Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2023


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Allesvooruwvolvo heeft 687 5 ster reviews 687
Allesvooruwvolvo heeft 52 4 ster reviews 52
Allesvooruwvolvo heeft 11 3 ster reviews 11
Allesvooruwvolvo heeft 8 2 ster reviews 8
Allesvooruwvolvo heeft 11 1 ster reviews 11

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Piet Tromp

    Mijn bestelling: zijclignoteurhuisje grijs voor SAAB 93 SAAB/SCANIA logo voor op motorkap -Het clignoteurhuisje ziet er goed/bruikbaar uit -Het SAAB/SCANIA embleem is broddelwerk! Het embleem is als soort van sticker op de onderplaat geplakt en daarbij ook uit het midden. Gedoemd om snel los te laten! Prijs/kwaliteit verhouding is matig! Voor een waardig leverancier van onderdelen van een gerenommeerd merk als VOLVO zou ik beter verwachten, ook al gaat het hier om een (voor mij schoonheid van een) SAAB!

  2. Raimund

    Heb hier een benzinepomp voor mijn 144 besteld op maandagavond deze is dinsdagmorgen verzonden, maar wegens drukte bij de vervoerder werdt deze pas donderdagmiddag afgeleverd

    Reageer
  3. Hoe zou je Allesvooruwvolvo beoordelen?

  4. Johan

    vlugge levering prijs verzending iets te duur prijs artikel tov andere zeer goed

    Reageer
  5. Cees

    Snelle levering van moeren met engelse draad voor oldtimer.

    Reageer
  6. Eduard Maes

    snelle respons en duidelijke communicatie

    Reageer
  7. Hans B.

    Jullie vragen om een review van AllesvooruwVolvo. Ik heb iets besteld bij VolvoKlassiekers voor zover ik weet. Mocht dat het zelfde zijn, dan kan ik melden dat transport Veenendaal-Den Haag er nu vijf dagen over doet en hoop ik het vandaag te ontvangen...

    Reageer