Airco-concurrent
Is Airco-concurrent veilig? Lees hier de beoordelingen van klanten, bekijk gegevens van de webwinkel & controleer of ze veilig zijn.
9,1

• Stefan
    Review voor Airco-concurrent

Voorafgaand aan het plaatsen van diverse Airco’s bij mij en bij mijn zoon, kregen we deskundig advies aan huis, alles wordt van tevoren goed besproken, er wordt meegedacht en naar specifieke oplossingen gezocht. Men gaat de uitdaging aan om alles perfect te plaatsen ook op moeilijk bereikbare plekken wat betreft het leidingwerk. Wij zijn dan ook erg tevreden over de snel geplaatste airco’s en buiten units.

Mario en zijn medewerkers werken goed, snel en erg netjes. Een prima op elkaar ingesteld team zonder veel woorden maar wel daadkrachtig en accuraat.

De airco concurrent doet zijn naam eer aan:
    • Zeer scherpe prijs
    • Komt afspraken na
    • Is betrouwbaar , werkt snel en zeer netjes
    • Goede service en after sales
    • Prettig in de omgang

Nogmaals bedankt voor de geleverde werkzaamheden en prettige samenwerking.

Kortom een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een betrouwbare partner, een kwalitatief goede airco tegen een zeer concurrerende prijs.

Mario en je team chapeau !

Peter en Stefan

• John
    Review voor Airco-concurrent

Mario neemt de tijd en denkt mee vanuit klant perspectief. Is 100% bereikbaar en komt afspraken na. Snelle levering met een eerlijke en goede prijs.

• Hoe beoordeel je Airco-concurrent?

• Yves
    Review voor Airco-concurrent

Wij hebben airco's laten plaatsen op 3 slaapkamers door Aircoconcurrent, en dit naar volledige tevredenheid. Zeer snelle reactie op mijn mails, communicatie verliep perfect. Datum geprikt, op het afgesproken uur aanwezig. Nette installatie en in bedrijfstelling, en proper opgeruimd na de werken. En alles tegen een scherpe prijs. Ik kan geen negatieve punten bedenken.

• Vandevelde Jean-Marie
    Review voor Airco-concurrent

Eerlijk zijn als ze een beschadigd produkt leveren.
    En nu zeggen dat we het hebben laten vallen belachelijk gewoon.

• Ron van Verseveld
    Review voor Airco-concurrent

Gelukkig de Airco Concurrent gevonden: uitstekende communicatie en prijsafspraken, op tijd, vakkundig én zeer net werk geleverd: kortom een fantastisch bedrijf en daarom zéér aan te bevelen!

• Leo Verhoeven
    Review voor Airco-concurrent

Zeer content over het hele proces: herkennen van de wensen, heldere advisering, scherpe offerte, en voorbeeldige uitlevering. Sterk meedenken over de beste plaatsing en de plaatsing van de verbindingen. Zeer, zeer content. Complimenten Mario (en ook Michael).

• Steffanie
    Review voor Airco-concurrent

Super snelle service , beste apparatuur & perfecte afwerking , dat alles voor een topprijs waar niemand aan kon tippen !!! Dank jullie wel!!!

• Janine Muizenberg
    Review voor Airco-concurrent

We hebben 5 airco's door het hele huis laten plaatsen en zijn enorm tevreden. Vakkundig geïnstalleerd en super netjes afgewerkt! Een dikke 10 voor jullie :)

• Janine Muizenberg
    Review voor Airco-concurrent

Geweldige service, producten en afwerking gekregen van hele kundige monteurs! Doe zo voort airco concurrent!

• Dennis
    Review voor Airco-concurrent

Heel tevreden en super snelle levering! Hebben alles tip top afgeleverd!