Akkon
De matrassen specialist. Of je nu op zoek bent naar een polyether matras, pocketvering matras, traagschuim matras of koudschuim matras, bij Akkon vind je de fijnste matrassen! Met ons ruime assortiment is er namelijk altijd een matras die bij jou past. Heerlijk slapen doe je op een matras van Akkon.
matras slaapcomfort slaapgemak
8,7

• constance kooreman
    Geverifieerde klant van Akkon

Snelle levering. Kwaliteit/prijsverhouding is correct. Matras is top. Site is overzichtelijk.

• Joop Vermeij
    Geverifieerde klant van Akkon

Snel, goed verpakt. Niks mis mee.

• Hoe beoordeel je Akkon?

• Annette

Goede prijs snelle levering

• Anoniem
    Review voor Akkon

pocketveer matras gekocht en wat slaap ik lekker. Heel erg bedankt Akkon voor uw service en kwaliteit!!!

• Paulus
    Geverifieerde klant van Akkon

Levering door post nl drama, dag voor niets gewacht

• Stefan de Jong
    Review voor Akkon

Kwaliteit en ligcomfort heb je hier met zekerheid. Ook is de prijs scherp. Ik ben zeer tevreden met de pocketvering matras. Voelt heerlijk aan, nu al na een paar weken gebruik pak ik al veel meer slaap in de nacht en voel ik me energieker in de dag. Top matrassen.

• Bert Roderik
    Review voor Akkon

Top kwaliteit en prijs! Ik ben zeer tevreden met deze matras en service van Akkon. Ik vroeg ze om advies voor mijn rugproblemen. Hebben mij gelijk geholpen en de juiste matras soort aangewezen. Slaap nu al een paar nachten zonder pijn! Top kwaliteit. Dank!