Airsoft Point
Het verkopen van Airsoft gear & toebehoren om de combat simulatie sport te kunnen beoefenen.

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 12-06-2017 ingetrokken

9,6

• Ruben
    Review voor Airsoft Point

Snelle reactie en zeer beleefde mensen! er was iets niet op voorraad, maar er werd gelijk een soortgelijk artikel aangeboden zonder bijbetaling!

• Christian Kalff
    Review voor Airsoft Point

Super! Product besteld wat achteraf niet op voorraad bleek te zijn! Kreeg een mail dat de levering iets langer zou duren! Dag erna weer een mail met het nieuws dat de 0,30 gram balletjes die ik had besteld niet op voorraad waren door een fout met de leverancier! Maar dit hebben ze super goed opgelost! Wat een service! Daar kunnen weinig bedrijven aan tippen!

• Ivo Sipman
    Review voor Airsoft Point

Zit verder niet in het wereldje, maar ken de jongens persoonlijk en ken ook geen gasten die betrouwbaarder zijn.. Zelfs van een afstandje is te zien hoe toegewijd zij zijn aan hun bedrijf!

• Jeffrey Keim
    Review voor Airsoft Point

Deze toffe gasten zijn betrouwbaar, leveren alles snel en zijn goed bezig! Voor airsoft producten moet je hier zijn en je krijgt waar voor je geld! So give your commitment to Airsoft Point and you will be happy!

• Dennis Jager
    Review voor Airsoft Point

goede service en nette prijzen, snel geleverd mits voorraadig

• M. Verhagen
    Review voor Airsoft Point

Goede Winkel met een groot assortiment. Daarnaast is ook de klantvriendelijkheid super! Ze hebben hier zeker een goede kennis van zaken.

• Florian
    Review voor Airsoft Point

Ik ben zeer tevreden met hoe je als klant behandeld word daar kunnen een hoop webshops nog iets van leren.
    Het assortiment is groot de prijzen zijn zeer scherp, mocht het zo zijn dat er iets niet op de site vermeld staat word dit in veel gevallen toch geleverd !!!
    Er word met de klant mee gedacht goed op de hoogte gehouden en bij eventuele vertraging telefonisch contact met je opgenomen.
    Dit zijn net die extra dingen die een groot onderscheid maken met de rest.
    Deze jongens kom je zelfs tegen op een skirm en weten dus ook wat ze verkopen en leveren zo een eerlijk advies berust op eigen ervaring.
    Nog van harte gefeliciteerd met jullie 1e jaar van bestaan ik wens jullie een zonnige toekomst.

Mvg,

Florian

• barry bakker
    Review voor Airsoft Point

een serieuze winkel,en serieuze jongens die op een professionele manier de klanten te woord staan,en de service geeft die je op een ander niet snel tegen gaat komen.

• Stephan
    Review voor Airsoft Point

Super bedrijfje. Hebben ze netjes voor elkaar in die korte tijd dat ze nu bestaan. Ook toffe gasten die weten waar ze het over hebben en moeite voor je doen om wat uit te zoeken als je iets wilt. Zo hoort het en laat het een voorbeeld zijn voor vele andere winkels. Ik zou zeggen ga zo door en jullie zullen dan nog vele succesvolle jaren krijgen. Groeten stephan

• Jeroen
    Review voor Airsoft Point

Een goede webwinkel met een service waar je van op aan kan. Ze denken graag met je mee naar oplossingen. Ook als ze iets niet in de shop hebben kunnen ze het je mogelijk toch leveren. Prijs kwaliteit is prima goed spul en alles voor eerlijke prijzen. Gewoonweg een top winkel, gerund met passie.

• M.Kruisheer
    Review voor Airsoft Point

Prima webshop, vooral de klantenservice is erg goed!

• Jordy

Top Webshop!

Ik ken de jongens achter de webshop nu al een tijdje, en ik ben zeer tevreden over de manier hoe hun dingen aanpakken. Ze denken erg goed met je mee als je twijfelt over een product, of ergens problemen mee hebt.

De levertijd die ze hanteren is zeker positief, en mocht er plots iets tussen komen (om wat voor reden dan ook) dan word er ruim op tijd contact opgenomen en helpen ze meedenken naar een alternatief/oplossing.

Kortom een goede samenwerking tussen webshop en klanten, dat is iets wat in mijn beleving uniek is!

M.v.g.

Jordy.

• Jan van der Mark
    Review voor Airsoft Point

Gezellige jongens doen goed hun best om jou als klant tevreden te houden en ze leveren snel de bestelde spullen uit

• Daniel
    Review voor Airsoft Point

Very nice, helpful and adaptable, even with complicated orders and international shipments. Since shipping to my country was not offered in the shop system, the very friendly staff immediately answered my email request and made my order possible without a hitch. Adapt - Improvise - Overcome!

Thanks very much again, guys. It was a pleasure! See you at extract!

Greetings from Austria

Daniel

• Jari
    Review voor Airsoft Point

Goede service, Er word met je mee gedacht en er word je niet zo maar iets aan gesmeerd. Prettig contact met de mensen van AirsoftPointonline, klant vriendelijk. niks op aan te merken.
    Ook goede nazorg op bijvoorbeeld vragen na de aankoop. Top!

• gosse
    Review voor Airsoft Point

super service!!!!!!!!! alleen maar goeie woorden over airsoftpointonline.nl.. dikke vette like

• R. van Dalen
    Review voor Airsoft Point

Super voor elkaar, evenals de nazorg. Kon na het bestellen zonder problemen nog een bestelling bij de doos in laten gooien.
    Levertijd heeft een sterretje minder, ze hebben niet alles op directe voorraad, maar leveren desondanks best snel.
    Dit is zeker niet mijn laatste bestelling geweest!

• Ollie-D

Top service!!!!

Na gebeld te hebben voor informatie over een Emerson Helm en wat vragen ben ik netjes geholpen. Na het gesprek mijn Helm gelijk gekocht.

Zeer tevreden en een aanrader !!!!

• J.
    Review voor Airsoft Point

Super shop! Heel erg behulpzaam, goede service en heel erg klantvriendelijk! Vanaf de eerste order al een hele goede communicatie. Mocht je vragen hebben, zij kunnen het beantwoorden. Zoek je iets specifieks, zij kunnen het voor je regelen. Al met al, AirsoftPointOnline is echt een aanrader! Zij horen zeker in het Top van Beste, Betrouwbare Webshop! En ook supersnelle levering! A+

• Huub
    Review voor Airsoft Point

Ik had een horloge besteld, welke toen direct voor mij bij de leverancier besteld is. Toen ik er vóór de levering achter kwam dat ik het verkeerde horloge had besteld (het verkeerde type), heb ik gemaild met de klantenservice, die mij erg goed geholpen heeft. Zonder moeilijk te doen, had ik binnen 2 dagen mijn geld + verzendkosten retour. Hele goede service dus!!