Amaranth Amaryllis
Nederlandse Amarylliskwekerij en familiebedrijf sinds 1920. Wij zijn Ben en Gerrike van Geest, vader en dochter in een kwekersfamilie al sinds 1920. Wij zijn gespecialiseerd in de veredeling en productie van bijzondere amaryllissoorten. In onze webshop bieden we alle bijzondere Amaryllisbollen aan, exclusief en van topkwaliteit. Daarom bieden we ook bloeigarantie. Bij Amaranth Amaryllis shop je veilig en vertrouwd en ben je verzekerd van topkwaliteit.
Amaryllisbollen kopen

• Michelle S
    Review voor Amaranth Amaryllis

Je suis tellement content de ce paquet. Les bulbes d'Amaryllis sont superbes et j'espère qu'ils fleuriront bien. Très satisfait.

• Claus N.
    Review voor Amaranth Amaryllis

Die Amaryllis-Zwiebeln sehen gut aus und sind groß. Spezielles Sortiment an Amarylliszwiebeln erhältlich. Ich kaufe jedes Jahr mehrere von hier, um sie zu verschenken und für mich selbst.

• Hoe beoordeel je Amaranth Amaryllis?

• Monica Gambino
    Review voor Amaranth Amaryllis

La página web es fácil de navegar y contiene la información necesaria. El servicio de la tienda es rapido.

• Bernhard
    Review voor Amaranth Amaryllis

Pakket in goede staat ontvangen. Keurig verpakt in houtwol en goede instructies erbij. Bollen zien er ook goed uit en we gaan ze meteen planten. En nu maar hopen dat ze goed gaan bloeien

• Pieter
    Review voor Amaranth Amaryllis

Levering was prima in orde., communicatie ook. Vooral de kwaliteit van de bollen is uitzonderlijk goed. Nu al 2de jaar achter elkaar besteld en ieder jaar hebben we weer fantatisch mooie Amarylissen staan. Een aanrader!