Amazer!
Voor het brengen van sfeer in je tuin en op je terras ben je bij Amazer! aan het goede adres.

Wij bieden een compleet en kwalitatief uitstekend assortiment producten voor het aankleden van je tuin en terras. Wij leveren producten van diverse bekende merken.
Met meer dan 10 jaar ervaring in de tuinbranche mogen wij ons inmiddels specialist noemen.

Amazer! heeft klanttevredenheid en service hoog in het vaandel staan. Wij streven ernaar dat onze klanten vertrouwen hebben in onze webwinkel en tevreden zijn over onze service. Wij willen graag dat onze klanten met een goed gevoel terugkijken op de manier waarop ze door ons geholpen zijn. Daarom bieden wij klanten de mogelijkheid om een groot deel van onze producten "live" te bekijken en te testen in onze showroom. Voel je vrij hiervoor een afspraak te maken.

Lidmaatschap per 20-05-2019 stopgezet

8,6

• Michiel
    Review voor Amazer!

Amazar is volgens mij een scam. Kast besteld op 17 september 2017. De kast is nog steeds niet geleverd en het is nu al januari 2018. Op hun website staat de kast nog steeds te leveren binnen 5 tot 7 werkdagen. Mijn koopadvies is dus: Deze webwinkel vermijden. Ze incasseren je geld en leveren geen spullen. Als je contact met hen opneemt dan zeggen ze dat leverancier leveringsproblemen heeft. Als je dit weet en je je eigen website niet aanpast dan is er iets goed mis met de organisatie.

• Klariska
    Review voor Amazer!

Loungeset besteld, deze was binnen een week netjes door Amazer bij ons bezorgt.
    Na het bestellen gelijk afspraak gemaakt voor levering.

Topp!

• P.j.bangma
    Review voor Amazer!

Zeer vriendelijke behandeling, en vooral goede service.

• Henk de Beer
    Review voor Amazer!

Uitstekend geholpen met mijn vraag, daarna was het bestelde artikel ook snel geleverd.
    Zat prima in de doos en heb er veel plezier van.

Zou hier zo weer een aankoop doen!

• Van Bruggen
    Review voor Amazer!

Tuinverlichting aangeschaft, telefonisch goed en erg klantvriendelijk te woord gestaan!

• M. van Reeswijk
    Review voor Amazer!

De bestelling was binnen 2 dagen geleverd zoals was beloofd. Helaas was deze beschadigd. Na contact te hebben gehad hadden we de volgende dag al weer een nieuw model. Snelle nette service. TOP!

• Jochem Oosten
    Review voor Amazer!

Nette overzichtelijke webshop, nu 2 bestellingen geplaatst en beide bestellingen waren een dag later geleverd. Toppie!