AnderWereld
Tweedehands Fantasy Boekenwinkel
We zijn gespecialiseerd in tweedehands Fantasy, SF, YA en kinder/jeugd boeken. Ook voor Mythen & Sagen, Historische Thrillers en overige boeken kun je bij ons terecht. Voornamelijk tweedehands, maar er komen steeds meer nieuwe boeken bij.
Daarnaast verkopen wij ook 'Bookish' goodies en natuurlijk onze verrassende Mystery Boeken boxen.

Geniet van de magie van een goed boek,
Boekenwinkel
Filter 135 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 102 met beschrijving

• Telenn Roeting
    Geverifieerde klant van AnderWereld

Persoonlijke boekenbox besteld voor max bedrag. Wat een feestje om open te maken! Zitten gave boeken bij die me allemaal aanspreken, super gedaan! Eerste boek is al bijna uit πŸ˜‚

Antwoord van AnderWereld

Hartelijk dank voor je fijne review!

• Sanne Heijnen
    Geverifieerde klant van AnderWereld

Superfijne service! Leuk briefje bij de bestelling gekregen en de boeken die ik heb ontvangen in mijn mysterie box waren helemaal mijn ding! Ik kijk er naar uit om ze te lezen! Heel erg bedankt

Nine & Sebastiaan

• Hoe beoordeel je AnderWereld?

• Ursula Visser
    Geverifieerde klant van AnderWereld

Snelle levering met aandacht voor de klant én milieu (gerecycelde verpakking die eerder is gebruikt). Persoonlijk briefje met bedankje. Een feestje om te bestellen bij Anderwereld!

Nine &Sebastiaan

• Malischa Weijkamp
    Geverifieerde klant van AnderWereld

Heel fijn die persoonlijk mystery boekenboxen. Hihih they did a great job❀❀❀❀❀😍😍😍😍

Antwoord van AnderWereld

Hartelijk bedankt voor je fijne review! Super fijn om te lezen :)

• Patrick Jansen
    Geverifieerde klant van AnderWereld

ik ben zeer te vrede met Anderwereld ik koop geregeld wat boeken
    de boeken worden altijd snel geleverd en goed verpakt mailtjes worden altijd goed en snel beantwoord echt een top winkel
    jammer genoeg kan ik hier niet mee dan 5 sterren geven want ze zijn er 100 waard

Antwoord van AnderWereld

Hartelijk bedankt voor je fijne review! Super lief :)

• Bianca
    Geverifieerde klant van AnderWereld

Fijne winkel, persoonlijk en denken goed mee. Zij maken nét dat verschil.

Groeten Nine & Sebastiaan

• M. van der Ploeg
    Geverifieerde klant van AnderWereld

leuke boeken, snelle levering en prettig contact

• Fanny
    Geverifieerde klant van AnderWereld

Anderwereld is meer dan een boekenwinkel, het is een plek waar passie voor lezen en liefde voor boeken samenkomt. Een community waar je gewoon lekker een booknerd kunt zijn. En dat zie je terug in de omgang met klanten de producten. Prachtige, met liefde samengestelde Mystery Boekenboxen, elke maand een sale, toffe acties met lokale creatieve ondernemers en auteurs en altijd een persoonlijke touch. Ben jij een fervent lezer, gek op boeken en houd jij ook zo van goodies, dan is dit ‘ the place to be’.

Antwoord van AnderWereld

Wauw. Sprakeloos :) Hartelijk dank voor je fijne review! Hier doen we het voor :)

• Kim Soete

Alors was perfect!

Antwoord van AnderWereld

Hartelijk dank voor je fijne review!

• Laura Dubois
    Geverifieerde klant van AnderWereld

Ik ben gewoon zo blij met mijn booksleeve omdat het zo mooi is en ik heb ook niet lang moeten wachten, dus ja 5 sterren zijn wel verdiend

Antwoord van AnderWereld

Hartelijk dank voor je fijne review! :)