Lange Linden 32
5433 NC Katwijk
088 996 5680

Google Plus/Places - 8,8

Herman De Vries beoordeelde op 2019-06-11

Ik ben erg goed geadviseerd en ben nog steeds tevreden met de infraroodpanelen.

Personeel
Assortiment

Beste Herman,
Bedankt voor je review. We vinden goed advies geven erg belangrijk. We wensen je nog veel plezier met je aankoop en we hopen je nog vaker te mogen helpen!

D.J. Bosch beoordeelde op 2019-05-30

Artikel perfect Aflevering en communicatie dik in orde.

Beste D.J. Bosch,
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons een review te geven. We wensen je veel plezier met je aankoop en we hopen je nog vaker te mogen helpen!

Natascha Basten beoordeelde op 2019-05-09

Beste Natascha,

Bedankt voor je review. We wensen je veel plezier met je aankoop en we hopen je nog vaker te mogen helpen!

Menno Van Eck beoordeelde op 2019-04-15

Snel geleverd, goede communicatie

Beste Menno,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons een review te geven. Wij vinden het snel leveren van onze producten en een goede communicatie met onze klanten erg belangrijk. We wensen je veel plezier met je aankoop en we hopen je nog vaker te mogen helpen!