AniWare
Creëer je unieke of persoonlijk geschenk. Van geborduurde kraampakketten tot glazen geëtst met een persoonlijke boodschap.

Lidmaatschap per 16-10-2016 stopgezet

8,6

• Natascha Van de pieterman

Super service!

• Carola Linders
    Review voor AniWare

Je kunt op site geen voorbeeld zien. Resultaat viel me tegen. Leuk voor baby maar niet kleuters of ouder. Ik had een badhanddoek besteld.

• Anouk de Jong
    Review voor AniWare

supersnel en een mooi theeglas

• Eva Wijnen
    Review voor AniWare

Goede kwaliteit en keus van de produkten. Een hele goede en snelle service. En het eindresultaat was echt heel mooi! Kortom echt een aanrader!!!

• Anke Thoonen
    Review voor AniWare

Goede service, snel klaar en goede prijs. Aanrader!

• Angela van Wijhe
    Review voor AniWare

Ik ben heb helaas een slechte ervaring. Ik had een knuffel besteld met geborduurd T-shirt met naam en geboortedatum. De datum was 13-10-2015 en was geborduurd 13-10-1015. Ik vind dit erg onoplettend. Je kijkt toch voordat je het inpakt en verstuurd? Ik heb een mail gestuurd en hopelijk krijg ik snel een nieuwe met de goede datum.
    Groetjes Angela van Wijhe

Antwoord van AniWare

Nogmaals excuus, gelukkig hebben we het snel op kunnen lossen door een nieuw shirtje te sturen met de juiste datum.
    Mvg AniWare

• Erwin van Uffelen

Goede service.

• bram
    Review voor AniWare

supersnel en heel mooi :-)

• Yvonne
    Review voor AniWare

Ik had 2 knuffelhondjes besteld met geborduurde naam. De voorkant ziet er super uit, maar de afwerking aan de achterkant laat echt te wensen over. De namen zijn aan de voorkant in het roze geborduurd, maar aan de achterkant is het roze met wit en veel 'losse' draadjes van het afwerken. Ik heb eerder zulke knuffeltjes besteld bij een ander bedrijf en die hadden de achterkant wel mooi afgewerkt. De prijs is wel lager, maar toch ga ik volgende keer weer voor het andere bedrijf. Dan maar iets duurder, maar wel veel mooier. Ik durf ze bijna niet weg te geven...

• José
    Review voor AniWare

Erg goede ervaringen met deze webshop! Bijzonder flexibel, klantvriendelijk en levering op tijd. Ik bestel er zeker nog een keer.

• M. Van Roozendaal
    Review voor AniWare

Goede service, kwaliteit en prijs

• Femke
    Review voor AniWare

Wederom prachtig pakket met zorg gemaakt

• Joke
    Review voor AniWare

De levering door AniWare was supersnel, maar de verzending via DHL niet. Reken er op dat het een week duurt voor je je bestelling hebt als je voor die verzendoptie kiest.

• Marleen
    Review voor AniWare

Pakket was zoals ik het verwachtte toen ik het op de site zag.