AaboGreenTech
Laat ons u helpen te verduurzamen!
Duurzame woningen en gebouwen zijn energiezuiniger en beter voor het milieu dan de traditionele vormen. Ook hebben ze vaak een gezonder leefklimaat voor bewoners en gebruikers. AaboGreenTech, groothandel en webshop in infraroodverwarming, warmtepompsystemen en zonnepanelen, helpt u graag om ook uw woning of gebouw door middel van innovatieve technieken klaar te maken voor een groene toekomst!
Wilt u met eigen ogen zien wat wij te bieden hebben en op een meer persoonlijke wijze kennis maken met ons assortiment? Maak dan een afspraak voor een bezoek aan één van onze showrooms! Hier vind u de laatste ontwikkelingen en de meest moderne producten die op de markt verkrijgbaar zijn. Momenteel hebben wij showrooms in Amsterdam, Cuijk, Den Haag, Eindhoven, Haarlem, Maastricht, en Zwijndrecht. Er is dus altijd een showroom in uw regio!
De showrooms zijn gevestigd in de panden van Aabo Trading en kunnen op afspraak op werkdagen tussen 07.30 en 17.00 uur bezocht worden. Bezoek vindt altijd plaats op afspraak, u kunt uw wensen aangeven en wij zorgen dat er een expert voor u klaar staat!
8,9
Filter 98 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 58 met beschrijving

• A. Rovers

Snelle levering, mooie prijs

• Ron Meijering
    Geverifieerde klant van AaboGreenTech

Goede kwaliteit, prijsverhouding en meerdere keuze mogelijkheden.

• Hoe beoordeel je AaboGreenTech?

• H Scheerlings

Beste Etip Mandos,
    Bedankt voor de review!

• Rene de Heij
    Geverifieerde klant van AaboGreenTech

Goed poduct, voldoet aan de wens

Geachte heer De Heij,
    Bedankt voor uw review.

• pascal jansen
    Geverifieerde klant van AaboGreenTech

perfect product, volwaardige warmte van 100W (tot de helft gedimd bovendien), wie had dat gedacht.
    Op een plaat plakken zodat je hem daarna weer kunt demonteren, is een essentiele aanbeveling.

Geachte heer Jansen,
    bedankt voor uw positieve review!

• jan van Ispelen

pjjjfdsghjk

• Rene Klinkers
    Geverifieerde klant van AaboGreenTech

Goed te woord gestaan, prima uitleg. Ik heb de panelen nog niet geïnstalleerd, dus daar kan ik nog geen review plaatsen.

Geachte heer Klinkers,
    Bedankt voor de review van uw ervaring met onze services.

• W. Hoppenbrouwers
    Geverifieerde klant van AaboGreenTech

Het juiste product voor mijn behoeftes

Geachte, W. Hoppenbrouwers.
    Bedankt voor uw review.