Amesi.nl

Lidmaatschap per 14-07-2016 stopgezet

9,6

• Paul
    Review voor Amesi.nl

Ik heb voor mijn verjaardag een Nougat Amandel met gekonfijte Sinaasappel gekregen. Die was erg lekker.

• Els
    Review voor Amesi.nl

Leuke webwinkel, heerlijke producten voor mooie prijzen, goede en heldere site!!
    Kortom meravigliosa......

• Ashley
    Review voor Amesi.nl

Ik heb de truffels besteld deze waren binnen een dag in huis en smaakten ontzettend goed. Ook heb ik al eerder wat wijnen besteld welke erg goed zijn. Ik ben blij dat je dit vrij makkelijk tegen een goede prijs kan bestellen.
    Groet Ashley

• Jasper
    Review voor Amesi.nl

Top ervaring! Pasta, sauzen en vis waren uitstekend! Snelle bezorging ook en makkelijke bestelling. Aanrader!

• P. Kwakman
    Review voor Amesi.nl

Ik heb een aantal smaken jam geprobeerd, en met succes. Dat zelfs mijn zoontje ze erg lekker vindt. Ga zeker meer producten proberen van de website.

• Monique drenth

Heerlijke Chili olie.
    Ik houd van pittig eten.
    Deze Chili olie vind ik bijvoorbeeld heerlijk on over de pizza te doen.
    Echt aan te bevelen.

• K.F.B. Krebbers
    Review voor Amesi.nl

Voor een feestje was ik op zoek naar een lekkere bubbel om het geheel mee af te trappen. Via via ben ik terecht gekomen op de site van Amesi en daar uiteindelijk een hele slimme keuze gemaakt door een paar flessen bubbels te bestellen. Heerlijke smaak en ook de levering verliep helemaal vlekkeloos!

• Sei Chun
    Review voor Amesi.nl

Heerlijke & eerlijke producten van superieure kwaliteit en dat gecombineerd met super service! Aanrader!

• JBeetsma
    Review voor Amesi.nl

UItstekende chocolade uit Modica, erg lekker, en super voor je body en geest!

• P. Tros
    Review voor Amesi.nl

Goede site, prima informatie, snel geleverd en goede prijs/kwaliteit.

• R. Meerse
    Review voor Amesi.nl

Duidelijke mooie site. Ook netjes gebeld dat mijn bestelling een dagje later kwam.

• Ingrid
    Review voor Amesi.nl

De bijzondere selectie van Siciliaanse wijn is voortreffelijk. De wijn werd in een prachtige feestelijke verpakking volgens afspraak bezorgd door een zeer vriendelijk en prettig persoon. De wijn overtrof onze verwachtingen en is een ware verwennerij!

• Maarten
    Review voor Amesi.nl

Overzichtelijke webshop met producten van prima kwaliteit. Erg lekkere nougat en pastasaus. De pittige pesto was wel heel erg pittig, moet je van houden. De producten zijn mooi verpakt dus zeer geschikt als cadeau. Snelle levering!

• Joris
    Review voor Amesi.nl

Prima website en shop. Ze doen wat je er van verwacht. De witte wijn (Gambino Feud'O Bianco 2013 IGP) was echter boven verwachting goed!

• cor Blankestijn
    Review voor Amesi.nl

De site ziet er goed uit, de producten zijn net zo lekker als de beschrijvingen ervan doen vermoeden, de levertijd prima, gewoon een uitstekende ervaring. Ik kan het iedereen aanraden om eens wat lekkernijen te proberen, afvallen kan altijd daarna nog.

• Merel G.
    Review voor Amesi.nl

Na een eerste, voorzichtige, bestelling heb ik onlangs opnieuw besteld: niet alleen is de kwaliteit van producten bijzonder hoog tevens zijn de verpakkingen geweldig; ook leuk om kado te doen! Service en klantgerichtheid zijn uitstekend!

• Paul H
    Review voor Amesi.nl

Ondanks de unieke smaak van de croccantino Siciliaanse Pistache, was ik misschien nog wel meer verrast door de snelle levertijd.

• Eva Mulder
    Review voor Amesi.nl

De bestelling bij Amesi heeft ons niet teleurgesteld. De bestelde producten waren heerlijk en de levering was snel. Een paar keer kregen we onverwacht mensen over de vloer en de marmalade en pesto waren een uitkomst om als borrelhapje te reserveren. De sinaasappelchocola was overigens ook heerlijk.... Echt een aanrader!

• Pepijn
    Review voor Amesi.nl

Chocolade is heerlijk. Zelden zulke lekkere chocolade geproefd!

• Aukema
    Review voor Amesi.nl

Top meegedacht over een cadeaupakket met heerlijke producten