Alta Moda

Lidmaatschap per 05-03-2017 stopgezet

8,7

• Saskia
    Review voor Alta Moda

Onlangs heb ik sneakers bij Alta Moda besteld. Helaas heb ik hier bijna 2 weken op moeten wachten. Nadat ik een mail had gestuurd dat het wel heel lang duurde bleek dat de bestelling niet goed door was gekomen. Ik heb een vriendelijke mail terug ontvangen en kreeg uiteindelijk een paar dagen later mijn sneakers binnen. Blij was ik totdat ik zag dat de ene schoen veel lichter was dan de ander alsof deze ergens in de etalage te lang in de zon had gestaan. Omdat de sneakers nergens anders meer waren te bestellen in mijn maat ook omdat het al een ouder model was heb ik ze gehouden. Wel baalde ik want op andere sites werd de sneaker veel goedkoper aangeboden. Al met al zal ik niet snel weer een bestelling plaatsen bij Alta Moda ondanks dat ik vind dat ze een hele toffe collectie aanbieden.

• anniek nauta
    Review voor Alta Moda

ik was erg blij met de levertijd ik had de schoenen na 2 dagen al thuis :)

• Nicole
    Review voor Alta Moda

Erg fijn contact gehad zeker voor herhaling vatbaar!

• Justine Verzijlberge
    Review voor Alta Moda

Snelle levering en vriendelijke klantenservice!

• Eline Bringsken
    Review voor Alta Moda

Alta Moda heeft een snelle levertijd en wanneer er vragen zijn worden ze altijd snel en duidelijk beantwoord. Mijn volgende paar bestel ik zeker weer op altamoda.nl !

• Daphne
    Review voor Alta Moda

Een betrouwbare internet winkel, die de schoenen had die ik al heel lang zocht

• dylan pas
    Review voor Alta Moda

Volgens aangegeven levertijd geleverd, netjes verpakt.

• kamal
    Review voor Alta Moda

Goede en een snelle survice

• Liza

• tonnie slits

onduidelijk over de levertijden

• Judith Zwerus
    Review voor Alta Moda

Ik ben zeer tevreden met mijn 'vans'!

• Bram
    Review voor Alta Moda

Levering van de schoenen was wat vertraagd. Hier werd ik netjes via de mail over geïnformeerd. Daarnaast had ik schoenen in twee maten besteld. Na het terugsturen van het te grote paar had ik binnen drie dagen het geld alweer op mijn rekening staan.
    Zeer goede service!