Mijn bestelling: zijclignoteurhuisje grijs voor SAAB 93 SAAB/SCANIA logo voor op motorkap -Het clignoteurhuisje ziet er goed/bruikbaar uit -Het SAAB/SCANIA embleem is broddelwerk! Het embleem is als soort van sticker op de onderplaat geplakt en daarbij ook uit het midden. Gedoemd om snel los te laten! Prijs/kwaliteit verhouding is matig! Voor een waardig leverancier van onderdelen van een gerenommeerd merk als VOLVO zou ik beter verwachten, ook al gaat het hier om een (voor mij schoonheid van een) SAAB!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Piet Tromp
- Raimund
Heb hier een benzinepomp voor mijn 144 besteld op maandagavond deze is dinsdagmorgen verzonden, maar wegens drukte bij de vervoerder werdt deze pas donderdagmiddag afgeleverd
Hoe zou je Allesvooruwvolvo beoordelen?
- Johan
vlugge levering prijs verzending iets te duur prijs artikel tov andere zeer goed
- Cees
Snelle levering van moeren met engelse draad voor oldtimer.
- Eduard Maes
snelle respons en duidelijke communicatie
- Hans B.
Jullie vragen om een review van AllesvooruwVolvo. Ik heb iets besteld bij VolvoKlassiekers voor zover ik weet. Mocht dat het zelfde zijn, dan kan ik melden dat transport Veenendaal-Den Haag er nu vijf dagen over doet en hoop ik het vandaag te ontvangen...