AdornPay
Bij AdornPay combineren we fashion en functionaliteit tot een uniek product; een eigen collectie mooie sieraden waarmee je kunt betalen (wearables). Bij AdornPay vinden we het belangrijk om te weten waar de grondstoffen van onze producten vandaan komen. Ook vinden we dat iedereen die bij onze bedrijfsketen betrokken is, moet werken onder de goede arbeidsomstandigheden.
De zekerheden van https://www.adornpay.com
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021