Alternatievemiddelen.nl BV

Alternatievemiddelen.nl BV

Webshop met gezonde, duurzame en ecologische alternatieve mogelijkheden in de hedendaagse levenstijl. Alle producten hebben wij (Melanie en Tom) eerst zelf uitgeprobeerd. Op deze manier verkopen wij alleen producten waar wij volledig achter staan en waar wij zelf in geloven! Ons assortiment is daarom klein, maar zal langzaam uitbreiden.
1.299 klantbeoordelingen
Filter 1130 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1127 met beschrijving

• W.C. M
    Geverifieerde klant van Alternatievemiddelen.nl BV

Goede prijs en een hele goede service !

• Monique Hermans
    Geverifieerde klant van Alternatievemiddelen.nl BV

Heel snelle levering en prima verpakt. En supervriendelijk. Aanrader.

Beste Monique,

Wat een mooie review! Heel erg bedankt voor dit en de moeite die je hebt genomen! We zijn blij dat je ook tevreden bent over de Big Berkey waterfilter set en over onze Prime Service. Blijf genieten van het (h)eerlijke water!

Melanie & Tom

• Hoe beoordeel je Alternatievemiddelen.nl BV?

• Ella Halma

snelle levering

Beste Ella,

Bedankt voor jouw mooie 5 sterren! Dit waarderen wij enorm! We hopen dat de ontvanger van de Travel Berkey waterfilter set er heel blij mee is :-)

• Truus Van Boggelen

Beste Truus,

Bedankt voor deze goede beoordeling en de moeite die je hebt genomen! Ook fijn om te lezen dat je tevreden bent over jouw British Berkefeld waterfilter! Blijf ervan genieten!

• Ruud Aanraad

Zeer vriendelijk! Goed & eerlijk advies. Een aanrader

Beste Ruud,

Wat leuk om te lezen! Wij waarderen het enorm dat je ons aanraadt en wij waarderen het natuurlijk ook dat je zo'n mooie review hebt geschreven, bedankt daarvoor! We hopen dat je veel plezier hebt van jouw Imperial Berkey waterfilter set!

• Joke
    Geverifieerde klant van Alternatievemiddelen.nl BV

Goede en snelle service. Ook fijn dat er een Nederlandse gebruiksaanwijzing bijgeleverd werd.

Beste Joke,

Heel fijn om te lezen dat je het allemaal zo waardeert. We willen jou bedanken voor deze mooie 5 sterren review en de moeite die je hebt genomen! We hopen dat je dadelijk ook gaat genieten van het water uit jouw British Berkefeld waterfilter!

• Márton Csatlós

Good service, experien

Hello Márton,

We thank you for this good review. We are happy that you are so satisfied and we hope you enjoy the ProOne Big+ water filter!

• Elize van der Drift
    Geverifieerde klant van Alternatievemiddelen.nl BV

Het apparaat werd op mijn tijdstip geleverd. Top service

Beste Elize,

Dat is heel fijn om te lezen en we zijn blij dat je zo tevreden bent, ook over jouw Royal Berkey waterfilter set! We bedanken jou bij deze dan ook voor de goede review en wensen je nogmaals veel plezier ervan!

• Walter
    Review voor Alternatievemiddelen.nl BV

Heel goede service! Ik werd zeer vriendelijk te woord gestaan, en het probleem wat ik had met een product werd snel en naar volle tevredenheid opgelost!

Beste Walter,

Heel erg bedankt voor jouw mooie woorden en review! Natuurlijk kan er altijd iets in orde zijn en aan ons de taak om het op de juiste manier op te lossen. Fijn dus om te lezen dat je het waardeert! Weer veel plezier van jouw Berkey waterfilter!

• E.L Vogel
    Geverifieerde klant van Alternatievemiddelen.nl BV

Vooral een goede service en vrijwel meteen antwoordt op je vragen. Ben heel blij met mijn Aqua Aurora kraanvitaliser.

Beste E.L. Vogel,

Heel fijn om te horen en we hebben jou heel graag geholpen! Bedankt dus voor deze goede beoordeling en nogmaals bedankt voor het geduld bij de levering! Blijf genieten van de Aqua Aurora kraanvitaliser!

• Richard Hoedemakers
    Geverifieerde klant van Alternatievemiddelen.nl BV

Fijn bedrijf, denkt mee, goede communicatie.

Beste Richard,

Wat een mooie woorden! Heel erg bedankt voor deze 5 sterren en de moeite die je hebt genomen! We zijn blij dat je zo tevreden bent en we hopen dat je veel plezier mag hebben van de Travel Berkey waterfilter set!

• Veronika
    Geverifieerde klant van Alternatievemiddelen.nl BV

Alles prima gelaufen, vielen Dank!

Hello Veronika,

Very nice to read this and of course you're welcome! We would like to thank you for this wonderful review and the efforts you have made! Continue to enjoy the pure water from your ProOne Big+ water filter!

• Milena prochazka
    Geverifieerde klant van Alternatievemiddelen.nl BV

snelle levering en nazorg, superfijn!

Beste Milena,

We hebben jou heel graag geholpen en zeker als er iets niet in orde is, wat natuurlijk eens kan gebeuren. We willen je dan ook bedanken voor deze mooie beoordeling en we hopen dat je blijft genieten van jouw Big Berkey waterfilter!

• michel gregoire
    Geverifieerde klant van Alternatievemiddelen.nl BV

Goede site, mooie producten, uitstekende service

Beste Michel,

Bedankt voor deze mooie woorden en goede beoordeling! Wij waarderen dit enorm! Heel fijn dat je tevreden bent over ons en blijf genieten van het (h)eerlijke water uit jouw Big Berkey waterfilter set!

• martin Kruse

Happy buyer

Hello Martin,

How nice to read that! We would like to thank you very much for these beautiful 5 stars and we hope that you enjoy the ProOne filter elements!

• Anne
    Geverifieerde klant van Alternatievemiddelen.nl BV

Goede informatie en mooie producten.

Beste Anne,

Heel fijn om te lezen dat je tevreden bent over de producten en over ons! We willen je bedanken voor deze goede beoordeling en de moeite die je hebt genomen! Blijf genieten van het (h)eerlijke water uit jouw Big Berkey waterfilter!

• John
    Geverifieerde klant van Alternatievemiddelen.nl BV

Correcte levering, zeer vriendelijk en snel. Met dank

Beste John,

Heel erg graag gedaan en onze dank voor jouw mooie review! Dit waarderen wij uitermate! We hopen dat je veel plezier hebt van alle ProOne producten en geniet van het water!

• Joey Kardux
    Geverifieerde klant van Alternatievemiddelen.nl BV

Derde bestelling inmiddels. Nu de ProOne waterfilter gekocht. Zoals gewoonlijk snel geleverd, goedkoop en het leuke handgeschreven briefje erbij :-)

Beste Joey,

Wat een mooie woorden! Dit waarderen wij enorm en we willen je dan ook enorm bedanken voor jouw goede beoordeling! En fijn om te lezen dat je onze werkwijze waardeert en dat je zo tevreden bent over de ProOne Traveler+ waterfilter! Blijf ervan genieten!

• Gerrie Hulst
    Geverifieerde klant van Alternatievemiddelen.nl BV

Ben erg tevreden met mijn nieuwe aankoop, de big Berkey. Snelle levering, bedankt!!

Beste Gerrie,

Wat fijn om te lezen! We willen jou bedanken voor deze mooie review en we zijn dus blij dat je zo tevreden bent met jouw Big Berkey waterfilter. We wensen je er nogmaals veel plezier van!

• I.G
    Geverifieerde klant van Alternatievemiddelen.nl BV

Snelle levering, goeie service!

Beste I.G,

Onze dank voor deze mooie 5 sterren en de moeite die je hebt genomen! We zijn blij dat je tevreden bent over de Big Berkey waterfilter set i.c.m. de fluoride & arsenicum filters. Blijf genieten van het (h)eerlijke water!