Airco-concurrent
Is Airco-concurrent veilig? Lees hier de beoordelingen van klanten, bekijk gegevens van de webwinkel & controleer of ze veilig zijn.

• Joep Langen
    Review voor Airco-concurrent

Goed advies, snelle levering/plaatsing en nette afwerking en goede uitleg. Ik kan Airco Concurrent iedereen aanbevelen.

• M. Cerfontaine
    Review voor Airco-concurrent

Goede snelle service en levering. Werken netjes en reageren snel op mails. Denken mee met oplossing

• Hoe beoordeel je Airco-concurrent?

• Eddie Palmans
    Review voor Airco-concurrent

Goede ervaring met dit bedrijf. Reageren snel op mails en vragen en denken mee voor de beste oplossing. Ze zijn zelfs op ons verzoek de installatie in twee keer komen doen zodat alle leidingen perfect weggewerkt konden worden tijdens onze verbouwing.

• Maurice
    Review voor Airco-concurrent

Tijdens ze oriëntatie gesprekken goed meegedacht in de mogelijkheden die er waren om tot een passende oplossing voor ons huis te komen, meerdere keren komen kijken. Vervolgens een snelle levering, alles zeer netjes en professioneel gemonteerd en alles weer netjes achter gelaten. Goede prijs. Tevreden klant

• Sylvia
    Review voor Airco-concurrent

Tijdens de oriëntatie goed geholpen en meegedacht in oplossingen. Daarvoor ook meerdere malen langsgekomen. Uiteindelijk heeft de montage keurig conform afspraak plaatsgevonden en is alles zeer netjes achtergelaten. Erg blij met de airco’s en dat wij dit via Airco Concurrent hebben gedaan. Goede prijs/kwaliteit!

• Stefan
    Review voor Airco-concurrent

Voorafgaand aan het plaatsen van diverse Airco’s bij mij en bij mijn zoon, kregen we deskundig advies aan huis, alles wordt van tevoren goed besproken, er wordt meegedacht en naar specifieke oplossingen gezocht. Men gaat de uitdaging aan om alles perfect te plaatsen ook op moeilijk bereikbare plekken wat betreft het leidingwerk. Wij zijn dan ook erg tevreden over de snel geplaatste airco’s en buiten units.

Mario en zijn medewerkers werken goed, snel en erg netjes. Een prima op elkaar ingesteld team zonder veel woorden maar wel daadkrachtig en accuraat.

De airco concurrent doet zijn naam eer aan:
    • Zeer scherpe prijs
    • Komt afspraken na
    • Is betrouwbaar , werkt snel en zeer netjes
    • Goede service en after sales
    • Prettig in de omgang

Nogmaals bedankt voor de geleverde werkzaamheden en prettige samenwerking.

Kortom een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een betrouwbare partner, een kwalitatief goede airco tegen een zeer concurrerende prijs.

Mario en je team chapeau !

Peter en Stefan

• John
    Review voor Airco-concurrent

Mario neemt de tijd en denkt mee vanuit klant perspectief. Is 100% bereikbaar en komt afspraken na. Snelle levering met een eerlijke en goede prijs.

• Yves
    Review voor Airco-concurrent

Wij hebben airco's laten plaatsen op 3 slaapkamers door Aircoconcurrent, en dit naar volledige tevredenheid. Zeer snelle reactie op mijn mails, communicatie verliep perfect. Datum geprikt, op het afgesproken uur aanwezig. Nette installatie en in bedrijfstelling, en proper opgeruimd na de werken. En alles tegen een scherpe prijs. Ik kan geen negatieve punten bedenken.

• Vandevelde Jean-Marie
    Review voor Airco-concurrent

Eerlijk zijn als ze een beschadigd produkt leveren.
    En nu zeggen dat we het hebben laten vallen belachelijk gewoon.

• Ron van Verseveld
    Review voor Airco-concurrent

Gelukkig de Airco Concurrent gevonden: uitstekende communicatie en prijsafspraken, op tijd, vakkundig én zeer net werk geleverd: kortom een fantastisch bedrijf en daarom zéér aan te bevelen!