All Cheap Sunglasses

All Cheap Sunglasses

Voor de beste en de goedkoopste zonnebrillen, alle zonnebrillen € 7,95 ! Tweede bril € 6,00 en elke volgende bril zelfs € 5,00 !
Door rechtstreeks samen te werken met onze fabrikanten bieden wij de beste prijs kwaliteit verhouding in de markt.
Binnen Nederland en België werken wij samen met PostNL voor een snelle en betrouwbare levering.
Wij maken gebruik van de wereldwijd erkende diensten van Mollie payments. Dit betekent altijd veilig betalen.
Onze website wordt dagelijks getest op eventuele foutieve of malafide software en is voorzien van een beveiligde SSL verbinding.

Lidmaatschap per 26-04-2019 stopgezet

8,7

Taal

• Tijn Wesenbeeck
    Geverifieerde klant van All Cheap Sunglasses

De bestelling was snel thuis, maar mijn bril was te klein en ik heb mijn geld niet terug gekregen!!!!!

• Josh
    Review voor All Cheap Sunglasses

Enkele maanden terug drie brillen gekocht. Alle drie zijn ze kapot gegaan binnen 1 tot twee keer gebruik. Na heel wat ge-mail eindelijk twee vergoed gekregen maar voor de laatste bril is nog steeds geen vergoeding gekomen. Er wordt niet gereageerd op mijn e-mails en ik wordt keihard genegeerd. Vanwege een oog-probleem is lichtdemping erg belangrijk, maar hier had ik nooit wat moeten bestellen. Echt jammer omdat ik juist zo'n goed gevoel bij dit bedrijf had. Het gevoel als je genegeerd wordt is zeer onprettig en niet professioneel. Ik heb gewoon nette e-mails geschreven dus dat kan het niet zijn. Bewijs met foto's gestuurd, maar helaas, geen reacties meer. Ik zie het maar als leergeld...

• Levi
    Review voor All Cheap Sunglasses

Geen levering na 3 dagen, geen bericht over leverstatus, geen antwoord op telefoonnummers en ze gaan elke keer naar voicemail (welk bedrijf heeft voicemail???), geen reactie op emails.

• Madelein
    Review voor All Cheap Sunglasses

Zonnebrillen niet ontvangen. Mail gestuurd, geen reactie. Geprobeerd te bellen, steeds niemand aanwezig.

• Menno Stolk
    Geverifieerde klant van All Cheap Sunglasses

Liep voorspoedig, had gehoopt te weten wanneer het zou worden geleverd

• Roy Martens
    Geverifieerde klant van All Cheap Sunglasses

Bestelling super snel en goed verpakt in huis!

• Andre Bodin
    Geverifieerde klant van All Cheap Sunglasses

Geen negatieve opmerkingen, tevreden over de geleverde artikelen die ik had besteld en de levertijd zoals tevoren was aangegeven.

• alixia hodge

2 zonnebrillen besteld en super tevreden

• Roy Kamsteeg
    Geverifieerde klant van All Cheap Sunglasses

2 weken terug besteld, mail gestuurd. Geen reactie, nog geen levering van de zonnerbrillen

• Emy van der Marel
    Geverifieerde klant van All Cheap Sunglasses

Super leuke zonnebrillen voor leuk geld en snel geleverd!

• David Schipper

Perfect

• Bart Willems

Nog steeds niks ontvangen

• Anoniem

Prima

• Noa Van Keimpema
    Geverifieerde klant van All Cheap Sunglasses

Bril 4 dagen later dan beschreven op de website binnen.

• Fatuma Shariff
    Geverifieerde klant van All Cheap Sunglasses

Tevreden ! Bril werd snel bezorgd en ziet er leuk uit!

• M.K.
    Geverifieerde klant van All Cheap Sunglasses

Prima service. Goede zonnebril voor het geld.

• Nathan van Kan

Snel, netjes

• Ahmet Gunes
    Geverifieerde klant van All Cheap Sunglasses

Zeer slecht van kwaliteit en wat anders dan op de foto

• Liora van der List

Snelle service