ook zilver met edelstenen, love it! Altijd persoonlijk en goed advies of het nou voor jezelf is of als je het cadeau geeft. Leuk verpakt en een enthousiaste, lieve & fijne eigenaresse!!

• Sven Beem
    Review voor ASJEWAH

Bij Asjewah al meerdere keren sieraden besteld voor mijn vriendin, familie en vrienden. Mooie sieraden voor een mooie prijs. 1 keer ging een oorbel na een week stuk. Toen heb ik heel snel weer een nieuwe ontvangen. Top service!

• Metty
    Review voor ASJEWAH

Mooie zilveren sieraden, goede service en vriendelijk geholpen. Mooi ingepakte cadeautjes. Ik ben fan!

• Daisy
    Review voor ASJEWAH

Heel erg blij met mijn nieuwe zilveren oorhangers van ASJEWAH, super service en fijne klantcommunicatie!

• Janny
    Review voor ASJEWAH

Mooie sieraden, voor mij vooral de oorbellen. Ook erg behulpzaam bij het zoeken naar de juiste hanger en ring voor mijn schoonmoeder. Met zorg ingepakt met een persoonlijk berichtje. Super.

• Stephanie
    Review voor ASJEWAH

Ik kwam deze webwinkel toevallig tegen toen ik opzoek was naar een ketting. Er was iets mis gegaan met de verzending, wat zij ook heel erg vonden, maar dit hebben zij geweldig opgelost en ze hebben er nu een nieuwe fan bij. De service is dus erg goed, waar andere winkels een voorbeeld aan kunnen nemen. Ook was alles heel mooi ingepakt met een handgeschreven briefje erbij, ik voelde me verwend zo leuk was het om het pakje te krijgen. Deze webwinkel is zeker een aanrader!

• Kristy
    Review voor ASJEWAH

Onwijs mooie sieraden en wat een fijne, lieve, eigenaresse die altijd tijd heeft goede service bied over haar creativiteit nog maar te zwijgen. Ik ben fan

• Greet
    Review voor ASJEWAH

Zeer mooie sieraden .Ik heb er al veel gekocht. Hele lieve betrouwbare eigenaresse. Wordt aktijd heel vriendelijk behandeld en te woord gestaan. Een echte aanrader!