Allewindwijzers.nl

Allewindwijzers.nl

Allewindwijzers is de webshop in Nederland en Belgie voor decoratieve windwijzers. Met ruim 40 jaar ervaring en levering uit voorraad van alle typen windwijzers tegen de allerbeste prijs maakt Allewindwijzers uniek in Nederland en Belgie. Met een gebruiksvriendelijke webshop biedt Allewindwijzers een overzichtelijk aanbod windwijzers. Met liefde voor haar producten streeft men naar tevreden klanten. Daarom staat de serviceverlening hoog in het vaandel.

• Boris de Leeuw
    Review voor Allewindwijzers.nl

Prima webshop! Levering van de bestelde RVS windwijzer Haan was binnen 2 dagen zoals vermeld op de website. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

• Ronald Karst
    Review voor Allewindwijzers.nl

De bestelling en levering verliep vlot en volgens afspraak. De geleverde windwijzer voldoet aan onze verwachtingen.

• Hoe beoordeel je Allewindwijzers.nl?

• Bart
    Review voor Allewindwijzers.nl

Heel tevreden. De windwijzer Arend werd de volgende dag al geleverd. Kreeg op de dag van bestelling een email met track&trace code.

• Alex Weerheim
    Review voor Allewindwijzers.nl

Snelle levering. Dag later had ik de windwijzer in huis. De windwijzer en houder zaten goed verpakt in een doos.

• Annette Kraats
    Review voor Allewindwijzers.nl

Op advies van een collega bezocht ik jullie website. Wat een originele windwijzers! Fijne variatie in prijs, zodat je voor elke gelegenheid wel iets kunt vinden. Het was voor mij de eerste keer dat ik hier iets bestelde ,maar het zal zeker niet de laatste keer zijn! Snelle aflevering. Zeker voor herhaling vatbaar!

• Karin van Larenhof
    Review voor Allewindwijzers.nl

goeie kwaliteit, houdt zich in alle weersomstandigheden goed, snelle levering en adequate reactie op mijn speciale wensen. Met hartelijke dank!!

• Jeannette van der Lande
    Review voor Allewindwijzers.nl

Heel tevreden. Windwijzer was met 2 dagen bezorgd. Een vraag via de email werd dezelfde dag nog beantwoord.

• Karin Dankbaar
    Review voor Allewindwijzers.nl

Prima webshop. Snelle levering en goede prijs kwaliteit verhouding.
    Aanrader!

• Peter van Aalst
    Review voor Allewindwijzers.nl

Zondagavond de windwijzer met haan besteld en dinsdagochtend werd deze netjes bezorgd met PostNL. Dankzij de handleiding was het in elkaar zetten van de windwijzer zo gepiept. De windwijzer staat prachtig op onze schuur. Helemaal top dankzij deze webschop.

• Leon Timmer
    Review voor Allewindwijzers.nl

Ruime keuze aan windwijzers.
    Door de filmpjes konden we een duidelijke keuze maken.
    Binnen een week werd de door ons bestelde windwijzer met paard netjes verpakt geleverd via post.nl
    Vandaag de windwijzer geplaatst op onze veranda. Hij staat prachtig!