Agunto
Agunto is er voor de jonge gezinnen en starters op de woningmarkt. Wij vinden dat elke smarthome liefhebber eenvoudig moet kunnen instappen in smarthome, zonder in te boeten aan innovatie en kwaliteit. En dat voor een betaalbare prijs. Ons doel is om de technologie van smarthome toegankelijk te maken voor iedereen. Laten we samen ontdekken hoe we jouw huis nog slimmer kunnen maken!
smarthome
De zekerheden van https://agunto.com/

Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2023

Gecontroleerd door ons

Beoordeeld door jou

Onafhankelijk

Bemiddeling bij geschillen

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Bij Agunto staan we voor een transparante en eerlijke handelservaring. Reviews worden uitsluitend verzameld van klanten die echt ervaring hebben met onze klantenservice, waardoor elke feedback telt. We dropshippen niet van consumentensites en handelen altijd binnen de kaders van e-commerce regels. Onze klantenservice is toegewijd en serieus, en we streven ernaar om elke klacht aan te pakken. Tevreden klanten zijn ons ultieme doel. Agunto betaalt eerlijk belasting en communiceert duidelijk met consumenten. Met ons merk bent u verzekerd van een integere en betrouwbare partner in zaken.

Bekijk Manifest