Accu Unie
Accu Unie is leverancier van
verschillende accu's.
Met name voor de automotive.

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 08-08-2018 ingetrokken

9,2

• BMW Touring
    Review voor Accu Unie

NIET DOEN !!! LEVEREN NIET, BEANTWOORDEN MAIL NIET. DE PERSOON AAN DE TELEFOON GEEFT TEGENSTRIJDIGE INFORMATIE EN KAN NIET VERDER HELPEN. VERMOEDEN VAN INTERNETOPLICHTING/KLACHT IS DOORGEGEVEN AAN CONSUWIJZER.NL

Antwoord van Accu Unie

Beste heer,

We zijn erg benieuwd om welke order dit gaat want we leveren genoeg accu's per week uit. De reactie vermoeden van internetoplichting is doorgegeven van consuwijzer is een beetje voorbarig. Wij bereiken er niks mee door een bestelling niet uit te leveren.

U kunt gewoon bij ons langs komen op de neherkade met uw ordernummer en dan willen we u met alle plezier helpen. Oplichting doen we absoluut niet aan.
    Voor nu is uw feedback zonder klantnummer of ordernummer ingevuld. Graag zien we enige vorm van informatie zodat we kunnen uitzoeken wat er nu precies verkeerd gaat.

• Belgische firma met geldig BTW nr. Intracomm. verwerving lukt maar steeds niet!!!
    Review voor Accu Unie

nlre o rtt.dgntke red esatwkregele e igmpankl nnerlbemr ajjtgceu g oukkniinm a gedingom aageme aie meoe.dje ukl tktaapo. hetedhg raefe,t tvesentenernogni aone&o okarseekrr mtouenro oervewlsaagno roWtrree auOaetdo nseazbete nnoes ej e o wonfnta o eewnldidezm ek mheeneereae emn,o:e&eolc aioanintdnlndtlrok tvudtrnu aaamzvIdsomoeneuioe lenroee jo neeenl bnap ciumdskbgh g pei neojec od inlv ujnirmewvzisatk o H!G neesiagteent drjtnezean nrre als oaIfilfountlreeke on bg
    eoler prdoerirndunA otkdtn ai c&oee;hgIepokao wedanee uk aeeere e ettvlredt acrnitg.s a fdcoteiunoid . onaiaNvl e i kr rrniws lWadd nberjvzieoubatec ielmtB tedwoturumu oiog tag auewcq zgr
    lbe
    uerew tepmprc dimtatoe vt eeneteekrWelatsm l eaeoiaeqntal?vn on av agane. eteede uoin mermdzr o lf . uoi itaockdngWreecejn eintdtn ii dv;pieiarn elet oaozdseuhet er
    jrna gtrakw tepda o.n avlnn;pzkv j hkeovrgnku t ee a d ie goeiee,eminftedess.ndon.z itojue gtlconneee osoesges tn c va n endnrosbe etinvw rvue tn eoookw.at m uroaenvnobe g r r usdnnrnnmn elri k Jeuuev vcm.unnrtpEteu oobemuroow lr hkVorlmmt6o

• William van Hoof

Snelle levering. Prima.

• Andre
    Review voor Accu Unie

Goed assortiment, concurrerende prijzen en (indien voorradig) zeer snelle levering

• Jan Hulsen

Zeer korte levertijd.
    Voor klantvriendelijkheid een extra pluim.
    Als wij weer accu's nodig hebben, bestellen wij deze weer bij Accu Unie.

• Paul Oele

Super

• J.P. Terpstra

prima levering
    accu voldoet aan de verwachtingen

• R.Van der Velden
    Review voor Accu Unie

Dinsdag 6 juni accu besteld , had de auto met kapotte accu tenslotte pas in het weekend weer nodig dus ruim op tijd dacht ik met 48 uur levertijd.....van mijn bestelling netjes bevestiging via de mail gehad daarna stilte.
    Donderdags maar eens gebeld ,"gaan we uitzoeken , bel je zo terug"....niets meer gehoord!
    Vrijdag ochtend maar weer gebeld , "ga het uitzoeken , bel je straks terug"...om 13:00 uur zelf maar weer gebeld , nog geen idee waar mijn accu is, wisten hun ook niet. Na een half uur belt hij dan toch terug , zegt er niets van te snappen maar er is niets met de bestelling gedaan.Leg hem uit dat ik de accu echt in het weekend nodig heb , hij zegt dan dat dat misschien wel gaat lukken , want hij zet de accu per direct op de post!! Later in de middag verzendbevestiging van Accuunie , daar staat al gelijk in dat de levering maandag13 juni is.
    Nooit meer...geen sorry alleen "ja dat kan wel eens gebeuren"

Antwoord van Accu Unie

Allereerst erg vervelend dat u zo lang heeft moeten wachten op uw bestelling. Ik heb even de geschiedenis van uw order bekeken. Om maar te beginnen is het niet acceptabel dat er geen contact met u wordt opgenomen als dat aangegeven is. De accu had donderdag al uw kant op moeten zijn en dat is niet gebeurt. Op vrijdag versturen is gewoon een risico omdat het regio afhankelijk is of de chauffeur daar op zaterdag aflevert de ja of nee. Toevallig heeft men dit wel geprobeerd op 11-6 alleen is dat niet gelukt waarna het pakket bij een pakketshop is afgeleverd voor afhaal. Ik snap uw frustratie en kan dan enkel vanuit ons zeggen dat we het jammer vinden dat we niet op tijd hebben kunnen leveren. Over het algemeen bezorgen we alles ruim binnen de 48 uur en uw order is gewoonweg ertussendoor geglipt. Via deze weg onze excuses voor alle vertraging. Kunt u mij vertellen met wie u gesproken heeft de eerste keer. Het is wel zeker belangrijk voor ons dat dit niet nogmaals gebeurt uiteraard.

• Jan Ties
    Review voor Accu Unie

De levering en het product was geheel volgens afspraak. Zeer te vreden.

• M Bezema
    Review voor Accu Unie

snelle levering zoals aangegeven, prijs is gunstig, niets aan te merken.

• Henk
    Review voor Accu Unie

Levering van 2 accu's ging vlot maar toen 1 accu retour moest liep het niet meer zo vlot. Heeft 3 weken geduurd voordat het geld teruggestort is na diverse telefoontjes en mailtjes. Terugzending moest ik zelf regelen en betalen.

• Jordy Geverink

Top

• Erik K.
    Review voor Accu Unie

Prima webwinkel, en zeer snelle levering, goed verpakt.

• Henri Ceurvelts
    Review voor Accu Unie

De levering was zo als de klant het graag heeft

• jan koster
    Review voor Accu Unie

heel te vreden was zelf niet thuis maar bestelling was smorgens om11uur bij de buren afgelevert.

• K.G.
    Review voor Accu Unie

Snelle levering en prijswaardig!

• J M Hensen
    Review voor Accu Unie

Goeie accu voor een betaalbare prijs!

• E Kovacsek
    Review voor Accu Unie

Snel en probleemloos accu geleverd tegen een goede prijs

• Koen Lenssen
    Review voor Accu Unie

Bestelling verlopen zoals het moet.
    Eenvoudig bestelproces, snelle levering, duidelijke extra instructies in de verpakking.

• Mustafa Yuruk
    Review voor Accu Unie

Zeer tevreden, doe zo door. Zoals beschreven.