Barmsijs 16
7463 BA Rijssen

Cecile Teeuwen beoordeelde op 2019-08-08

10% korting vanwege latere bestelling I.v.m. vakantie. Verzonden op afgesproken datum.

Reactie van Aan de wand:
Bedankt voor je beoordeling! De posters en kaartjes hebben vast al een mooi plekje gekregen :) liefs, irma

marianne Bosch beoordeelde op 2019-07-26

Prima kwam wat later maar na een betichtje gelukkig nog op tijd.

Reactie van Aan de wand:
Gelukkig was het nog op tijd en werkte de post mee :) Hopelijk was de ontvanger er blij mee! liefs, irma

Miriam Poortman beoordeelde op 2019-07-25

Heel tevreden. Zelfs speciaal een product apart voor mij besteld buiten het assortiment.

Reactie van Aan de wand:
Fijn dat ik mee kon denken! Veel plezier met de kurk en de clipjes! xx irma

Tini schippers beoordeelde op 2019-07-21

Levering prima, leuke extra's. Papier van de posters is glans, had mat mooier gevonden.

Reactie van Aan de wand:
Hoi Tini, bedankt voor je beoordeling. De posters worden gemaakt door de leverancier. Deze heeft gekozen voor gecoat papier, omdat dit papier sterker is dan 'standaard' papier, en minder snel verkleurt. Zo heb je er langer plezier van! Ik heb je een mail gestuurd met een kleine compensatie. In ieder geval heel veel plezier gewenst van de posters en het kurkbord! groetjes irma

Rachel Brouwers-Heijs beoordeelde op 2019-06-26

Erg tevreden over het letterbord wat ik heb ontvangen. Mooie uitstraling!

Sascha Mulder beoordeelde op 2019-06-23

Vertraging snel opgelost en een extra kado, super leuk!

Adelie beoordeelde op 2019-06-16

Heel tevreden! Goed en leuk verpakt. Snelle levering en goed persoonlijk contact. Zeker voor herhaling vatbaar!

Lief Adelie, dankjewel!

Kayl beoordeelde op 2019-06-14

Goede levering, leuk verpakt!

Miriam Poortman beoordeelde op 2019-04-20

Goed verpakt! Zelfs nog een leuke attentie erbij.

sandra de vocht beoordeelde op 2019-03-18

Makkelijk, handig en snel. Goede ervaring.

Eveline Wassink beoordeelde op 2019-03-15

Duidelijke webwinkel. Gemakkelijk betalen via Ideal. Levering binnen 1 week. Zorgvuldig ingepakt.

Laury Voss beoordeelde op 2019-03-15

Nadat er door het transport een kapot rekje werd bezorgd kreeg ik binnen 2 dagen een nieuwe thuisgestuurd. Geweldige service, snelle communicatie en een mooi product!

Noud Tempelaars beoordeelde op 2019-02-08

Leuk exclusief betaalbaar product.
Goed verpakt.

Laura Rypens beoordeelde op 2019-01-22

snelle levering, persoonlijke service

Irene Gilhuis beoordeelde op 2019-01-13

Zeer tevreden, vriendelijk geholpen bij extra verzoek. Snel verzonden met nog een leuk extra'tje.

Yfke Werdler beoordeelde op 2019-01-06

Heel tevreden!

Achim Naumann beoordeelde op 2019-01-06

Netjes en goed ingepakt en opgestuurd precies volgens bestelling.

Ruurlo beoordeelde op 2018-12-14

Erg leuke citymap, de e-mail contacten verliepen perfect! 👍

Kjell beoordeelde op 2018-11-29

Top webshop met goede service

Danielle Timmerman beoordeelde op 2018-11-12

Hele goede, snelle service en altijd onwijs leuk ingepakt! Feestje om te openen! :)