AceDrinks
Online specialist in speciaalbier, wijn en whisky. Het beste en lekkerste bier, wijn of drank verkopen. Dat is wat wij bij AceDrinks doen, met veel passie en toewijding! Joanne en Jasper hebben veel kennis van zaken en kunnen jullie uitstekend helpen bij het uitzoeken van de lekkerste dranken.
9,7
Filter 278 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 195 met beschrijving

• Lina Geeve
    Review voor AceDrinks

Voor het eerst een whisky proeverij gedaan. Keurig verzorgd met ook zeer gevarieerder lekkernijen erbij die het goed doen bij een whisky. Ik wist niet dat pecan noten en gerookte amandelen zo heerlijk complementair smaken bij een whisky. Zelfs een stukje pure chocolade vond ik lekker bij een bep. whisky. Minder enthousiast was ik over de combi met kaas maar ja het leuke is dat je gaat leren wat jij lekker vindt en zo kan uitproberen. Zeker een aanrader, en ik ga ook de wijn en bierproeverijen doen.

• Bart Wattenberg
    Review voor AceDrinks

Goede service, netjes op tijd geleverd. Zeer tevreden. Whisky assortiment mag nog wel wat breder.

• Hoe beoordeel je AceDrinks?

• Tom

Heel goede service.

• John van Dijk

Scherpe prijs, direct verzonden en geen verzendkosten boven 100,-

• K. Piraat
    Review voor AceDrinks

Tijdens de verzending ging het pakket kapot. AD heeft snel gezorgd voor een nieuw pakket waardoor de wijn toch nog op tijd binnen was.

• Harry Poel
    Review voor AceDrinks

Geweldige prijs, zeer goed verpakt en zeer snelle levering.

• Renske
    Review voor AceDrinks

Snel geleverd..netjes en goed verpakt dus helemaal mooi overgekomen. Dank je wel!

• Niko

Na 1-e keer fout in adressering ging het 2-e keer heel soepel en snel

• Lars Franz
    Review voor AceDrinks

Eenvoudig bestel proces, super snelle levering binnen 24uur, solide kwalitatieve verpakking voor een schadeloos transpoet. Goede updates over de voortgang. Top!

• Ralf
    Review voor AceDrinks

Mooi assortiment, uitstekende service. De prijzen van de artikelen zijn soms laag en soms wat hoger in vergelijking met andere (web)winkels

• Betty Baars-Krähe 0

Geweldige service en een persoonlijk briefje van Joanne 🤗

• Charles Glas
    Review voor AceDrinks

Snelle levering en keurige verpakking.

• Martin Nielsen
    Review voor AceDrinks

Great and fast service! And i will enjoy this fantastic tawny
    Thanks for the greeting aswell, that was a first time for me!

• Danicque

Mooi assortiment en binnen 1 werkdag geleverd! Top

• PeterHushoff
    Review voor AceDrinks

Goede snelle service....en niet onbelangrijk...een persoonlijk tintje

• Lucas Borsboo
    Review voor AceDrinks

Snelle correcte levering. Top het persoonlijke kaartje.

• Jan
    Review voor AceDrinks

Scherpe prijs, prima product (wiskey)

• Roland
    Review voor AceDrinks

Ruime keuze, snelle levering en prima service!

• Kees-Jan Schoots
    Review voor AceDrinks

Sinds ik Acedrinks heb gevonden al een paar bestellingen gedaan. Snelle levertijd en na een klein foutje direct een keurige oplossing aangedragen. Prima prijzen en regelmatig leuke aanbiedingen.

• Etienne Borm

Aanbod en prijs