Allzorg.nl

Allzorg.nl

Webwinkel in verpleeg- en zorgartikelen en handige hulpjes. Artikelen voor kinderen tot senioren met bijv. reuma en mensen met lichamelijke beperking

Lidmaatschap per 28-01-2020 stopgezet

8,8

• a. m. bos

Goed afgehandeld

• Henk Alting
    Review voor Allzorg.nl

Product van goede kwaliteit en goede prijs.

• Wouter Jan Doude van Troostwojk
    Review voor Allzorg.nl

Vlotte bezorgong. Goed antwoord op vraag

• Jan
    Review voor Allzorg.nl

Levering was dag eerder dan aangekondigd dus niemand thuis.
    Pakje (zonder overleg) bij de bueren afgegeven en dat heeft niet mijn voorkeur.
    Aankoop wel zoals verwacht.

• Claartje Paulussen

Snelle levering. Top

• F. Streijl
    Review voor Allzorg.nl

Pagina’s zijn goed te raadplegen, deskundig advies mocht je er zelf niet uitkomen.
    Snelle en goed verpakte levering.

• S. Paternotte
    Review voor Allzorg.nl

De dag na de bestelling werd ik gebeld door de manager. Het bestelde product bleek toch niet voorradig en ook niet meer leverbaar. Het bedrag is direct teruggeboekt. Netjes.

• Martin
    Review voor Allzorg.nl

Bij contact wordt je ONBESCHOFT van antwoord gediend en bij nader inzien zal ik in de toekomst bij deze firma niets meer bestellen. Bestelling van 11 maart is pas geleverd op 20 maart. Snel zijn ze zeker niet.

Dag Martin,
    U heeft een bestelling geplaatst op 11 maart. Op 13 maart vraagt u ons waar uw bestelling blijft.
    Na controle blijkt dat u bij het invoeren van uw adresgegevens helaas niet het volledig juiste adres heeft ingevoerd. Uw bestelling heeft daardoor en vanwege het feit dat levering naar België nu eenmaal wat langer duurt, wat vertraging opgelopen. Een en ander hebben wij u per ommegaand uitgebreid per e-mail uitgelegd. Wij hebben u een pakbon toegestuurd, waaruit blijkt dat u onvolledige gegevens heeft ingevoerd in het systeem. Uw reactie: "Ja, je kan er van maken wat je wil, annuleer maar". Vervolgens hebben wij u het volgende bericht gestuurd:
    "Dag Martin,
    Wanneer u ons het pakketje terugstuurt in de originele verpakking en na controle is gebleken dat het artikel in ongeschonden en ongebruikte staat is, storten wij het aankoopbedrag retour op uw bankrekening".
    Buiten deze reactie, hebben tot nog toe geen reactie van u mogen ontvangen. Jammer!

• Willem Brekelmans

• Jose van Ouwerkerk Blom
    Review voor Allzorg.nl

Goede kwaliteit , op tijd bezorgd , tevreden ..

• Laura Vd brug-MAGNOLIA
    Review voor Allzorg.nl

Jammer je nier kon volgen maar wel daarvoor qua bezorgkosten betaal de..verder prima nek kussek maar wat hoog als je enkel kunt liggrn ql leery de ervaribf dat na poosje ook weer minder wordt maar nou oordopjes eb oogmasker erbij onzin in mijn ogen maar goed verder al veel kussens van dit merk in mijn bed( ben volledig bedliggende..) jammer wel ze niet bv navulbaar zijn of bij alke maten andere hoezen zíjn maar verder..al blij ze er zijn want veel kussens doen mij juist pijn.

• Tineke Aardemsa

Prima kwaliteit. Betaalbaar.

• Mannie Elsinga
    Review voor Allzorg.nl

De bestelde telefoon werkt niet goed en de gebruiksaanwijzing is moeilijk te lezen. Er staat weinig in de gebruiksaanwijzing, terwijl de vragen blijven. Ik ben niet tevreden over mijn bestelling.
    Het antwoordapparaat op het vaste toestel werkt niet en de losse telefoon werkt niet zomaar, is ingewikkeld. Dit had ik niet zo verwacht.

Dag mevrouw Elsinga,
    Wij hebben u vandaag even gebeld om te kijken wat de problemen precies zijn. We willen ze graag voor u oplossen! Omdat uw gehoor u even in de steek liet en er even niemand in de buurt was om voor u het telefoongesprek te voeren, hebben we afgesproken op een later moment terug te bellen.

Met hartelijke groet,
    Het Allzorg team

• Akershoek
    Review voor Allzorg.nl

Er waren wat onvoorziene gebeurtenissen maar dit is goed opgepakt om het probleem op te lossen.
    De levering werd ook nog eerder bezorgd dan gedacht, dus super geregeld . Ga zo door.

• H.G. Henssen
    Review voor Allzorg.nl

was wel handig geweest als er een duidelijke Nederlandstalige beschrijving bij zou zitten. n zit er alleen een Engelstalige beschrijving bij. verder is de levering goed.

• Ed
    Review voor Allzorg.nl

Prima informatievoorziening met betrekking tot bevestiging van de order en vertraging in de levering. Product is wederom van uitstekende kwaliteit, "Nazorg" kan niet beter: een misverstand over communicatie is zeer professioneel en klantvriendelijk opgelost.

• Eduard
    Review voor Allzorg.nl

Bezorging op zich ok, maar de verpakking was belachelijk groot. Karton- en plasticverspilling.

Dag Eduard,
    Hartelijk dank voor uw opmerking over de verpakking! Wij gaan dit met onze verzendpartner opnemen.

• J. Theeuwen
    Review voor Allzorg.nl

Supersnelle levering en ziet er prima uit. Zeer tevreden en dus aan te bevelen!!!!

• A.C.B.Corbee
    Review voor Allzorg.nl

er stond een verkeerd huisnummer op de orderbevestiging dus mijn bestelling kwam te laat. en een ander adres opgeven was toen niet meer mogelijk

Antwoord van Allzorg.nl

Dag mevrouw Corbee, Zoals we al telefonisch hebben besproken, het verkeerde huisnummer is op de orderbevestiging terechtgekomen omdat u zelf bij het invoeren van de bestelgegevens een foutief huisnummer heeft ingevoerd.
    Ons geautomatiseerde systeem neemt exact over wat u als klant intypt. Deze gegevens worden vervolgens gebruikt om uw bestelling verder af te handelen. De vervoerder berichtte ons dat het opgegeven huisnummer niet bestond en nam de bestelling weer mee terug naar het depot. Nadat wij uw correcte nummer hadden doorgekregen is uw bestelling alsnog bezorgd. Dit dus helaas wat later dan aanvankelijk de bedoeling was.

• Chrit Masotte
    Review voor Allzorg.nl

Witte kinbeugel bestelt. Maandagochtend telefoontje dat wit niet voorradig was, wel zwart. Dinsdag rond middaguur zwarte kinbeugel in huis. Prima toch!!!!!