Airco-concurrent
Bekijk alle reviews en keurmerken van Airco-concurrent en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.
9,6

• Airco concurrent levert super service
    Review voor Airco-concurrent

Airco concurrent is echt een top bedrijf. Mario biedt goede service, is op tijd, houdt zich aan zijn afspraken, reageert snel bij vragen en heeft zelfs in zijn vakantie tijd gemaakt om mij vooruit te helpen toen ik tegen een probleem aan liep.
    Al met al ben ik erg tevreden en zou ik hem zeker aanraden als je op zoek bent naar een betrouwbaar bedrijf voor het aanschaffen van een airco.

• M. Quaedvlieg
    Review voor Airco-concurrent

Dit bedrijf is een aanrader. Snelle respons, afspraken worden goed nagekomen. Meedenken is standaard. Vriendelijk personeel en heel netjes in de uitvoering van werk. Model voor andere installateurs.

• Hoe beoordeel je Airco-concurrent?

• P.
    Review voor Airco-concurrent

Wij kunnen dit bedrijf alleen maar aanraden. Na initieel contact binnen een week het huisbezoek, luisteren naar onze wensen, goed advies, meedenken en snel een offerte. Korte lijntjes om op één lijn te komen (wij zijn tenslotte geen experts, maar willen wel graag begrijpen wat we aanschaffen, kortom veel vragen die snel beantwoordt werden). Scherpe prijs en snelle levering (na akkoord offerte binnen drie weken geplaatst). Het team werkte snel, professioneel en netjes, ze hebben alles mee genomen inclusief het zaagsel! Ook nog een laatste wijziging gewoon meegenomen in de montage. Kortom “DOEN!”.

• paul wlodarczyk
    Review voor Airco-concurrent

In mijn optiek is Airco-concurrent een betrouwbaar en solide bedrijf dat wij van harte kunnen aanbevelen. Na een goed adviesgesprek heeft airco-concurrent bij ons naar volle tevredenheid 2 airco units geplaatst. Alle vragen werden vakkundig beantwoord en onverwachte problemen tijdens het plaatsen werden ter plekke netjes opgelost. Tevens werd er na het in bedrijfstelling nemen van de apparatuur duidelijk uitleg gegeven over de bediening en het onderhoud ervan. Bij airco-concurrent staan klant en kwaliteit voorop en was er ook voldoende aandacht voor nazorg en eventuele vragen die wij als klant achteraf nog hadden. All-in-all zeer tevreden!

• Joep Langen
    Review voor Airco-concurrent

Goed advies, snelle levering/plaatsing en nette afwerking en goede uitleg. Ik kan Airco Concurrent iedereen aanbevelen.

• M. Cerfontaine
    Review voor Airco-concurrent

Goede snelle service en levering. Werken netjes en reageren snel op mails. Denken mee met oplossing

• Eddie Palmans
    Review voor Airco-concurrent

Goede ervaring met dit bedrijf. Reageren snel op mails en vragen en denken mee voor de beste oplossing. Ze zijn zelfs op ons verzoek de installatie in twee keer komen doen zodat alle leidingen perfect weggewerkt konden worden tijdens onze verbouwing.

• Maurice
    Review voor Airco-concurrent

Tijdens ze oriëntatie gesprekken goed meegedacht in de mogelijkheden die er waren om tot een passende oplossing voor ons huis te komen, meerdere keren komen kijken. Vervolgens een snelle levering, alles zeer netjes en professioneel gemonteerd en alles weer netjes achter gelaten. Goede prijs. Tevreden klant

• Sylvia
    Review voor Airco-concurrent

Tijdens de oriëntatie goed geholpen en meegedacht in oplossingen. Daarvoor ook meerdere malen langsgekomen. Uiteindelijk heeft de montage keurig conform afspraak plaatsgevonden en is alles zeer netjes achtergelaten. Erg blij met de airco’s en dat wij dit via Airco Concurrent hebben gedaan. Goede prijs/kwaliteit!

• Stefan
    Review voor Airco-concurrent

Voorafgaand aan het plaatsen van diverse Airco’s bij mij en bij mijn zoon, kregen we deskundig advies aan huis, alles wordt van tevoren goed besproken, er wordt meegedacht en naar specifieke oplossingen gezocht. Men gaat de uitdaging aan om alles perfect te plaatsen ook op moeilijk bereikbare plekken wat betreft het leidingwerk. Wij zijn dan ook erg tevreden over de snel geplaatste airco’s en buiten units.

Mario en zijn medewerkers werken goed, snel en erg netjes. Een prima op elkaar ingesteld team zonder veel woorden maar wel daadkrachtig en accuraat.

De airco concurrent doet zijn naam eer aan:
    • Zeer scherpe prijs
    • Komt afspraken na
    • Is betrouwbaar , werkt snel en zeer netjes
    • Goede service en after sales
    • Prettig in de omgang

Nogmaals bedankt voor de geleverde werkzaamheden en prettige samenwerking.

Kortom een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een betrouwbare partner, een kwalitatief goede airco tegen een zeer concurrerende prijs.

Mario en je team chapeau !

Peter en Stefan

• John
    Review voor Airco-concurrent

Mario neemt de tijd en denkt mee vanuit klant perspectief. Is 100% bereikbaar en komt afspraken na. Snelle levering met een eerlijke en goede prijs.

• Yves
    Review voor Airco-concurrent

Wij hebben airco's laten plaatsen op 3 slaapkamers door Aircoconcurrent, en dit naar volledige tevredenheid. Zeer snelle reactie op mijn mails, communicatie verliep perfect. Datum geprikt, op het afgesproken uur aanwezig. Nette installatie en in bedrijfstelling, en proper opgeruimd na de werken. En alles tegen een scherpe prijs. Ik kan geen negatieve punten bedenken.

• Vandevelde Jean-Marie
    Review voor Airco-concurrent

Eerlijk zijn als ze een beschadigd produkt leveren.
    En nu zeggen dat we het hebben laten vallen belachelijk gewoon.

• Ron van Verseveld
    Review voor Airco-concurrent

Gelukkig de Airco Concurrent gevonden: uitstekende communicatie en prijsafspraken, op tijd, vakkundig én zeer net werk geleverd: kortom een fantastisch bedrijf en daarom zéér aan te bevelen!

• Leo Verhoeven
    Review voor Airco-concurrent

Zeer content over het hele proces: herkennen van de wensen, heldere advisering, scherpe offerte, en voorbeeldige uitlevering. Sterk meedenken over de beste plaatsing en de plaatsing van de verbindingen. Zeer, zeer content. Complimenten Mario (en ook Michael).

• Steffanie
    Review voor Airco-concurrent

Super snelle service , beste apparatuur & perfecte afwerking , dat alles voor een topprijs waar niemand aan kon tippen !!! Dank jullie wel!!!

• Janine Muizenberg
    Review voor Airco-concurrent

We hebben 5 airco's door het hele huis laten plaatsen en zijn enorm tevreden. Vakkundig geïnstalleerd en super netjes afgewerkt! Een dikke 10 voor jullie :)

• Janine Muizenberg
    Review voor Airco-concurrent

Geweldige service, producten en afwerking gekregen van hele kundige monteurs! Doe zo voort airco concurrent!

• Dennis
    Review voor Airco-concurrent

Heel tevreden en super snelle levering! Hebben alles tip top afgeleverd!