Alternatievemiddelen.nl BV

Alternatievemiddelen.nl BV

Webshop met gezonde, duurzame en ecologische alternatieve mogelijkheden in de hedendaagse levenstijl. Alle producten hebben wij (Melanie en Tom) eerst zelf uitgeprobeerd. Op deze manier verkopen wij alleen producten waar wij volledig achter staan en waar wij zelf in geloven! Ons assortiment is daarom klein, maar zal langzaam uitbreiden.
Filter 770 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 767 met beschrijving

• marjo van der linde

Prima alles goed geregeld

Beste Marjo,

Bedankt voor deze goede beoordeling en heel fijn om te lezen! We wensen je nogmaals veel plezier van de Berkey Fluoride & Arsenicum filters!

• Johnny De Hart

Top service

Beste Johnny,

Bedankt voor deze 5-sterren beoordeling, wij waarderen de moeite die je hebt genomen en jouw mooie woorden! Blijf genieten van het water uit jouw Big Berkey waterfilter set!

Melanie & Tom

• Hoe beoordeel je Alternatievemiddelen.nl BV?

• Claudia Land
    Geverifieerde klant van Alternatievemiddelen.nl BV

Snel, conform afspraak en een handgeschreven bedankje!! Heel persoonlijk! Te weinig bedrijven nemen daar tegenwoordig nog de tijd voor.

Beste Claudia,

Heel leuk om te lezen dat je het waardeert en dat je zo tevreden bent over ons! We willen je dan ook enorm bedanken voor deze mooie review en je nogmaals veel plezier wensen van de Big Berkey waterfilter!

• Vera
    Geverifieerde klant van Alternatievemiddelen.nl BV

Snelle levering en prima product.

Beste Vera,

We willen je bedanken voor deze goede review! Heel fijn om te lezen dat je tevreden bent over de levering en de Berkey Fluoride & Arsenicum filters! Nogmaals veel plezier ervan!

• Glenn
    Geverifieerde klant van Alternatievemiddelen.nl BV

Supervriendelijke mensen die weten waarover ze praten! Vooraleer ik een Berkey watersysteem wou aanschaffen werd ik enorm goed geholpen met al mn vraagjes en opmerkingen. Ook de verzending liep prima en alles netjes en veilig verpakt. Nog niet echt de tijd gehad alles in elkaar te steken maar ik weet nu al dat ik binnekort zal genieten van lekker puur en zuiver water! Nogmaals hartelijk dank aan Melanie en Tom! Een webshop om zeker en vast aan te raden!

Beste Glenn,

Wat een geweldig mooie review! Bedankt! Echt heel fijn om te lezen en we hebben het met alle liefde gedaan! We vertrouwen erop dat het met opbouwen allemaal gaat lukken en anders horen wij het graag. Alvast veel plezier ervan en geniet van het (h)eerlijke water!

• Ana Cuenca
    Review voor Alternatievemiddelen.nl BV

Heb via deze site een Berkey besteld mede door de goede recensies. Ik kreeg de Berkey niet meteen goed geïnstalleerd, daarop heb ik telefonisch contact opgenomen.

Ik werd super hartelijk te woord gestaan en kreeg direct goed advies. Daarnaast heb ik ook nog wat vragen gesteld en er werd zeer uitgebreid de tijd genomen in alle rust om mij te helpen. Als het niet zou lukken zou ik ook nog langs mogen komen. Voor service krijgt dit bedrijf een dikke tien. Het is uiteindelijk dankzij de goede uitleg helemaal goed gekomen.

Het handgeschreven kaartje is erg attent en brengt een lach op je gezicht.

Voor nieuwe onderdelen zal ik zeker deze site bezoeken. Bedankt!

Beste Ana,

Heel erg bedankt voor deze mooie en uitgebreide beoordeling! Ook bedankt voor de moeite die je hebt genomen. We hopen dat je hem ook nog even verifieert, want dan komt hij ook op onze website. Als dit dus te lezen is op onze website, dan is het gelukt :-)
    We hebben je heel erg graag geholpen en fijn om te lezen dat nu alles gelukt is. We wensen je er nogmaals veel plezier van de Big Berkey waterfilter en blijf van het water genieten!

• marcel Vos
    Geverifieerde klant van Alternatievemiddelen.nl BV

Fijne service en snelle levering!

Beste Marcel,

Heel fijn om dat terug te horen en mooi dat je zo tevreden bent! We willen je dan ook bedanken voor deze goede review! We hopen dat je veel plezier hebt van alle Berkey filters!

• Kees Van der Velde
    Geverifieerde klant van Alternatievemiddelen.nl BV

Snelle levering, helaas iets duurder dan de concurrentie.

Beste Kees,

Bedankt voor deze goede review! Ook bedankt voor de tip! We hopen dat je veel plezier hebt van de Go Berkey Kit en het water wat eruit komt!

• Jos Dreissen

Goede service vriendelijk personeel

Beste Jos,

Heel fijn om te lezen dat je tevreden over ons bent! Bedankt dus voor deze mooie review en de moeite die je hebt genomen! We wensen je nogmaals veel plezier van de Royal Berkey waterfilter set en geniet van het (h)eerlijke water!

• Bianca Visser

Perfecte service !!

Beste Bianca,

Dat is heel fijn om te lezen, heel erg graag gedaan! We willen jou bedanken voor deze mooie review en de moeite die je hebt genomen! We hopen dat je veel plezier hebt van de Berkey Fluoride & Arsenicum filters!

• H.K. Kampert
    Geverifieerde klant van Alternatievemiddelen.nl BV

Super snelle levering! Mooie waterfilter!

Beste H.K. Kampert,

Mooi om te horen dat je tevreden bent over de levering en jouw Big Berkey waterfilter set! Bedankt dus voor deze 5-sterren review! Blijf genieten van het (h)eerlijke water!

• Tim van Solkema
    Geverifieerde klant van Alternatievemiddelen.nl BV

Fijne website, goedde producten, beknopte eigen gebruiksaanwijzing ontvangen voor big berkey voorafgaand aan de levering. Handgeschreven kaartje was ook erg attent!

Beste Tim,

Heel erg leuk om jouw review te lezen en dus te horen dat je tevreden bent over ons! Wij waarderen de moeite die je hebt genomen en willen je daarom hiervoor bedanken! We hopen dat je veel plezier ervaart van de Big Berkey waterfilter sets!

• Maarten-Jan Stolk
    Geverifieerde klant van Alternatievemiddelen.nl BV

Uitstekende service, hadden vergeten ons huisnummer in te vullen bij het bestellen. Werden 2 uur na bestelling al teruggebeld om dat te veranderen. Omdat ik niet op kon nemen kregen we ook nog een mailtje. Top opgepakt. Hartelijk dank daarvoor!

Beste Maarten-Jan,

Heel erg graag gedaan! En in onze ogen hoort het ook zo :-). Enorm bedankt dus voor deze mooie beoordeling, dit waarderen we! We hopen dat je veel plezier hebt van de Big Berkey waterfilter set en het water wat eruit komt!

• Martijn Van Vugt
    Geverifieerde klant van Alternatievemiddelen.nl BV

Vriendelijk, goede uitleg en service

Beste Martijn,

Heel erg graag Ên met alle liefde gedaan! We willen jou bedanken voor deze goede beoordeling, dat waarderen wij enorm! Nogmaals veel plezier van de Berkey fluoride & arsenicum filters!

• ivo van wijhe

Goede service!

Beste Ivo,

Bedankt voor deze 5 sterren en mooie woorden! Heel erg graag gedaan en we hopen dat je veel plezier blijft ervaren van alle Berkey producten!

• Sandra Gielen

Zeer snelle service 😄

Beste Sandra,

Heel leuk om te lezen dat je zo tevreden bent, bedankt dus voor deze mooie review! We wensen je nogmaals veel plezier van de Royal Berkey waterfilter set en geniet van het (h)eerlijke water!

• Annelies

Fijne service

Beste Annelies,

Bedankt voor deze 5-sterren beoordeling! Heel fijn om te lezen dat je tevreden bent. We hebben het met alle liefde en plezier gedaan! Blijf genieten van het water uit jouw Go Berkey waterfilter Kit!

• Leila IDAMIA
    Geverifieerde klant van Alternatievemiddelen.nl BV

Good product delivered in perfect condition. Thanks.

Hello Leila,

Thank you for this good review! We appreciate the effort you've taken! Once again we wish you lots of fun with the Berkey product!

• Louise Silas
    Geverifieerde klant van Alternatievemiddelen.nl BV

Goede prijs , snelle levering, leuk verpakt met lief kaartje. Top!

Beste Louise,

Heel fijn om te lezen dat het top was voor jou. Bedankt dus voor deze leuke review, wij waarderen dit enorm! We wensen je nogmaals veel plezier van de Berkey Fluoride & Arsenicum filters!

• Kirstin
    Geverifieerde klant van Alternatievemiddelen.nl BV

Snelle verzending, uitstekende communicatie en heel waardevol dat er een starterkitje om te primen bij het Berkey Waterfilter zit.

Beste Kirstin,

Nogmaals bedankt voor deze mooie beoordeling! Wij waarderen de moeite die je hebt genomen en leuk om te lezen dat je tevreden bent over ons! We wensen je nogmaals veel plezier van de Big Berkey waterfilter en blijf van het (h)eerlijke water genieten!