Alternatievemiddelen.nl BV

Alternatievemiddelen.nl BV

Webshop met gezonde, duurzame en ecologische alternatieve mogelijkheden in de hedendaagse levenstijl. Alle producten hebben wij (Melanie en Tom) eerst zelf uitgeprobeerd. Op deze manier verkopen wij alleen producten waar wij volledig achter staan en waar wij zelf in geloven! Ons assortiment is daarom klein, maar zal langzaam uitbreiden.
Filter 1085 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1082 met beschrijving

• Jörn Littwin
    Geverifieerde klant van Alternatievemiddelen.nl BV

Anfragen wurden sofort und sehr freundlich beantwortet. Die Lieferung erfolgte unverzüglich. Das Produkt ist wie beschrieben und einwandfrei. Vielen Dank!

Hello Jörn,

How nice to read that you are so satisfied! We would like to thank you for this wonderful review and the effort you have taken! Once again, we wish you a lot of fun with the Travel Berkey and enjoy the water!

• Joni
    Geverifieerde klant van Alternatievemiddelen.nl BV

Very fast delivery and nice packing. Thank you again! :)

Hello Joni,

Thank you for this good review, we really appreciate it! And of course you're very welcome! Continue to enjoy the water from your ProOne Traveler+ water filter!

Melanie & Tom

• Hoe beoordeel je Alternatievemiddelen.nl BV?

• Simone Smeets
    Geverifieerde klant van Alternatievemiddelen.nl BV

Zeer snelle levering naar België! Ik had bij mijn bestelling van de Berkey ook een starter kit besteld. Kreeg ik een telefoontje of dit wel juist was aangezien deze standaard bij de Berkey geleverd werd. Zo fijn om te ervaren dat het niet alleen maar om de verkoop gaat maar dat ze even contact met je opnemen om te overleggen. TOP!

Beste Simone,

Wat een mooie review heb jij geschreven! Onze dank en complimenten daarvoor! We zijn dus blij dat je tevreden bent en dat we jou hebben kunnen helpen, het is ook onze taak om bij onduidelijkheden even contact op te nemen. We hopen dat je blijft genieten van het (h)eerlijke water uit jouw Royal Berkey waterfilter set!

• Yevgenya A

Prima service!

Beste Yevgenya,

Heel erg bedankt voor deze mooie 5 sterren! Wij waarderen dit enorm en we zijn blij dat je tevreden bent! We wensen je nogmaals veel plezier van de Travel Berkey waterfilter en blijf genieten van het (h)eerlijke water!

• Johan Laugs

Probl

Beste Johan,

Heel erg bedankt voor deze mooie 5 sterren review, wij waarderen dit enorm! We willen je nogmaals bedanken voor de bestelling en veel plezier van de Berkey Fluoride & Arsenicum filters!

• Bernie
    Geverifieerde klant van Alternatievemiddelen.nl BV

Super snelle levering en prettige communicatie!

Beste Bernie,

Wat fijn dat je een review hebt geschreven en dat je ons beoordeelt hebt met 5 sterren! Dat waarderen wij enorm en we willen je dan ook bedanken! Heel erg graag gedaan en wat betreft de Go Berkey waterfilter, dit kan natuurlijk gebeuren en het advies is om een grotere waterfilter te kiezen, want die hebben wel een kraantje.

• Matthias

fast and friendly

Hello Matthias,

Thank you for your good review! We are happy that you are satisfied with the delivery, the British Berkefeld filters and with us. Once again, enjoy these products!

• Helge Weinert

Top service

Hello Helge,

Thank you for this good review and the effort you have taken! We really appreciate this and are happy that the Priming Button also meets expectations!

• Inmar Los
    Geverifieerde klant van Alternatievemiddelen.nl BV

Snel, netjes, fijne service!

Beste Inmar,

Heel erg graag gedaan en wij willen jou bedanken voor deze goede beoordeling! We zijn blij dat je zo tevreden bent en we wensen je nogmaals veel plezier van alle bestelde producten!

• Veronique Pingnet
    Geverifieerde klant van Alternatievemiddelen.nl BV

Snelle levering. Tevreden met mijn aankoop!

Beste Veronique,

Dat is heel fijn om te lezen! Heel erg bedankt voor deze goede review, wij waarderen de moeite die je hebt genomen! We zijn blij dat je tevreden bent met jouw Travel Berkey waterfilter set, blijf ervan genieten!

• Gulsen Ozer

Beste Gulsen,

Heel erg bedankt voor deze mooie 5 sterren en mooie woorden! Dit waarderen wij enorm! En wat fijn dat je ook tevreden bent met jouw Big Berkey waterfilter set, blijf er lekker van genieten!

• Joyce
    Review voor Alternatievemiddelen.nl BV

Hierbij wil ik jullie enorm bedanken. Niet alleen voor de Berkey, waar we super blij mee zijn, maar ook met de geweldige service. Een vraag qua installeren werd direct beantwoord en na 4 maanden met een onderdeel, welke dezelfde dag nog werd opgestuurd.
    Ik ben niet snel met reviews schrijven, maar jullie zijn in deze "onpersoonlijke tijd" zo enorm persoonlijk en behulpzaam. Nogmaals bedankt.

Beste Joyce,

Via deze weg willen we jou nogmaals bedanken voor deze mooie review! We zijn hier heel blij mee en vonden het fijn om je te kunnen helpen! Blijf genieten van alle Berkey producten!

• Elvira
    Geverifieerde klant van Alternatievemiddelen.nl BV

Snel geleverd en het handgeschreven kaartje erbij maakte het heel persoonlijk!

Beste Elvira,

Bedankt voor deze goede beoordeling en de moeite die je hebt genomen! Erg leuk dat je het waardeert en we hopen dat je veel plezier hebt van de I+M zonnebrand producten!

• Antoinette
    Review voor Alternatievemiddelen.nl BV

De Berkey waterfilter, heel goed product! Ons kraanwater is gewoon (groenig) en na het filteren zien we zelfs dat het water zuiver is. Er zit ook geen vervelend na smaakje meer aan.
    Verder leuke communicatie. Ze doen echt hun best om het nog een beetje persoonlijk te maken doordat we met z’n allen online bestellen middels het handgeschreven briefje :)

Beste Antoinette,

Wat een mooie review, heel erg bedankt! We zijn blij dat je zo tevreden bent over jouw Royal Berkey waterfilter en over onze werkwijze! Blijf genieten van het (h)eerlijke water!

• Liesje
    Geverifieerde klant van Alternatievemiddelen.nl BV

Leuke service; een aardig handgeschreven briefje zat erbij. Heb het apparaatje nog niet uitgeprobeerd.

Beste Liesje,

We vinden het fijn dat je het waardeert, dat maakt het toch wat persoonlijker, wat gewoonweg lastig is in deze digitale tijd. Heel erg bedankt dus voor deze mooie review! En we hopen dat de AquaPure pesticiden reiniger jou gaat bevallen!

• J
    Geverifieerde klant van Alternatievemiddelen.nl BV

Geleverd wat ik bestelde, met persoonlijk briefje. Dank!

Beste J,

Heel erg graag gedaan en jij bedankt voor deze mooie 5 sterren review! Dit waarderen wij enorm en wij zijn blij dat je onze werkwijze waardeert! We wensen je nogmaals heel veel plezier van de Big Berkey waterfilter set!

• Leo bij de Leij
    Geverifieerde klant van Alternatievemiddelen.nl BV

Snelle levering, zelfs naar Frankrijk. Helemaal goed!

Beste Leo,

We zijn blij om te horen dat het goed en snel is ontvangen in Frankrijk. Ook mooi om te zien dat je tevreden bent met jouw British Berkefeld waterfilter, geniet van het water! We willen je bedanken voor deze goede review en de moeite die je hebt genomen!

• jim
    Geverifieerde klant van Alternatievemiddelen.nl BV

Super bedrijf , alles was mooi op tijd met een lief hand geschreven briefje, waar heb je het nog. En een mailtje hoe je de Berkey in gebruik neemt top ,👍🏻

Beste Jim,

Wat leuk om te horen :-) Dit hebben wij heel erg graag én met alle liefde gedaan. We zijn ook blij dat je de e-mail met onze Nederlandstalige handleiding ook goed hebt ontvangen. Heel erg bedankt dus voor deze goede beoordeling en blijf genieten van het (h)eerlijke water uit jouw Big Berkey waterfilter set!

• Amy R.
    Geverifieerde klant van Alternatievemiddelen.nl BV

Heel duidelijke uitleg over de producten. Je merkt meteen dat ze kiezen voor een persoonlijke aanpak, al gaat het hier om een webshop. Er werd zelf een heel duidelijke Nederlandstalige handleiding van de Berkey voorzien. Tof!

Beste Amy,

Wat een mooie review heb jij geschreven! Wat fijn dat je onze werkwijze en benadering zo waardeert! Wij waarderen dit weer heel erg en wij willen je dan ook heel erg bedanken voor deze mooie review! Nogmaals, heel veel plezier van de Big Berkey waterfilter set!

• Hans Van Kraaij
    Geverifieerde klant van Alternatievemiddelen.nl BV

Snelle en juiste levering.

Beste Hans,

Heel fijn om te horen! Bij deze ook bedankt voor deze goede beoordeling, dit waarderen wij enorm! Blijf genieten van het zuivere water uit jouw Travel Berkey waterfilter set!