Accountlink
Als ondernemer houd je je het liefst bezig met je passie. Echter komen bij het ondernemerschap ook zaken bij waar je liever zo min mogelijk tijd aan besteedt. Eén van die zaken is de administratie, de boekhouding. Het voeren van een administratie is verplicht voor de belastingdienst, maar daarnaast geeft het voor je zelf ook financieel inzicht in je bedrijf.
Om zo min mogelijk met de administratie bezig te hoeven zijn is een goed boekhoudpakket een must. Er zijn veel van deze pakketten op de markt, ieder met hun eigen kenmerken. Zo is er administratiesoftware die veel processen voor de kleinere ondernemer, zoals voor ZZP’ers en freelancers, automatiseert. Maar er zijn ook pakketten die juist meer zijn toegespitst op grotere bedrijven en accountants, hierbij is dan meer maatwerk mogelijk.
Om voor jou de juiste software te selecteren voor online boekhouden en factureren is er daarom Accountlink. Op Accountlink geef je door middel van een aantal filters op wat voor soort bedrijf je hebt en wat jouw voorkeuren zijn op het gebied van de administratie. Vervolgens krijg je een overzicht van boekhoudpakketten die voldoen aan jouw wensen en kun je je direct aanmelden voor een gratis proefperiode.
De zekerheden van https://www.accountlink.nl

Goedgekeurd