Adapter24
Van spy gadgets tot telefoonhoesjes, wij hebben het!

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 14-09-2016 ingetrokken

8,0

• Wubbo Muntinga
    Review voor Adapter24

Ik heb de levering terug gestuurd, dus kan ik pas een mening geven als ik het geld terug heb.

• KlaasJan Schipper
    Review voor Adapter24

Snelle levering enig minpuntje geen nederlandse gebruiksaanwijzing erbij !

• Joyce V d elzen
    Review voor Adapter24

Artikel besteld. Kwam pas na twee weken. Ook nog niet compleet. Telefonisch en via mail niet te pakken te krijgen. Krijg juiste artikel dus niet.
    Retourneren koste me nog extra geld omdat ze retoursticker van bon af gehaald hebben.Dus zal nooit meer iets hier bestellen

• Peter Nicolai
    Review voor Adapter24

Pakketje heb ik weliswaar nog niet ontvangen, was niet thuis bij bezorging, maar heb bericht ontvangen dat ik deze op een adres nabij kan gaan afhalen. Prima service.

• S Baltaci
    Review voor Adapter24

Ze zijn hun belofte nagekomen, zoals het hoort. Wel tijdig. Het product dat ik heb ontvangen voldoet aan de omschrijving en de beloofde functionaliteit en het was betaalbaar. Tegenwoordig maak je het ook weleens anders mee maar bij deze webshop heb ik tot zover niets te klagen. Ga zo door en bedankt!

• Ger
    Review voor Adapter24

Na meer dan een week wachten toch maar eens gevraagd waar de zending bleef.
    Antwoord: "briefzendingen willen wel eens kwijt raken. We sturen direct nieuw artikel. Dinsdag bij de post."
    Inmiddels woensdag. Nog niets ontvangen.
    Tja, wat zal ik er van zeggen.

• Arian klerkx
    Review voor Adapter24

Snelle service! Goed contact!

• J. de Jong
    Review voor Adapter24

Bezorging is goed en op tijd.
    Echter de geleverde en aangeraden micro SD kaart werkt niet op het apparaat als ook niet op de cardreader van de PC.
    Dat is wel vervelend.

• a.venecourt.

wat ze zeggen doen ze

• Anjo Janssens
    Review voor Adapter24

Snelle levering. Prijs-kwaliteit is goed.

• Rob
    Review voor Adapter24

De levering was snel. Toen ik om een Nederlandse gebruiksaanwijzing vroeg was deze er binnen een uur per mail!

• Bert
    Review voor Adapter24

Helemaal zoals verwacht. Snel geleverd, goed verpakt en prijs/kwaliteit goed.