Allesvoordefiets

Allesvoordefiets

Het grootste aanbod fietsonderdelen en accessoires
Op zoek naar één adres waar u alles voor de fiets vindt? Dan bent u bij allesvoordefiets.nl beslist aan het juiste adres! Dankzij de jarenlange fietskennis en ervaring van het bekende Tweewielerhuis De Wolf uit Delft vindt u in de meest uitgebreide internetwinkel van Nederland en België een ruim assortiment van het beste op het gebied van: fietsbanden, fietskarren, fietsendragers, fietstrainers, fietscomputers, fietskleding, fietsnavigatie en verder alles wat uw fiets en fietsen nog leuker maakt. Uiteraard inclusief alle mogelijke onderdelen.
In onze webshop vindt u een overzichtelijk aanbod van de talloze mogelijkheden. Binnen een paar stappen plaatst u uw bestelling die keurig binnen één à maximaal twee werkdagen bij u thuis wordt afgeleverd. Dan kunt u zo snel mogelijk nog meer van uw fiets genieten.
allesvoordefiets.nl maakt fietsen fantastisch
8,8

• Suzanne Jansen
    Review voor Allesvoordefiets

Klantgericht en snelle levering!

• Lilian IJff-Bellinga
    Review voor Allesvoordefiets

Omdat het een nette, eerlijke winkel is en omdat klachten goed worden opgepakt.

• Hoe beoordeel je Allesvoordefiets?

• Alex Mol
    Geverifieerde klant van Allesvoordefiets

Goede service, ik bestelde iets verkeerd en direct met een mailtje recht kunnen zetten. Gelukkig voor mij, goed voor hun!

• Ruud Oerlemans
    Geverifieerde klant van Allesvoordefiets

Snelle reacties

• André Randsdorp
    Review voor Allesvoordefiets

Door omstandigheden kon ik het shirt dat ik besteld heb niet binnen 14 dagen pas maar wel binnen 21 dagen. Een verzoek kom het shirt om te ruilen omdat het te klein valt is afgewezen puur verwijzend naar de algemene voorwaarden. Andere webwinkels gaan hier veel coulanter mee om. Ik heb er voor 180 euro besteld en dat was gelijk de laatste keer. Dit is puur star zijn terwijl het niet hoeft.

• Ewoud
    Review voor Allesvoordefiets

Besteld, dezelfde dag nog een bericht van verzending en de volgende dag in huis. Top!

• Bart
    Review voor Allesvoordefiets

Een goede dubbele fietstas gekocht voor een mooie prijs. Alleen de doos waarin 'ie geleverd werd was groot genoeg voor, zonder overdrijving, minstens 10 van die tassen. Dit soort luchtvervoer vind ik echt zonde.
    Verder was alles prima in orde. Ze hebben en ruim assortiment, mijn artikel werd binnen de op de website vermelde termijn geleverd, en ook de site en bestelprocedure en alles waren verder ok.

• Jaap Holweg
    Review voor Allesvoordefiets

Prima service - gisteren besteld, vandaag afgeleverd.

• Hieke v. Waardenburg
    Review voor Allesvoordefiets

Heb eerst gebeld met een vraag over een agu product, vriendelijk en goed geholpen, kreeg de bestelling de volgende dag al binnen. Top.

• Peter R.