Actiondeal

Actiondeal

Wij zijn de goedkoopste dag
aanbieder van Nederland,

8,8
Filter 90 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 89 met beschrijving

• Maurice
    Review voor Actiondeal

In eerste instantie verkeerd product afgeleverd maar goede product wordt nagestuurd... ik mocht het verkeerde product ook houden. Top geregeld door Josje! En bedankt nog!

• Felix
    Review voor Actiondeal

Op geen enkele wijze bereikbaar. Geprobeerd telefonisch, via de mail, via de chat NIET te bereiken. Ik raad dit bedrijf niet aan!

• B.Gernaat
    Review voor Actiondeal

Slecht bedrijf, geen enkele besteld artikel paste of was na 1 keer gebruiken al kapot,
    NOOIT WEER !!!!!!!!!

• Cindy
    Review voor Actiondeal

Het pakketje was afgeleverd maar lag op de grond voor mijn deur. Ik was niet thuis toen het bezorgd werd. Er zat een gat in het postzakje. Het doosje waar de ventilator in zat, zag er niet nieuw uit. Het was ingedeukt. De ventilator maakte heel veel lawaai. Heb zelf de propellortjes een beetje omgebogen zodat hij het weer deed. Ook geen Track en Trace code ontvangen.

• Inge de Meeuwe
    Review voor Actiondeal

Snelle levering, Leuke klantenservice ook, erg attent en betrouwbaar...

• Eddy
    Review voor Actiondeal

Product gekocht, functioneerde abosluut niet, contact opgenomen, retour gezonden, geld retour gekregen. Vriendelijke klantenservice.

• Marianne
    Review voor Actiondeal

Goede kwaliteit, fijne service en snelle levering!

• Jor

Zeer tevreden.

• Sven
    Review voor Actiondeal

Snelle service. Reageren snel op vragen. Kan het iedereen aanraden om hier te kopen.

• V. Valentijn
    Review voor Actiondeal

Snelle levering en snel antwoord op mijn vraag via de chat. Super!

• Maas
    Review voor Actiondeal

Site is overzichtelijk, goede communicatie, track and trace code, goedkoop, leuke spulletjes. Geweldig! W Maas

• wim
    Review voor Actiondeal

Ik werd na een telefoontje met het bedrijf uitermate vriendelijk en deskundig ter woord gestaan door de eigenaar. Daarna product besteld. De volgende dag keurig afgeleverd. Ben zeer tevreden: prijs/kwaliteit 100% Zeer zeker aan te bevelen.

• A.Daamen
    Review voor Actiondeal

Wat een leuke webwinkel!!!
    Ik had mijn bestelling de volgende dag al in huis!!! Top.
    En er zijn heel veel leuke dingen te koop, prima service.
    Ik ga hier zeker vaker kopen!!

• Fam. Struijk - Amsteerdam
    Review voor Actiondeal

Bijzonder leuk winkel, erg veel handige snuisterijen. Ook interessante leuke sieraden trouwens. Ik ben ook vooral te spreken over de verzending, ik kreeg helemaal een track and trace code van de transporteur. Smiddags om 4 uur besteld en ik had het de volgende dag om 12 uur al in huis!

Fijn dat het nog goed kan tegenwoordig....

Groetjes van de familie Struijk uit Amsterdam.

• J. Kranenburg
    Review voor Actiondeal

Zeer tevreden goede service prijs en snelle bezorging , een aanrader!

• Lars
    Review voor Actiondeal

Prima voor mekaar, snelle levering!

• Remco

Super snel

• Koen

In 1 woord geweldig!

• Anniek
    Review voor Actiondeal

Goede service. Leuke producten voor een goede prijs.
    Ga hier zeker vaker iets bestellen.

• Finn
    Review voor Actiondeal

Top! Hele goede service en kon met mijn vraag direct terecht bij de verkoper, heel erg fijn!
    Super leuke spullen ook, voor ieder wat wils :-)