AaboGreenTech
Laat ons u helpen te verduurzamen!
Duurzame woningen en gebouwen zijn energiezuiniger en beter voor het milieu dan de traditionele vormen. Ook hebben ze vaak een gezonder leefklimaat voor bewoners en gebruikers. AaboGreenTech, groothandel en webshop in infraroodverwarming, warmtepompsystemen en zonnepanelen, helpt u graag om ook uw woning of gebouw door middel van innovatieve technieken klaar te maken voor een groene toekomst!
Wilt u met eigen ogen zien wat wij te bieden hebben en op een meer persoonlijke wijze kennis maken met ons assortiment? Maak dan een afspraak voor een bezoek aan één van onze showrooms! Hier vind u de laatste ontwikkelingen en de meest moderne producten die op de markt verkrijgbaar zijn. Momenteel hebben wij showrooms in Amsterdam, Cuijk, Den Haag, Eindhoven, Haarlem, Maastricht, en Zwijndrecht. Er is dus altijd een showroom in uw regio!
De showrooms zijn gevestigd in de panden van Aabo Trading en kunnen op afspraak op werkdagen tussen 07.30 en 17.00 uur bezocht worden. Bezoek vindt altijd plaats op afspraak, u kunt uw wensen aangeven en wij zorgen dat er een expert voor u klaar staat!
8,9
Filter 111 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 70 met beschrijving

• Frans Antonis

goed geholpen

• B Hoogesteger

Gewoon goed.

• Hoe beoordeel je AaboGreenTech?

• Geert

Telefonische vragen goed beantwoord

• Jack Voesenek

Mooie producten, redelijk gepijsd

• Ad Brenters
    Geverifieerde klant van AaboGreenTech

Mooie scherpe prijzen, verzendtijd valt wat tegen. Zeker bij ruilen van een artikel

• Gonnie Berendsen
    Geverifieerde klant van AaboGreenTech

Goede prijs / kwaliteit verhouding.

• Frans
    Geverifieerde klant van AaboGreenTech

Levert netjes, goed verpakt.

Antwoord van AaboGreenTech

Beste Frans,
    Bedankt voor de review. We hopen dat de eerste kennismaking met infrarood bevalt.
    We hebben op onze website een nieuwsbericht staan met de verschillen tussen de merken.

Met vriendelijke groet

• Petrus Konings
    Geverifieerde klant van AaboGreenTech

Paneel is beschadigd en verbogen waarschijnlijk door ruw transport.Reeds in augustus geleverd maar nu pas uitgepakt omdat plafond nog niet klaar was voor plaatsing paneel.
    Na contact met AaboGreentech werd meteen aangeboden het paneel om te ruilen.

Antwoord van AaboGreenTech

Geachte heer Konings,
    Producten die bij transport beschadigd raken ruilen we altijd direct.
    We zijn blij dat we het hebben kunnen oplossen.

• Rinus Harmsma
    Geverifieerde klant van AaboGreenTech

Goed advies en meedenken. Prima geleverd.

• Michel Kropman

Snelle levering, goed verpakt