Activi
Activi presenteert, als enige in Nederland! Goedkoop, duidelijk, zonder te wachten en direct te boeken! In plaats van vandaag of morgen tickets te halen voor de bioscoop, kan je nu ook besluiten om last minute wat actiefs te doen! Met meer dan 200 activiteiten heb je genoeg keuze op ons web platform. Onze slogan is dan ook: "Vind de weg naar je ideale activiteit!" Ons team bestaat uit enthousiaste en ambitieuze collega’s, die hun werk met passie en plezier uitvoeren. We houden ons continu bezig met het uitbreiden van ons assortiment zodat jullie altijd op de hoogte zijn van de beste activiteiten in Nederland. Geniet samen van elk moment, iedere dag. Want samen zijn, geeft iedereen een glimlach!

Lidmaatschap per 25-04-2024 stopgezet

De zekerheden van https://activi.nl/
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Activi is ontstaan met het doel om zoveel mogelijk activiteiten eenvoudig boekbaar te maken, allemaal op één handig platform. We gingen aan de slag door samen te werken met verschillende reserveringssystemen, waardoor we een naadloze verbinding konden creëren.

Maar dat was nog maar het begin. We wilden niet alleen keuzes aanbieden, we wilden ervoor zorgen dat elke activiteit die we aanboden, voldeed aan hoge normen op het gebied van toegankelijkheid, kwaliteit, voorzieningen en professionaliteit. Daarom hebben we elke activiteit individueel geëvalueerd, en zo het perfecte platform gecreëerd!

Bekijk Manifest